päivän :(
Faija täyttäis tänään 55
Ei hyvin mee, näin viime yönä painajaisen mikä oli näköjään enneuni. Oon kolme vuotta sitten nähnyt samanlaisen ja eikös vaan niin tapahtunut silloin. Kyllä sitä ihminen tiedostamattaan aavistaa asioita.
oon ihastunut... (joka on myös :):):):) mut olosuhteet huomioon ottaen enemmänkin tän topikin juttui)
[q]infiana, 7.2.2008 21:10:
---
anis, 7.2.2008 20:42:
Himmeet mustelmat toisessa kädessä*ding*
---
Mun sääret ja käsivarret on aina mustelmilla.
Nyt oon tosi kipee, ja nihkeetä kun ei tiedä mikä auttais. Exälläni on välilevyntyrä, joka tänään todettiin ei-välilevyntyräksi, eli lääkärit ei osaa auttaa vaikka mimmi on ollut puol vuotta neljän seinän sisällä. Multa jää tätä menoa pacifiquet väliin koska on niin kauhee flunssa, ja mun kullalla on nyt luult. multa saatu tartunta. Tekis mieli vetää pää täyteen viinaa, mutta sit vasta kolottaakin huomenna, lisäksi on yksinäinen olo vaikka periaattessa on seuraa.
Kuume sucks, ikävä rakastavaa kainaloa.
[/q]
Pikaisia paranemisia sinnepäin! Toivottavasti pääset Serenaan la, nähdään siellä sitten ; )
Ei vaa voi käsittää..*igor**eiei**senkin**hmph*
[q]infiana, 7.2.2008 21:07:
Mulla yleensä kaikki ihastumiset kuuluu tähän topicciin, tällä kertaa toivon ettei :). Tsemppiä.
[/q]
kiitsa
nyt täytyy jostain kerätä rohkeutta ja pyytää tätä tyyppiä treffeille...
Mä hukkasin emon mulle ostamat lehmätumput jotenkin kun jotain sellaista hukkaa minkä emo tai isi on ostanut, niin se tuntuu paljon pahemmalta kuin se jos sen/ne olis itse ostanut.
Eikä tää äidinkielikään tunnu tänään toimivan
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy
Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.
Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille
-M
*uuh**nyyh* toivottavasti sulla nyt on paljon parempi olla rakas. olet aina mielessäni *sydän**sydän*
Eilen just koputin puuta kun en oo ollut kipeänä ja eikös sit eilen illalla alkanut kurkkukipu ja nyt pukkaa täysimittaista räkätautia Olin ajatellut tehdä duunia huomenna et saan rästihommat tehtyä ennen lomaa mut saattaa jäädä väliin. Mikä tietää joko pitkiä päiviä ensiviikolla tai sitten hommien tekemättä jättämistä. Jipii.
nukuin liikaa ja nyt väsyttää
[q]*Mirri*, 8.2.2008 11:04:
Rakas hauvani lähtee tänää viimeiselle matkalleen. *nyyh**uuh* Nuku rauhassa Vili. *sydän*
[/q]
Voi ei Lemmikkien poismeno on nihkeetä :(
-M
Amadeus Selling Platform kolmatta päivää putkeen
hajoo pää.
[q]H3li, 8.2.2008 10:32:
Niin käy joskus, mutta mua Activia auttaa.
[/q]
lucky you
Kelalta tulevat turhat takaisinperintäkirjeet! Nyt sit pitäs selvitellä jotain v. 2006 tuloja, ihan kun mulla enää olis mitään sen aikasia palkkatodistuksia tallella. En oo varmaankaan ainoo (:D) opiskelija, joka on tehnyt täyspäiväistä työtä ennen opintoja. Eli montakohan tuhatta turhaa paperia sitä on taas lähetelty. Muutenkaan ei kiinnostas tuhlata arvokasta aikaa johonkin turhaan paperisotaan
Kullalla on yli 38 astetta kuumetta :(
Toivottavasti paranee viikonlopuksi.
Olin eilen koko päivän (lähdin aamulla 8 junalla, tulin yöllä yhdeltä) Kuopiossa tekemässä luksimittarilla mittauksia päätötyötä varten. No, ulkona arvot otetaan maan pinnasta kyykistellen, ja kartoitin koko ison alueen 5 metrin välein. Tänään aamulla oli sitten tuskaa herätä kun lihakset jaloissa oli aivan sairaan kipeet, portaita ei voi kulkea olleskaan
Mitenköhän se uiskentelu huomenna sujuuuuuu
Toimistossa jäätyy. Sormet kohmees, sattuu.
[q]Reivaaja, 9.12.2009 19:43:
---
Calumet, 9.12.2009 19:39:
Oli se sulle joo.
---
Ai oli?
---
Mut hei! mix mä en sais vittuilla sulle?
[/q]Oli, quotesin ehkä vähä väärin.
En mielestäni oo kieltäny, korjaa jos oon väärässä? :O
Ihmetyttää että miks sun tarvii aina vittuilla kaikille?
söin eilen liikaa piparitaikinaa ja ne soodat kuplivat vieläki masussa kovin sekaisin tuntuu olevan.