päivän :(

Back to häröily O

rahahuolet... :(

Vituttaa kun on koko hela viikonloppu töitä.. *toktok*

mun vakkari nettisaitti ei toimi!!

[q]Hyzenthlay, 1.6.2007 23:44:
hmm, en oo. Mistäs mä sitä saan? :D
[/q]

Panacodeista :D

masuun koskee ihan kamalasti...

Selvis sitten etten pääsekkää ESP:hen :( voi sviddu...

Vittu että vituttaa *dissaa**dissaa*

vittu! pitääkö olla näin köyhää. Tarttisin täksi kuuksi ainakin 400eur enemmän, että pärjäisin. Voi sanoo jo tässä vaiheessa, että kesä (lue: syksy) on rahallisesti aika pilalla..

Mä oon taas ollut yllättävän terve. Yleensä saan heti jonkin viruksen tm, jota on liikkeellä niin tänä keväänä ei ole ollut flunssakuumettakaan lainkaan. Noro nyt oli mutta aika vähän mun normaalisairasteluun tullut oltua kipeä.

[q]Zenni, 29.5.2007 17:48:
Vittu, missä ne koko viikolle luvatut ukkoset on? Haluun jonkun tekosyyn, ettei tarttis lähtee pihalle.
[/q]
Eilen ja toissapäivänä oli niitä ukkosia. Tänään tosin niitä ei vielä ole näkynyt

Mulla on vaan toooooooooosi kumma olo..Huonolla tavalla..

onpa mukava "vapaapäivä". Kyttään vaan puhelinta koko päivän ja toivon, että tulis työvuoro, ja sitten kuin sellanen tulee, niin joku kerkee ottamaan sen mua ensin. Niin paskaa, haluaisin vaan olla töissä nyt. Edes hyvä' sää ei lohduta.

..siin vaiheessa kun laskuja tulee ovista ja ikkunoista, niin se ei riitä, että on "yrittänyt" saada paljon töitä :s

perjantain :(

olin töissä.. (ravintolas) kello tuli 23.45 ja paikalle saapui nainen noin 8v tytön kanssa. Se oli jo aika mystistä..

Tupakkatasanteelle menivät ja yhtäkkiä tää nainen alkoo lyömään ja hakkaamaan yhtä äijää, joka ilmeisemmin oli sen mies..

Tilanne saatiin rauhotettua ja nainen tyttöineen poistuivat ja hetken perästä tää mies..

Ei mee kauaakaa ku tää tyttönen tuli takas ja kiers koko ravintolan ja ku kysyin et onks sil äiti hukas nii sano et se istuu autos.. ku katoin ikkunasta pihalle nii tää mamma huutaa punasena tytölle et "autoon nyt perkele"..

tyttö vaa itki.. Asiakkailta kuulin et tää mamma oli ajanu tää tyttö kyydis tän isän päälle ja törmänny seinään *poks**poks*!!! asiakkaat oli jo soittanu poliisit paikalle, mut niit ei ainakaan 01 mennes näkyny jolloi meil loppu työaika. Poliiseille oltiin annettu auton rekkarit.

sit ei ookkaa tietoo et miten on asia saatu päätökseen..

Miehelle ei ilmeisemmin käyny pahemmin ku kävelemään pysty.. nii ja mutsi oli kännis.. että joo!

tän päivän :( tuli likan pvähoitomaksu.. 200e ja mun tulot on niiden mukaan 1314e vaikka viimesin palkka joka oli myös eka 615e (miinus verot).. en oo maksaas...

[q]Samu*, 23.5.2007 20:12:
---
Birgie, 23.5.2007 19:22:
Toivottavasti juhannuksena sataa.

[size=4] VOI VITTUPERKELESAAAAAAAAAATANAA MÄ JOUDUN OLEEN KOKO JUHANNUKSEN VITTU NELJÄN SEINÄN SISÄLLÄ PÄIVYSTÄMÄSSÄ JA KUITENKI ON TOSI HILJASTA JA AIKA KULUU IHAN LIIAN HITAASTI. [/size]

---

Toi ei kyl oo reiluu toivoo tommosta :(

[size=4]Et kiitti vaa, toi sun toivees on mun päivän :([/size]
[/q]

Onneks kohta on jo huominen.

[size=8]Niin, ja silti mielummin istuisin kaatosateessa teltassa juhannuksena.[/size]

Junalippujen kalleus!

..110 edestakas junamatka HKI-JNS*uuh*

..ei ois yhtään nyt varaa maksaa moista summaa..*nyyh*

Amerikan allergiat.

Käteen sattuu

tuntuu vähä et ois tulossa kipeeks.

[q]Android,
Valitan. Huomiseksi on luvattu sateita Espooseen ja pääkaupunkiseudulle, tosin kuuroja joten jos sattuu hyvä onni niin saatat välttyä sateilta =)
[/q]

Damn. Eilen olin ku uitettu koira ku pääsin töihin.. Noh, pitää vaania aamulla sellanen sopiva 15minuutin tauko sateessa ja lähtee polkee iiiiiiihan täysii

Jos ei toi kämppis pian ala muuttaa tapojaan, niin mulla hajoaa pää! kämppä taas ihan kuin jonkun ydinräjähdyksen jäljiltä *toktok*

O