päivän :(

Back to häröily O

Ma oon viimesen puolentoista kuukauden aikana sanonut aivan liian monet hyvastit ystaville, jotka on muuttanut muualle maailmalle tai takaisin Suomeen. Viimeisimmat eilen illalla. Huoh, on taa niin rankkaa... Ma vihaan eroja ja hyvasteja!

Passsska sää*dissaa*

Silmät kutisee aina vaan... *hmph**eiei**igor*

[q]sapeli, 4.3.2009 10:47:
---
xl8r, 4.3.2009 10:38:
Klubituksen Laputa banneri :(

---

Mun mielestä tää on vähiten häiritsevä banneri pitkään aikaan. Ja ihan jopa sponssattava aihe/tuote.
[/q]

Niin mut toi sijoitus häirittee...

Aika yökkö olo. Kurkku kipee, ei tuu ääntä ja väsyttää.
Koita tässä nyt sitten olla ilonen, hymyillä ja auttaa asiakkaita.

[q]martina, 10.6.2007 18:25:
i suck. :(
[/q]

etni

ttu ku ei saa aikaseks siivota näillä säillä.

*super**uuh*

no mul on 0eur tilillä ja 31. päivä palkka. Juhannuksetkin välis viel ja kaikkee

Järkyttävä vatsakramppi

[q]onni3mk, 5.6.2007 14:20:
Mun rakas on pipi Forumilta tietoa etsiskeltyäni, oon melko varma että Eetu-pupsilla on pasteurella, joka ei ikinä parane kokonaan

Muru on niin raukka, kun viettää vasemmalle, eikä ole oma pirteä itsensä.

[/q]

Kallisteleeko se päätä toisele puolelle? Mun pupulle kävi niin aikoinaan, syynä oli varmaan aivokasvain jos se on joku bakteeri (pasteurella) niin siihen voi saada antibiootit sentään!

Voimia! puput on

vähän liikaa keskeneräisiä duunijuttuja :(

Kiitos tästä ja haistakaa vittu.

ei varmaan oo ikinä elämässäni ollu näin paska fiilis illan päätteeks.

*uuh**nyyh*

yskin niin paljon etten saa unta.
pöh.

vittu ku pitää olla näin tautinen!!!!!!

[q]Hyzenthlay, 1.6.2007 23:36:
joo, ei auta panacodit, diclomex auttaa noin 3 tunniksi ja sit pitäs ottaa taas uus:( buranasta oli hyötyy noin kahdeksi tunniksi. Että tällasta No, oletan että kun on 3 päivää kärsitty, niin tää alkais olla koht jo ohi.
[/q]

Mulla kesti noin viikon et kipu hellitti kokonaan. Takana oli leuasta leikkaamalla poistettu viisaudenhammas. Ooks koittanu vetää pelkkää kodeiinia?

joo, ei auta juurikaan panacodit, diclomex auttaa noin 3 tunniksi ja sit pitäs ottaa taas uus:( buranasta oli hyötyy noin kahdeksi tunniksi. Että tällasta No, oletan että kun on 3 päivää kärsitty, niin tää alkais olla koht jo ohi.

syöny sellasii määriä särkylääkkeitä, että vatsa sanoo kohta poks

...ja sattuu silti tohon hampaankoloon niin perkeleesti! oikeesti, koska tää oikein loppuu?

[q]martina, 1.6.2007 09:01:
rahahuolet... :(
[/q]

Täällä myös. Aika isoja rahoja pitäis maksella tällä hetkellä olemattomista tuloista lähiaikoina, ja näistäkin pienistä tuloista saa taas taistella ja temppuilla. Sais nyt sovittua päivän et pääsis allekirjoittamaan työsopimuksen ni ois ees jotain mahollisuutta tienata rahaa!

Plus sit viel et mul on väliaikainen paikka irrallaan - ikeneen sattuu vähän koko ajan mut ei tota kokonaan irtikään uskalla ottaa koska sit hammas ois ihan suojaton... Ja tottakai huomenna vapaapäivänä heräämään kahdeksalta soittamaan päivystykseen.

No mut, ei nää asiat onneks hirveesti paina - rahaa riiittää elämiseen ja loput voi aina jotenkin järjestellä, ja hampaaseen ei satu.

edit: sattuupas sittenkin no, eiköhän sinne päivystykseen huomenna pääse.

[q]Hyzenthlay, 1.6.2007 23:32:
toivottavasti :s Vois olla se päivä vaikka huomenna, nihkeetä juoda skumppaa yo-juhlissa, kun alla on maksimivuorokausiannos erinäisiä tulehduskipulääkkeitä *toktok*
[/q]

Kai sul on kunnon kipulääkkeitä? Mul ei paljoo mikään perus burana jeesannu mitään.

O