päivän :(

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 30.1.2008 09:58:
---
crissy, 30.1.2008 09:55:
kiiltävät kireet trikoot/pyöräilyhousut

---

muoks: ne kainalohousutki ois voinut kans jättää tulematta
[/q]

joo ja miehille sellanen takki mikä on kiiltävää ja kahisevaa kangasta ja sen täytyy olla kuin makkarankuori päällä

Stressi, ahdistus ja vitutus on hyvä yhdistelmä... huoh... onneks kohta on sentää viikonloppu niin pääsee nollaa tilanteen...

[q]crissy, 30.1.2008 10:00:

joo ja miehille sellanen takki mikä on kiiltävää ja kahisevaa kangasta ja sen täytyy olla kuin makkarankuori päällä
[/q]

varmaa aika ulee

haaremihousut a.k.a mc hammerit tulee takas muotiin ja kiiltävät kireet trikoot/pyöräilyhousut

[q]sunbeam, 14.4.2009 23:17:
On vaan alakuloinen olo taas kun on aika rauhoittua ja aurinko on laskenut. Kaunko kestää kunnes sydän paranee?
[/q]

Riippuu tilanteesta*uuh*.

MUn pitäis tänään nähdä tuo viimeisin ex, kun sillä on vielä mun tavaroita ja mulla sen.. Ollaan viimeksi nähty kaksi viikkoa sitten, kun kaikki oli vielä muka hyvin ja sitten jätti tekstarilla, eikä olla lainkaan sen jälkeen puhuttu. Hieman ahdistava fiilis..

*poks**poks*

[q]pirpeli, 29.1.2008 13:04:
---
happosepi, 29.1.2008 10:29:
Pirpeli, vinkkejä otetaan vastaan :)

---

Koska unettomuudesta on noussu näin monen päivän :(, laitan tähän nyt omia fiiliksiä siitä, mikä auttaa.

- Olon rauhoittaminen klo 18 jälkeen, olettaen, ettei tarvi enää lähteä mihinkään(sauna, rauhallinen musiikki, lueskelu, kevyt liikunta)
- Mukava ja houkutteleva peti eli hyvin tuuletettu makkari ja puhtaat miellyttävät petivaatteet.
- EI kahvia tuon klo 18 jälkeen, kofeiiniherkimmille kahvinjuontia ei suositella klo 12 jälkeen päivällä.
- Ajatusten rauhoittaminen---> ei tarvi meditoimaan ruveta, mutta ottaa rauhallisen asennon ja ajattelee kaikkee sellasta mukavaa.
- Teet: parhaaksi havaittu YOGItea- sarjan Bedtime sekä Celestial Seasonings- Sleepytime extra. Mua alkaa nukuttaa ison kupillisen aikana jo, viimestään n.10min. päästä teen juomisesta.
- Valeriaanatabletteja en oo kokeillu, mutta uskoisin niiden vaikuttavan säännöllisesti syötynä. Tota samaa valeriaanaa on noissa teelaaduissakin.
- Jos jostain syystä ei nukuta, tärkeintä on hyväksyä sekin. Ylös pedistä, datailua, musan kuuntelua hetki, lukemista. Sille ikävälle tunteelle, et "vittu mua ei taaskaan väsytä" ei saa antaa valtaa.

Hyviä unia kaikki :)
[/q]

Mistä ostat tota Celestial Seasonings- Sleepytime extra teetä?
Löytyyhän noita nettikauppoja mutta saako jostain, esim luontaistuotekaupasta tätä?
Itellä hirveät ongelmat nukkua yöllä, saan unta tyyliin aamulla vasta, ja sillon pitäis jo herätä töihin ja kouluun..

