päivän :(
[q]Reivaaja, 30.11.2009 13:23:
---
kinderi, 30.11.2009 12:11:
Miks? Moneltako lapselta SÄ olet ollu vierottamassa tuttia? Oliko se helppoa?
---
Ootkos nähny mitä jälkeä sormen imemisestä tulee?
[/q]
Lukiko siinä tekstissä että ne kieltäytyy ehdottomasti antamasta tuttia, mikäli sen lapsen imemisentarve lisääntyy?
Jos se vauva on kieltäytyny syömästä tuttia niin se tuskin syö sormiaankaan.
kannatti selkeesti säästää. Suomalainen kurkku 4.5e/kg ja espanjalainen 2.25e/kg. Tää espanjalainen kurkku maistuu ihan KALALTA
[q]ottonivus, 6.7.2009 10:25:
Kun tietäisi. En ole korttia hukannut saati lainannut tai muutenkaan vastuuttomasti käyttänyt. Oletan, että jollain kylmällä bensiksellä tai otto automaatilla on ollut rosmojen viritelmät, enkä ole ollut tarpeeksi tarkkana/vainoharhaisena. Poliisin ja pankin käsissä on nyt pallo joten katotaan miten prosessi jauhaa.
[/q]
Ainakin vähän aikaa sitten oli tapaus, jossa Vallilassa sijainneessa pitseriassa oli kopioitu kymmenien asiakkaitten kortit ja tilit oli tyhjennetty Thaimaasta käsin. Tällaisissa tapauksissa on suhteellisen hankala saada tekijät kiinni, kun Suomen tomut on karistettu jaloista ja tilit tyhjennetään jossakin muualla.
Tosin näissä tyhjennys tapauksissa kortin omistaja voi näyttää aika helposti toteen, että ei ole ollut kyseisenä aikana ulkomailla ja pitää hallussaan korttia, jolloin vakuutus kyllä korvaa menetetyt massit. Työkaverin Visalla oli tehty tuhansien eurojen ostot Macy's tavaratalossa USA:ssa, luottokunta palautti rahat, koska työkaveri oli ollut tiukasti Suomen kamaralla silloin.
Ihan järkky nuha. Ei pysty edes nukkuu*igor**sars*
[q]kinderi, 30.11.2009 13:27:
Lukiko siinä tekstissä että ne kieltäytyy ehdottomasti antamasta tuttia, mikäli sen lapsen imemisentarve lisääntyy?
Jos se vauva on kieltäytyny syömästä tuttia niin se tuskin syö sormiaankaan.
[/q]
Ootpas sä vihamielinen.
Ahdistavaa tämä työttömyys, kun tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja tuntuu että on lähipiirissä yksin tässä tilanteessa.
[q]Miinapiina, 30.11.2009 13:13:
itse asiaan, mun mielestä ihan pöllöä. ja vielä se, et ei kaikki tytöt ees haluu isompana korviksia...
[/q]
Mustakin, mutta kyllä mä melkein voisin lyödä vetoa, että toi tyttö tulee niitä kerjäämään timangien kera.
Vttu ny ollaa sit kunnol kipeenä :((((((( ttu!!
Silmässä on roska, en löydä sitä, oon jo meikannut, ja pian pitäisi lähteä töihin.
Niin, tosiaan, pian pitäisi lähteä töihinkin.
Jotenkin outo olo. Kuitenki tänäänki kaikki menee päi mäntyä ja joutuu oleen aamuyöhön töissä :(
Tahtoo säännöllisen päivätyön.
Vieläkin ihan käsittämätön väsymys viikonlopun valvomisten takia, ihan vitusti kahvia ja ABC-aamiainen :X tää on varmaan tuhannes kerta kun sanon ittelleni ettei enää ikinä tällasii reissui! >:|
ja Amsterdam 08..... </3
[q]Sphyxia, 8.5.2006 01:02:
Ja kotona = edelleen Vaasa?
[/q]
Vaasa on koti *sydän* On tääl Helsingissäkin koti, mutta jos 4/5 elämästä asunut Vaasassa niin kyllä sitä vielä kotinaan pitää.. Huoh.
En pääse nauttimaan taiteiden yön tarjonnasta yhtään kun pääsen vasta kymmeneltä töistä ja takaisin pitäis olla jo kuudelta :( ihan tyhmää. Muutenkin jo valmiiks väsyttää kun tietää että ens yönä saa nukkua enintään 5,5 tuntia, ja veikkaampa vielä, että se jää siihen neljään tuntiin
[q]Galadhan, 11.7.2007 09:04:
Oho, ihan hyvä tieto. Enpä ollu minäkään moisesta kuullut. Mihinkähän toikin perustuu?
[/q]
ERTOn tesiin toi kuului, en tiedä si muista. Välittömästi ennen ja jälkeen arkivapaan (mun tapauksessa juhannusperjantai) pitää olla töissä (tai saikulla tai palkallisella vapaalla, ei palkattomalla). Muuten se hemmetin arkivapaa kumoutuu.
NO NYT TIEDÄN VITTU
Päivät menee niin nopeesti kun edessä on jotain mitä ei haluis tapahtuvan.. saas nähä mihin suuntaan meikäläisen elämä lähtee ylihuomenna.
Helvetti :(
Yleensä oon about kerran kahessa vuodessa kipeenä, mut nyt on jo toinen flunssa tänä keväänä meneillään..?! Samalla tän kevään ehkä kiireisin kouluviikko. Eipä oo kovin hyvä yhtälö.
Liukastuin ylläripiilojäähän ja nyt on pylly kipee. Tiesin et siel on saletisti liukasta, ja kävelin tosi varovaisesti, mut silti kaaduin (mikä tekee asiasta vielä surullisempaa).
Vieläki iha hirvee olo. Just sain buranaa ni jospa se vähän auttaisi.. Vaikka ensin vannoin että "MINÄHÄN EN MITÄÄ SÄRKYLÄÄKKEITÄ OTA KUN ITSEAIHEUTETTU TÄMÄ OLO" mut kai täs näköjää olikin pakko ottaa
Vittuuuuu! Taas tää saat*** n flunssa.
[q]Apo, 14.9.2008 09:52:
Aijai, tuleeko jo rantaa (raentaeae)?
[/q]
EI onneks *koputtaa puuta*