päivän :(
hirvee stressi ku tajus et mitä pitää tehä seuraavan vuoden sisää :/
pitäis lukee enkkuu matikkaa (helppoi) ja sitte fysiikkaa iha sairaasti. sitte pitäis ehtii tammikuus inttiin. keretä keväällä TKKn pääsykokeisii. Koittaa keksii mistä mä saan revittyä lukion pitkän matikan jne :/
Näköjään mun kuvat on korruptoitunu kannettavalla kovalevyllä. Ne taitaa kylä onneks olla toisellakin kannettavalla ja vielä alkuperäisellä koneella suomessakin, että varmaan aika pikkujuttu; ei vaan nyt oo konetta päivitetty sitten niiden osalta. Ois silti ollut kiva ssaadaa tää läppäri ajantasalle
silmiä kirvelee, nenä vuotaa, kurkkuun sattoo ja hirvee yskä :(
[q]tomppi, 19.5.2006 16:24:
Mysongbook.com:in tiedostot ovat poistettu käytöstä. Ymmärrän kyllä miksi on tehty näin ja se oli kyl odotettavissa.
[/q] :'(
tuli hirveen ahdistunu olo ku tuli katottuu toi uusnatseista kertova dokkari (Ykkösdokumentti: Valkoisen vallan verkko) tänää ja vähä mietittyy tota noide touhuu ja etenki kui paljo niit ny sattuu nykyää olee :(
kaikessa yksinkertaisuudessaan.. ahdistaa :(
Viimenen päivä siviilissä :(
hirvee ajokeli :(
joulu on iha hanurista.. kaikki vaa lamaa himassa vaik ite tekis hirveest mieli lähtee johonki :(
lueskelin juttua masennuksesta ja kattelin huviksee mitä homma sisältää nii huomasin et mulla ja pitkäaikasella masennuksella on liikaa yhteistä :(
Taas yks ei-niin-ihana päivä takana. *huoh*
[q]Annakins, 28.12.2006 23:25:
...Everyone I know goes away in the end...
Tulipas melankolinen olo tosta biisistä
[/q]
Sad but true....
takana taas vajaa 3h sängyssä pyöriskelyy ja vaan muutama tunti unta :(
tulipas valvottuu taas 2h turhantakii. piti hakee kaveri stadista ja sen piti ilmotella heti ku se tietää aikatauluist.. nooh 3h venailin ja soittelin. ei mitää ja ny tuli viesti et tuli taksil himaa... :(
Oon taas vaihteeks kipee. Intis ollu tammikuusta lähtien ja jopa 8 päivää ollu kokonaa terve sinä aikana. :(
Ei löydy luistimia enää mistään. Tai no yhdet löytyi, hintaa vain 400e :(
Oon tajunnu asuvani valehtelijan kanssa. Aina puhuu jotain ja tekee jotain muuta. En tiiä eikö se osaa tehdä muuta, koska se vallehtelee niin tyhmissä asioissa. Selllasissa, että tiedän heti tai viimeistään seuraavana päivänä totuuden. Outoa käytöstä kyllä *hmph**ding*
Oon onneks menossa keskusteemaan toiseen kämppään muutosta tänään*hymy*
Toinenkin :( on tälle päivälle.
Oon yrittäny metsästää isoa suklaapupua ittelleni pääsiäissuklaaks, mutta ne on kaikki loppuunmyyty. Suomessa kaupat notkuu tavaraa ja kaikki on allennusmyynnissä pääsiäisen jälkeen. Täällä näköjään pitää olla nopee, jos haluu saada*ding*
Allergia iski päälle :S
Oon tajunnu asuvani valehtelijan kanssa. Aina puhuu jotain ja tekee jotain muuta. En tiiä eikö se osaa tehdä muuta, koska se vallehtelee niin tyhmissä asioissa. Selllasissa, että tiedän heti tai viimeistään seuraavana päivänä totuuden. Outoa käytöstä kyllä *hmph**ding*
Oon onneks menossa keskusteemaan toiseen kämppään muutosta tänään*hymy*
Toinenkin :( on tälle päivälle.
Oon yrittäny metsästää isoa suklaapupua ittelleni pääsiäissuklaaks, mutta ne on kaikki loppuunmyyty. Suomessa kaupat notkuu tavaraa ja kaikki on allennusmyynnissä pääsiäisen jälkeen. Täällä näköjään pitää olla nopee, jos haluu saada*ding*
Huomaa, että potutti sillä hetkellä aika saatanasti. Nyt käyttäisin ihan eri sanamuotoja. Saatiin onneks keskuteltua tilanteesta ja saatiin selvennettyä ilmaa paljon.
Selkeesti kyllä sillä on tapana kertoa pieniä valkoisia valheita jatkuvasti ja mä taas arvostan rehellisyyttä silloinkin, kun en oikeestaan haluaisi kuulla totuutta.
Surettaa muuttaa huomenna. Hyvä juttu se on todella monella tavalla, mutta muutan pois kahden ihmisen luota, joiden kanssa on tuntunut todella kotoisalta ja muutenkin elämä on ollut niiiiin hauskaa. Vaikea kuvitella elämää enää yksin omassa huoneessa ja tavallisen hollantilaisen kanssa. Ei enää jatkuvaa brazzidraamaa ympärillä 24/7

Ehkä rupeen oppii hollantiakin nopeemmin(ikahyvvin tässä kuukauden aikana on portugalia vahingossa tullut opittua*nauru*)
Nyt on vähän liikaa häslinkiä. Missäs se olikaan se ihmiskopiokone?