[q]Tiia, 29.1.2008 21:37:
Taas hukkui korvis. Jo toinen tällä viikolla..
[/q]
kunnon muhinointia?
;)

[q]adix, 30.1.2008 11:14:
---
pirpeli, 29.1.2008 13:04:
---
happosepi, 29.1.2008 10:29:

Mistä ostat tota Celestial Seasonings- Sleepytime extra teetä?
Löytyyhän noita nettikauppoja mutta saako jostain, esim luontaistuotekaupasta tätä?
Itellä hirveät ongelmat nukkua yöllä, saan unta tyyliin aamulla vasta, ja sillon pitäis jo herätä töihin ja kouluun..
[/q]

Itselläni oli kuun alussa 7h aikaeroshokista ja uudenvuodenbiletyksestä johtuen sisäinen kello vituroillaan. Nukkumaan n. klo 24-01, herätys säkkipimeässä täysin pirteänä klo 03-04, pyörimistä, uudelleennukahdus klo 06-07 -> tosi kiva "herätä" uuteen aamuun.

Kun tätä oli jatkunut viikko, menin Sokokselle ja ostin pikku laatikollisen suomalaista luontaistablettia nimeltä Tryptoval (tryptofaani-valeriaanavalmiste). 14e / 20 tablettia. Pidin niitä ja vesilasia yöpöydällä ja kun heräsin yöllä, otin tabletteja kaksi. Uni tuli tai ei tullut ja päivällä väsytti edelleen, mutta koska tablettien tryptofaani lisää tyytyväisyyden tunnetta, unettomuus ja väsy ei enää jaksaneet ahdistaa Unirytmikin normalisoitui aika pian enkä enää ole noita tarvinnut.

otin tääläki loparit

Karma on perseesta!!
Eilen lentokentalla juoksin ympyraa random laukku kadessa joka loytyi vessasta, etsien oikeaa omistajaa. naisen loydettya suuntasin takaisin vessaan iloisena koska olin tenhyt jotain kivaa toiselle... samana iltana joku pitkakynsi vie multa kameran kameralaukusta kun ojensin kateni maksamaan olueni paikallisessa kuppilassa. samoin kaverini iskettiin miesten vessassa seinaa vasten ja vietiin rahat seka pankkikortti. hieno alku lomalle..

do a good deed and domebody will fuck u over for sure!*dissaa*

Tänään on se päivä,millon Kinderi on harvinaisen ruma, lihava, ruttuinen, löysä, laiska, etova ja muutenkin paska.

[q]H3li, 30.1.2008 17:04:
jotensakki plaah ja uuh olo.
[/q]

Ei riitä kahdeksan tunnin yöunet meikäläiselle, ei. Joka aamu on väsyneempi ja väsyneempi, vaikeampi riuhtautua irti unilogiikasta ja valjastaa aivot arkitöihin. Ja tänään ei pääse nukkumaan päikkäreitäkään, eikä todennäköisesti pääse nukkumaankaan kovin aikaisin. No, huomenna sitten päikkärit töiden jälkeen...

Epäreilu opettaja. Kommentoi julkisesti oppilaidensa pukeutumista tarkoituksena nolata ryhmän edessä jne. Esim. mulle sano ennen mun puhetta et "laita se napa piiloon" vaikka mulla ei TODELLAKAAN ollut mikään normaalin pituista lyhyempi paidanhelma tai mitään vaaraa sen navan vilahtamisesta edes.

Samoin kommentoi yhdelle toiselle tyttöoppilaalle jtn et "tissit ei saa sit näkyä mun tunneilla" ja sit perään et "tämä ei ole mitään henkilökohtaista" vaikka katso suoraan siihen tyttöön, niin et kaikki tunnilla olijat kyllä tiesi kenestä puhutaan. Vituttaa et vielä 2000-luvullakin pitää sietää tollasta kohtelua koulussa ja vieläpä aikuisena toisen aikuisen(?) opetuksessa! :P

Mullon silmätulehdus toisessa silmässä. Kai se on lähdettävä ilman meikkiä duuniin.

[q]anis, 31.1.2008 09:00:
Hitto, vielä kun hihat tohon lisää niin oon maksanu jo yli yhden kuun vuokrani. Jes.
[/q]

melko kallista
nyt heräs kiinnostus et millai mekko sit on kyseessä?

Mulla on suussa afta :C
Eka mooooneeeeen vuoteen.

närästys on perseestä!

Jotenkin.. Paha mieli. En tiedä. Kai se on vaa joku yleisfiilis.

O