päivän :(
Eilen tuli palkkalaskelma jossa lukee, että maksupäivä on tänään. Ei näköjään tarkoita samaa kuin tilipäivä. Ja minä holmö menin tuhlaamaan eilen rahaa siinä uskossa, että tänään tulee tili... Osa-aika työtä minimipalkalla, niin ei ole kyllä varaa yhtään tällaisiin yllätyksiin*grr*
Se on lähdettävä Tapanin päivän kunniaksi päivystykseen. Mulla on poski ja kaula turvonnu niin että suuta ei saa kunnolla auki. Banaanikaan ei mahdu suuhun.
[q]Freja, 26.12.2009 11:51:
---
vala, 26.12.2009 11:26:
Banaanikaan ei mahdu suuhun.
---
Joo ei sais nauraa mut just sun kommentoimana tää oli jotenkin ..
[/q]
Allergia vaan jaksaa puskee päälle. Nenä vuotaa ja aivastuttaa kokoajan *toktok*
Tuli sitten 600mg buranaa ja lähete jolekkin suu, nenä, korva yms erikoislääkärille. Liian hankala tapaus terveyskeskuslekurille.
[q]ramsau, 21.8.2008 14:13:
Pää kipeä, halipula ja kaikkea muuta mitä en juuri nyt jaksa keksiä.. :(
Joku vois antaa halin.
[/q]
[q]Freja, 26.12.2009 11:55:
---
vala, 26.12.2009 11:54:
---
Paranemisia
[/q]
tack*hali*
---
lääkitys joo vaikuttaa hyvin paljon joo mut sit pitäis yrittää hoitaa ne syyt häiriön takana. Sen lisäks kyseinen ihminen on hyvin lääkevastainen(jääräpäisyyttään kai)
[/q]
Mulle oli kans vaikeeta hakea aluks apua. Nyt näyttää siltä että syön lääkkeitä koko loppu elämän. Ryyppääminen on pitäny jättää pois, kun mä sairastun sen jäkee ja sitä saatta kestää jopa kuukaus pari...
digiboxi sanoi irti sopimuksesna.. vittu, perkele, saatana*grr**toktok*
[q]Kolera, 31.8.2008 07:54:
selvis sit et kaverilla on ilmeisesti paniikkihäiriö ja kammo ihmisten ilmoille menosta ja nyt sitä sit pitäis yrittää repii vittuu sieltä kämpästä hoitoon kun ei sillä tuetkaan juokse vaan perhe elättää.
eli vituttaa sekä se et joutuu tekee itse jotain että kaverin tilanne ajautunu jo noinkin pahaan tilaan.
[/q]
Mulla henkilökohtasia kokemuksia paniikkihäiriöstä ja pelosta liikkua ihmisten ilmoilla. Lääkkeiden ansiota olen kun eri ihminen.
tulipa joka tavalla huono olo tänään.
oma moka, mutta elämä on oppimista =)
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös mm. masennus johdu yleensä aivojen vajaasta tai olemattomasta serotoniinin erityksestä? Eli kysymys saattaa olla loppupelissä jonkin sorttisesta "fyysisestä" sairaudesta? Tässä tilanteessa ei auta kyllä pelkästään ohjeet "ota itseäsi niskasta kiinni" tai "ulkoile" kyllä se vaatii myös lääkitystä.
Itse kun olin pahimmassa suossa aikoinaan, liittyi siihen vielä mm. paniikkikohtaksia ja vainoharhaisuukisa, jotka estivät kyllä aika hyvin tuon ihmisten ilmoilla liikkumisen....
Mä tiiän kyllä, että mun sosiaaliset taidot ei oo vielä ihan parhaassa mahollisessa terässä, mut ehkä eniten vituttaa tälläset tilanteet, kun joku super kuuma tyyppi pokaa, enkä tajuu sitä kun vasta jälkikäteen(eikä oo ees ekakerta). Damns*toktok*
Tunnen tuskasi. Mä olen ainakin tullut hieman varovaiseksi ihmisten kanssa, kun eihän sitä koskaan tiedä jos kyse on vain kohteliaisuudesta. Tai ehkä mä en vaan kykene erottamaan noita kahta toisistaan?
Toinen mikä mua ärsyttää on se, että melkosella todennäköisyydellä vaikka jos joku yritytäisikin lähestyä ja olisin kiinnostunut, niin sillä on yleensä nainen, jonka selän taakse mennään sitte kyllä jossain vaiheesa piiloon...
Vesisade....ja muutenkin toi synkkyys ulkona.*dissaa*
[q]Christinah:
Juu. ON jouluaatto ja yksi "ihminen" mun menneisyydestä päätti ottaa ilon irti ja pilata tämänkin. Haukku, pisti kaverinsa loukkaamaan ja haukkumaan, levittelee pitkin koulua täysin perättömiä juttuja musta --muuten vaan haukkuu ym. Ihmisellä ikää mukamas 23v vaikka ei siltä tunnu.
Kiitti joulun pilaamisesta, todella paha mieli
[/q]
VOI.....*lohduttel* No yritä jättää tuollaiset ihmiset omaan arvoon.....
Vaikka en Samia tuntenutkaan niin kyllä tää asia pysäyttää ja pistää kyllä väkisinkin suupielet alaspäin....Osanottoni ja toivon et kaikki on nyt paremmin kuin maan päällä......*nyyh*
Allergiat väsyttää.![]()
Sama juttu.
Sitten se väsymys muuttuu välillä ihan totaaliseksi motivaation puutteeksi.

Pitänee vaan tankata noita lääkkeitä.
Sama juttu.
Sitten se väsymys muuttuu välillä ihan totaaliseksi motivaation puutteeksi.
Pitänee vaan tankata noita lääkkeitä.
Joskus aiemmin allergialääkkeet taisi olla vielä lisää väsyttävää sorttia - mulla taas taitaa olla pelkkiä piristäviä. Ei siinä muuten mitään mutta öisin tarvitsisin niitä eniten, ja siihen toi piristävä efekti on vähän huono.
Allergiat väsyttää.
---
Allergiat väsyttää.
---
Ouf. Ootko saanu pahoja oireita Artusta?
Mulla on Artusta eroallergiaa. Nenä ei enää vuoda ja hengitys kulkee, mutta silti silmät kostuu jatkuvasti.*nauru*
Hihi

Kyl täs varmasti osa on Artusta (kun en ole jaksanut vaihtaa petivaatteita), mutta enimmäkseen nyt haittaa katupöly, jota on aivan törkeän paljon. Allergialääkkeet riittää näköjään ihan hyvin kissan kanssa selviämiseen mut nyt toi katupöly vie sen yhteisrasitteen liian suureksi.