päivän :(
cd soitin on hajonnu ku siel on hius jossai moottoris ;O nyt ei muuta ku avaan koko laatikon ja
pinseteil repii sitä irti :S
jee.. palkkapäivä.. ja seura maksanu palkkaa 16e .. jes*dissaa*
[q]crissy, 31.1.2008 13:58:
närästys on perseestä!
[/q]
Rennietä naamaan, vai onks pitkää jatkunutta?
HEräsin klo03:50 tms yöllä, ei nukuta ja pyörin sängyssä ja pelasin sitten loppuyön Space Empires IV:tä.
Nyt ramasee.....*ttu.
ai että osaankin inhota mun työ aikoja... 06-??? , et koskaan tiedä millon pääset pois.. saattaa olla 4 tunnin päivä tai siitten saattaa olla 11 tunnin päivä niin lähe siinä sitten suunnittelemaan jotain tapaamisia kavereiden kanssa*grr**igor*
Vettä sataa ja ukostaa
[q]pirpeli, 1.2.2008 09:30:
---
hemuz, 1.2.2008 09:00:
Kurkku kipee.
---
Itseasiassa, niin mullakin :(
Huomasin just, kun nielasin täs ilmaa. Klunk. Au.
Ja nenä on itse asiassa vähän tukossa.
[/q]
Heräsin kahenjälkee yöl keittää finrexiä, kun ei voinu nukkuu.
Kurkku kipee.
[q]Wolverine, 1.2.2008 11:10:
---
zenny, 1.2.2008 11:02:
Tänään illal lähtee mun kaks rotta tyttöö pois täältä maailmasta.. ikävä tulee! mut parempi heille ku ovat kummatki kipeitä..
---
ei viittis lyödä lyötyä mut
[/q]
Potkitaanpa päähän?
[q]
ton perusteella oot tappamassa kaks lastas. MEILLE LAPPEEN RANNASSA ON OPETETTU JÄÄ KIEKON OHELLA MYÖS YHDYS SANOJA!
mod: ps. otan osaa :(
[/q]
Zenny, toivottavasti olo helpottaa lähiaikoina, jos ei, Flemarilla tais olla muutamakin ylimääräinen.
Mä nukuin taas pommiin. En ttu mee sit tänäänkään ollenkaan.
[q]Umbala, 1.2.2008 11:20:
---
Wolverine, 1.2.2008 11:10:
---
Tänään illal lähtee mun kaks rotta tyttöö pois täältä maailmasta.. ikävä tulee! mut parempi heille ku ovat kummatki kipeitä..
---
---
Potkitaanpa päähän?
---
ton perusteella oot tappamassa kaks lastas. MEILLE LAPPEEN RANNASSA ON OPETETTU JÄÄ KIEKON OHELLA MYÖS YHDYS SANOJA!
---
Zenny, toivottavasti olo helpottaa lähiaikoina, jos ei, Flemarilla tais olla muutamakin ylimääräinen.
[/q]
jep, tosimies ei lyö naisia mut kukaan ei oo puhunu mitään potkimisesta ;<
flemarilla niitä tosiaan riittää, ne on viel ihanan isoja ja terävähampaisia <3
masu on tooosi kipee :/
[q]Wolverine, 1.2.2008 11:42:
---
Umbala, 1.2.2008 11:20:
---
Wolverine, 1.2.2008 11:10:
---
---
---
Potkitaanpa päähän?
---
---
---
jep, tosimies ei lyö naisia mut kukaan ei oo puhunu mitään potkimisesta ;<
flemarilla niitä tosiaan riittää, ne on viel ihanan isoja ja terävähampaisia <3
[/q]
Ohhoh...jepjep...ei näköjään kannata kirjoittaa mitään tänne... *eiei**justjoo*
Mekko tuli ja kokokin oli melkein sopiva (hieman kireä että ihan hyvä etten ottanu vielä kokoa pienempää niinkuin aluksi kuvittelin olevani mukamas hyvinkin pieni*nauru*). Mutta saatana, siihen ei kuulunutkaan hihoja ja materiaali ei vastannu läheskään sitä mitä kuva antoi olettaa. Hitto, vielä kun hihat tohon lisää niin oon maksanu jo yli yhden kuun vuokrani. Jes.
[q]Miinapiina, 31.1.2008 09:23:
---
anis, 31.1.2008 09:00:
Hitto, vielä kun hihat tohon lisää niin oon maksanu jo yli yhden kuun vuokrani. Jes.
---
melko kallista
nyt heräs kiinnostus et millai mekko sit on kyseessä?
[/q]
Semmonen geisha-mekko. Joo eiköhän pidä venailla vaan seuraavaa palkkaa jotta sais nuo hihat tilattua siihen.
ja nyt se heitti veivinsä lopullisesti :/ nyyh
En tunnu nukkuvan riittävässä määrin ja muutenkin olo on kiristetty.*hmph*
[q]Nexus__69, 2.2.2008 19:32:
---
KritikaL, 2.2.2008 19:27:
Ei oikeesti kotona oleminen voi vituttaa näin paljoo
---
voi se, mut miks oot kotona? mikset mikon kans tai tai jossai tyttöjenjuttui tekees? :)
[/q]
Herra on juurtunu sohvaan ja mulla ei ole yksinkertasesti varaa tehä mitään...
Nälkä on ja väsyttäiski vielä. Mut paha käydä lepäilee ku tukan värjäys on kesken.
[q]RainChild, 31.1.2008 19:47:
---
crissy, 31.1.2008 13:58:
närästys on perseestä!
---
Rennietä naamaan, vai onks pitkää jatkunutta?
[/q]
hyvin harvoin onneksi! :D