päivän :(

Back to häröily O

Oon unohtanut mun nettipankin salasanan *nyyh*! Tätä se pankin vaihto teettää v*ttu *uuh*.

*viil*

[q]Jutu, 22.5.2007 10:50:
Mun linkkukortti on hävinnyt Vtun vttu.
[/q]
Linkkukortti löyty, onneks.

Tänään käytiin kattomassa yhtä kämppää joka oli tosi hieno, mutta eipä saatu sitä :(

Toivottavasti juhannuksena sataa.

[size=4] VOI VITTUPERKELESAAAAAAAAAATANAA MÄ JOUDUN OLEEN KOKO JUHANNUKSEN VITTU NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ JA KUITENKI ON TOSI HILJASTA JA AIKA KULUU IHAN LIIAN HITAASTI. [/size]

Vitututus jolle en ole löytäny vielä syytä

Pari päivää ollut olo aika paska ja kipuja ollut enemmän. Untakaan ei oo pahemmin saanu viime öinä.*uuh*

taisin vähän kärähtää auringossa ku en tajunnu ajankulua :D

Toinen päivä putkeen hedaria ja siihen liittyvää pahaa oloa. Eilen ton olotilan nimi oli darra, mutta tänään sama jatkuu ilman kummempaa syytä ja se on aika perseestä.

Pitäis lukea illalla yhden tekeillä olevan kirjan prologi, joka käsittelee tapahtumaa jota en vieläkään oikein pysty ajattelemaan itkemättä. Nyt paperi on pienen pieneksi taitettuna laukussa, jonne sen tungin suoraan printteristä etten vahingossakaan näkisi yhtään osaa tekstistä töissä. Tosin tietysti näin sen viimeisen lauseen.

Iski kamala ikävä

Kuinka saada toinen ymmärtämään, jos hän on jo päättänyt kantansa?

Kipee olen

Uuh. Huokaus.

Joku valopää on vissiin sammuttanu lämmityksen täält duunist....

Tuntuu pahalta.

tarvii lisää lomaa...

[q]Trixie, 19.7.2007 13:28:
Meinas kävelylenkki tyssähtää kesken ellei ois olu sokeripaloi mukana, onnex olin varustautunu koska muuten saattaisin olla jossain mätäjoen vieres taju pois*uuh*
[/q]

mäki meinasin kyykätä sinne.. eri syistä tosin :D

mummi kuoli*nyyh*

[q]laite, 30.7.2007 12:01:
---
happosepi, 30.7.2007 11:51:
-7 viikon loma ohi, eka päivä töissä
-6 päivän dokauksen jälkeinen elämäni pahin liskoyö, jatkuvaa heräilyä kylmä hiki naamalla
-Masentaa, mikään ei kiinnosta, kaikki vituttaa

Onneks meininki töissä on sentään melkein yhtä kuollut kuin meikäläinenkin, joutuu varmaan siis liukenemaan ajoissa.

---

Hehee, tuttua! Paitsi et lomaa oli 4 viikkoa mut muuten täsmää kyl fiilikset ja viime yön kuvaus.
[/q]

Samaa täällä, mut mulla oli lomaa vain 2 viikkoa :(
Työt kasautunut ja järjetön sähläys heti kun menee töihin.. prkl!

[q]Karski, 30.7.2007 13:29:
Aivan saatanallinen maanantaiangsti.
[/q]

word. on kyllä jo muutaman kerran ollu lähellä ettei tavarat lentele...

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O