päivän :(

Back to häröily O

En onnistunut ja olisi ollut niin tärkeää onnistua. Olen ihan surkimus.

nyt ei huvita mennä töihin..

[q]tiiplis, 28.1.2008 15:13:
En onnistunut ja olisi ollut niin tärkeää onnistua. Olen ihan surkimus.
[/q]

[q]crissy, 28.1.2008 15:18:
nyt ei huvita mennä töihin..
[/q]

Löysin aiiivan ihanat kengät, sellasia oon miettinyt jo pidemmän aikaa ja vihdoin löysin sellaset, mutta mulal ei oo rahaa Onneks palkak tulee torstaina, mutta olisin halunnu sen nyt heti!!!

Mulle tehtiin oharit ihan kylmästi. En oikein osaa selittää tätä millään sattumalla, enkä oikein näe tälle mitään syytä. Aika ällikällä lyöty olo.

Taas hukkui korvis. Jo toinen tällä viikolla..

[q]ipe, 29.1.2008 09:55:
tää unettomuus alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. toinen lähes uneton yö putkeen alkaa jo vähän rassaamaan hermoja. nukahdan kyllä vielä suht helposti mutta sitten hetkisen kuluttua herään varsin pirteänä ja menee sängyssä pyöriskelyks koko touhu. ja kun viimeinkin 'nukkuu' niin uni on katkonaista ja aamulla on ihan paskana.

täytyy vissiin valvoa kylmästi tonne aamukahteen kuten aiemminkin, eli mennä tommosilla perus 5h yöunilla ja nukkua sit vaan päikkäreitä kompensaatioks.

PRKL!
[/q]

Kuulostaa vähän tutulta, tosin ilmiö kärjistyy lähinnä yleensä su-ma yönä. Pirpeli, vinkkejä otetaan vastaan :)

Mäkin heräsin aamulla pahaan uneen, jonka seurauksena pyörin tunnin ennen herätystä hereillä ja nyt on sit väsy

tää unettomuus alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. toinen lähes uneton yö putkeen alkaa jo vähän rassaamaan hermoja. nukahdan kyllä vielä suht helposti mutta sitten hetkisen kuluttua herään varsin pirteänä ja menee sängyssä pyöriskelyks koko touhu. ja kun viimeinkin 'nukkuu' niin uni on katkonaista ja aamulla on ihan paskana.

täytyy vissiin valvoa kylmästi tonne aamukahteen kuten aiemminkin, eli mennä tommosilla perus 5h yöunilla ja nukkua sit vaan päikkäreitä kompensaatioks.

PRKL!

Enpäs muistanutkaan, kuinka mukavaa on herätä poraamiseen.
Kieltämättä aika tehokas herätyskello.

[q]sapeli, 29.1.2008 09:57:
---
ipe, 29.1.2008 09:55:
tää unettomuus alkaa pikkuhiljaa vituttamaan.
---

Meillä kotona on ihan onnistuneesti kokeiltu valeriaanaa sisältäviä luontaistuotteita nukkumisen helpottamiseksi, kannattaa testata!
[/q]

joo sitä toi Pirpeliki suositteli :)

Välillä toivois, että ihmiset oppis mikä
on kohtuullista ja mikä liikaa, ennen kuin
on liian myöhäistä.

[q]sapeli, 29.1.2008 09:57:
---
---

Meillä kotona on ihan onnistuneesti kokeiltu valeriaanaa sisältäviä luontaistuotteita nukkumisen helpottamiseksi, kannattaa testata!
[/q]
Ite otan välillä noita valeriaana pillereitä, mutta eipä niillä näytä olevan mitään vaikutusta muhun. Oon varmaan niin tottunut jo tohon unettomuuteen. Ja lääkärille en mene :P

Kurakelit on tullu takaisin!! Arrgh.. Kiinnostaa kun kilo sontaa lähtä taas tonne ulos lenkille koiran kanssa!

[q]Jutu, 29.1.2008 10:59:
---
sapeli, 29.1.2008 09:57:
---
---

---

Ite otan välillä noita valeriaana pillereitä, mutta eipä niillä näytä olevan mitään vaikutusta muhun. Oon varmaan niin tottunut jo tohon unettomuuteen. Ja lääkärille en mene :P
[/q]

ite oon kans kärsiny tästä ihan niin kauan kuin muistan. jo pikkumuksuna oli vaikeuksia nukkua iltaisin ja aina oon ollu aamuisin ihan kuolemanväsyny. päikkärit on ollu mun ainoa pelastus koska unilääkkeitäkään ei millään viittis ruveta popsimaan. oon jo kauan sitten todennu että mun vuorokausirytmi on ehkä n. 25 tuntia koska nukkumaan meno tuppaa venymään joka ikinen päivä aina vaan myöhemmäks kunnes sitten univelka kaataa petiin välillä jo alkuillasta. pirteimmilläni olen ollu silloin jos on tehny jotakin tosi epämääräisiä ilta/yövuoroja ja nukkunut aina kun siihen on tarjoutunu mahdollisuus...

[q]ipe, 29.1.2008 09:55:
tää unettomuus alkaa pikkuhiljaa vituttamaan. [/q]

[q]inneah, 22.7.2008 12:59:
Iski ihan kaamee ikäkriisi *pökr*
Tiedän, olen VASTA 23, mut hui että vuodet menee nopeesti!
Mitään ei oo oikeestaan vielä saavutettu, paikallaan poljettu monta vuotta jo. Enkä osaa tehdä nyt asialle mitään, ottaa itseä niskasta kiinni tmv. Mikään ei kiinnosta

Masentuu vaan entisestään ku kattelee kolmekymppisiä ja huomaa kuinka hyvässä kunnossa ne on ja säteilee. Ja ite vielä nuorempi ja pitäis olla muka "vetreempi", mut ei,pyh!
[/q]
Niin ne naiset vaan rupsahtaa iän myötä ;)

väsyttää, darra, vituttaa, eikä saatana oo ees korjaussarjaan varaa... fakin laif, kiss mai ääs!

[q]Tarsu, 29.1.2008 21:41:
---
Tiia, 29.1.2008 21:37:
Taas hukkui korvis. Jo toinen tällä viikolla..
---
kunnon muhinointia?
;)
[/q]
Ei kyl valitettavasti mitää sellasta.. Oon vaan hyvä hukkaa tavaroita.

Blah, faija jaksaa feilaa vuodesta toiseen...

O