päivän :(
Katkes sitte kytkimen vaijeri eilen illalla oli vtun kivaa työntää auto keskustasta harjukadulle :/
Ilmeisesti liian kova treeniaikataulu: seurauksena lievä vilustuminen näin kesähelteessäkin. Lisäbonuksena se, että eilisen kirissä venähti lihas.
Tää ja viime viikko ei lopu koskaan.
Vitun *¤#%&! masennus
närästää :(
Mun vasen nilkka on ihan sinipunanen ja turvonnut,
miten lollossa mä voin kemuttaa huomenna?!
v*tun kuusamolainen kesätyöntekijä! et hae enää päivääkään saikkua nuhan takia!!
v*tun mummot, ottakaa silmä käteen ja etsikää!!
v*tun 10 päivän työputki!!!!
(tosi kiva päivä töissä tänään)
kaamea krapula :|
Ahdistaa ja masentaa
Suoraan sanottuna vittuku on paljo rahaa perkele!!!
Ei vittu. Taas kuumetta ja kurkku saatanan kipeä. Edellisen oireilun kuuri on vasta lähteny käyntiin. Taidan viettää taiteidenyön peiton alla - satana!!
Kuume :(
Helvetti, tässä meinaa tulla kipeeksi :(
Pyörin sit sängyssä saamatta unen päästä kiinni puolen yötä ja sit mut herätetään puhelinsoitolla puolta tuntia ennen kuin herätyskello olisi tappanut. Tää voi kuulostaa oudolta, mutta helvetti MÄ TARTTEN NIITÄ 11H YÖUNIA!
oonpahan joutunu ikävään välikäteen...*poks*
Minä ja tunteet *toktok*
Vittu saatana en jaksa.
[q]Super-Kerttu, 5.12.2007 13:09:
---
Mark, 5.12.2007 12:51:
vitun mielialan vaihtelut Yhtenä hetkenä kaikki on ihan jees ja sit minuutin kuluttuu tuntuu et pää hajoo. Hauskaa
-M
---
No nyt tiedät mitä on olla nainen ja elää hormonien mukaan! Ei oo nastaa ei..*igor*
[/q]
Ai seki vielä, joku on käyny leikkaa mun kulkuset yöllä ku nukuin Great success!
-M
Tänään olis Hallut ja mä oon kipeä..
"heräsin" tänään omasta typeryydestäni... Oon kohdellu maailman tärkeintä ihmistä huonosti koska oon ollu itsekäs paskiainen, enkä oo kuunnellu mitä se on mulle sanonu. Ehkä menetän sen ihmisen tämän takia, mutta toisaalta.. ainakin mä ymmärrän sitten kunnolla syyn, ja ehkä jopa opin siitä jotain.... Hirvee tilanne. Minkäs teet..=((
Kyllä sitä voi ihminen olla idiootti ja sokea.. Ja karmeeta tajuta että ite on just se vittupää joka on aiheuttanu tän kaiken itse. Hianoo.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.