päivän :(
Taitaa jäädä duunit huomiselta väliin flunssan takia...
[q]Miinapiina, 11.2.2008 06:35:
laattatauti
[/q]
meillä kuume... kuka laattaa?
lääkärille aika klo: 13 hakee saikkulappu aamulle.. olis ollu töis muutto..
laattatauti
Herrrrrra Majuri!
Jääkäri nönnönnönönöö...jne.
Toukokuussa kertaamaan.
Ja synttärit ois.
Juuri näin.
Prkl.
[q]Miinapiina, 11.2.2008 06:35:
laattatauti
[/q]
Hui saakeli, mulla oli kanssa lauantaina massu-huono-olo mut ei mitään laatotusta. Koitahan parantua.
parin tunnin pääst työkeikalle norjaan pariks viikkoo.
ei jaksais alkaa pakkaan kamppeita,
tekis vaan mieli ottaa nokoset!
Kipeänä kotona, tää on sekä päivän :( että :)*tirsk*
Koitan olla tekemättä koulutehtäviä ja lukea vaik Sinuhe Egyptiläistä tai jotain vähän kevyempää. Ja sit voisin askarrella jotain ja... missä välissä sitä ehtisi levätä
Se vain harmittaa että tälle päivälle sovittu koulun harjoitteluun liittyvä suoritus jäi tekemättä... mut nou kän duu.
Nyt just ahdistaa tää duuni. Mä tulin töihin ennen kasia ja oon sen jälkeen käytännössä pelkästään painanut entteriä... Mulla pyörii koneella ohjelma joka kysyy 2-3 minuutin välein että "haluatko vielä jatkaa". Ja tottakai haluan. Ja tota on nyt sitten ajettu aamu-kasista asti ja piti olla valmista jo mutta kestää ja kestää. Jenkit tulee töihin näillä minuuteilla ja ton piti olla valmis sitä ennen. Meikältä lähtee henki jos tää tulee ryssittyä koska LUPASIN hoitaa tän EILEN. Ja mitä tein minä? Podin krapulaa Pacifiquen jäljiltä... No okei, mä aloitin tän jo eilen mutta sitten oli vähän teknisiä haasteita (VPN katkeili) ja sitten päätin että ehtiihän sen aamullakin enkä jaksanut enää illalla lähteä toimistolle istumaan....
Että näin. Kannatti istua 5 vuotta yliopistossa. Pääsee painamaan entteriä!
Leppä kukkii jo *piis**igor**hikoil**nuha**sars**justjoo**dissaa*
[q]Zapa, 11.2.2008 13:28:
---
tee scripti, niin ei tarvii painaa enteriä.
[/q]
Ehkä vuosi lisää yliopistoa niin osaisin :) Työkaveri jo tossa kävi sanomassa tunti sitten että sillä olis semmonen mutta minähän en anna periksi saatana, kun on asennoitunut siihen että entteriä painetaan niin sitähän painetaan!
Enää 25.000 riviä ajamatta 250.000 rivistä, ehkä tää joskus loppuu.... Ja sainpahan hyvän syyn skipata kaikki tän päivän palaverit, kun tää on pakko tehdä alta pois! Mulla on työhuoneen ovi kiinni ja kuulokkeissa hyvää housea, kai sitä vois paskempiakin työpäiviä olla.
Sit vielä sormet ja varpaat pystyyn että teen oikein tota latausta. Ei viittis alottaa alusta....
[q]Miltzu, 11.2.2008 13:00:
Että näin. Kannatti istua 5 vuotta yliopistossa. Pääsee painamaan entteriä!
[/q]
tee scripti, niin ei tarvii painaa enteriä.
[q]Miltzu, 11.2.2008 13:38:
Ehkä vuosi lisää yliopistoa niin osaisin :)
[/q]
http://www.autohotkey.com/
Voe sentään mikä räkätauti Olin menos töihi mut tais jäädäkki sit väliin tältä päivältä *toktok*
[q]Että näin. Kannatti istua 5 vuotta yliopistossa. Pääsee painamaan entteriä!
[/q]
Mahtavaa ajatuksenjuoksua.
Eka mikä tuli mieleen:
"Että näin. Kannattaa istua 5-10 vuotta linnassa. Pääsee painamaan lihaksikkaita uroita!
meiä netti o särki.
:(
Vitun kela! Multa karhutaan tukia takas, joska oon käyny töissä, ENNEN KUIN MUSTA TULI EDES OPISKELIJA. Vuoden 2006 palkkakuitit lens tietty muuton yhteydessä roskiin jos en saa selvitettyä edellisistä työpaikosita palkkoja maksupäivineen, tukia pitää kuulemma maksaa takasin. Vitut mitään maksan...
En millaan haluis tulla "kotiin", koska taa tuntuu taas niin paljon enemman kodilta ku muut mestat
Mulla on taas 240.000 rivin lataus menossa ja 1.000 rivin (n. 2 min) välein pitää painaa entteriä... Tässä menisi kivasti koko päivä iltaan asti. Tulee ikävä SQL-kantoja missä tän saman tekisi parin rivin komennolla.... Tää on taas näitä päiviä milloin mä vihaan tätä työtä.
Niin, ja kurkku on vähän kipeä. Tänään otettiin 5 putkea verta mistä yritetään löytää syy siihen että oon ollu 2 kk kipeänä. Tosin ne ei meinannut saada niitä putkia täyteen, kolmen jälkeen lakkasi veri virtaamasta.
Vähän sellanen fiilis että on eilen taidettu olla radalla.
Nenä meni jos mahdollista vieläkin torkeemmin tukkoon hetki sitten. Hassua on se, että tää tukkoontuminen on tapahtunut suurinpiirtein samaan kellonaikaan joka päivä tän flunssan aikana
Eikä höyrytyskään auta ja loma alkaa huomenna. Oon niin oottanut et pääsee kairaan murtsimaan ja nyt on vaan vtun duha