päivän :(
Allergiat väsyttää.![]()
Ouf. Ootko saanu pahoja oireita Artusta?
Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*
---
---
Allergiat väsyttää.
---
Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*
---
Hihi![]()
Kyl täs varmasti osa on Artusta (kun en ole jaksanut vaihtaa petivaatteita), mutta enimmäkseen nyt haittaa katupöly, jota on aivan törkeän paljon. Allergialääkkeet riittää näköjään ihan hyvin kissan kanssa selviämiseen mut nyt toi katupöly vie sen yhteisrasitteen liian suureksi.![]()
Se haittais vaikka ei ois allergioitakaan. Harmillinen aikakausi =/
Täällä tehään kanssa tietöitä nyt kaikkialla ja asfaltin alla on hienoa hiekkaa(täällä ei ooo kiviä missään. kaikki on vaan savea ja santaa) joka leviää sitten koko kadulle.
edit. Huomasin oman allergian hoidon kanssa, että aina jaksoittain jaksoi muistaa imuroida ja vaihtaa petivaatteet tarpeeks usein,mutta sitten se lipsu ja rupes oireet artusta vaivihkaa pahenemaan, kunnes tajus jossain vaiheessa, että on jatkuvassa flunssassa ja siten oli taas suursiivouksen ja ahkeramman siivouksen aika.
Vittu taas parkkisakko (neljäs jo tänä vuonna) Helvetti ku ei muista siirtää sitä autoa ku pitäis!
---
---
Allergiat väsyttää.
---
---
Hihi![]()
Kyl täs varmasti osa on Artusta (kun en ole jaksanut vaihtaa petivaatteita), mutta enimmäkseen nyt haittaa katupöly, jota on aivan törkeän paljon. Allergialääkkeet riittää näköjään ihan hyvin kissan kanssa selviämiseen mut nyt toi katupöly vie sen yhteisrasitteen liian suureksi.![]()
Joo. Tuo katupöly se varmasti on se syypää. Mä olen ihan kuitti vaikka en kai nuku öitäni kissan kanssa?

Katupöly lienee syynä myös mun RRRRrrrrraivostuttavaan kuivaan köhääni, joka on on, noh, raivostuttava!
Ylireagoin hetkeksi, kun olin saanut hyvän leadin yhestä duunista ja kun menin sinne se sano, että oli jo liika hakijoita, että ei ota enää cvitä vastaan =D
Tuli vaan sellanen olo, että ois ehkä pitäny antaa se cv silloin aikasemmin späivällä sille työntekijälle, joka sano, että tuu tapaamaan manageria.
Noh nyt vkl että turha hakee duunia, kun kaikki paikat on täynnä turisteja. Maanantaina voisin kyllä tehä baarikierroksen.
Miten hemmetissä voin saada kuntoutustuella mätkyjä yli 200€
Väsyttää ja vaikea keskittyä. Kaksi kupillista teetä ja yksi kahvia ei tunnu auttavan. No, kohta on ruokkis, sit vois kokeilla vielä lisää kahvia. Toivotaan ettei mene taas levottomuuden puolelle.
onpas setä hölmö tai oikeestaan tyhmä *lmao**nauru**joo**eikä**toktok**nauru*voi mua*joo*
itseaiheutettu heikotus. Olis pitäny lopettaa pari juomaa aikasemmin. Nukuin vielä huonosti.
Onneks smoothie auttaa alkuun. On onneks sellaset yritit mukana, että kyllä aivot toimintaan lähti. Kohta pitää kuitenkin lähtee keskustelemaan tärkeitä juttuja mahdollisesta duunista.
Ai joo tää joka päivä vaihteleva ilma. Just kerkesin heittää talvitakin vekka ja taas käytössä jääkylmän sateen ja sumun vuoksi. Maanantaiksi luvattu 22 astetta. Saa nähä toteutuuko. ois aika SHWEEEET!!
Anteex vaan ruma sana, mutta ei tässä voi verhoja sulkiessa muuta todeta kuin että voi vittujen kevät!
---
Voi heesus mikä darra*hikoil*
---
Sulla oli eilenkin darra - onks tää viel sitä samaa, vai onks tää jo uus?
(*lohduttel* *hali*)
Tää on uus =D
Oikee megadarra oli. nyt vasta saan syötyä ekan kerran kunnolla.
Sulla oli eilenkin darra - onks tää viel sitä samaa, vai onks tää jo uus?

(*lohduttel* *hali*)
on toi virta pikkasen hukassa ja väsyttää pikkasen *haukottel**joo*
Äh, olin laskenut lomapäivien määrän vähän pieleen. En ehkä voikaan ottaa kahtaa pitkää viikonloppua toukokuun alkuun, mutta yhden kuitenkin.
Joudutko lupuman jostain suunnitelmasta, vai oliko vaan muutenvaan pitkä vkl suunnitteilla?
Äh, olin laskenut lomapäivien määrän vähän pieleen. En ehkä voikaan ottaa kahtaa pitkää viikonloppua toukokuun alkuun, mutta yhden kuitenkin.
---
---
Joudutko lupuman jostain suunnitelmasta, vai oliko vaan muutenvaan pitkä vkl suunnitteilla?
En joudu luopumaan onneks mistään suunnitelmasta, luulin vaan et on lomapäiviä viel käytettävänä ennen kesälomakauden alkamista.
Kofeiinittomuus tekee tiukkaa. Koko ajan väsynyt olo ja päätä särkee.*eiei*
joooopas on tylsä päivä *uuh**uuh**grr**ankka**böö*