päivän :(
krapula ja sit se kun heräsin niin myöhää ja ei millään sit taas yöllä nukuta :( aikanen herätyski huomen-aamuna ja kaikkee erikivaa :/
Suhde mättää ja tuntuu että olen se osapuoli, joka yrittää asioita tosissaan korjata
sama tuska jatkaa.
lopun hämötystä ei näy.
Päivä-lukio, ilta-lukio, autokoulu ja duuni... Liian paljon tekemistä, liian vähän aikaa. Sellanen kutina, etten tätä tahtia kauaa kestä. Onneksi joululoma lähenee, vaikka sitä ennen pitää palauttaa miljoona esseetä jne.
*uuh**uuh**uuh*
juups.. eipä netti toimi kunnolla =(((
taaskaan yöllä ei saanu unta ja nyt on ihan ja pitäis lähtee mukamas "pirteenä" (*grr*) jouluostoksille*eiei**slurps*
[q]-Linda-:
Päivä-lukio, ilta-lukio, autokoulu ja duuni... Liian paljon tekemistä, liian vähän aikaa. Sellanen kutina, etten tätä tahtia kauaa kestä. Onneksi joululoma lähenee, vaikka sitä ennen pitää palauttaa miljoona esseetä jne.
*uuh**uuh**uuh*
[/q]
juu jotenki kuulostaa niin samalta ex:kin valitti ku ei ole aikaa sosiaaliselle elämälle *nyyh**eiei*
Mutsilla todettiin syvälaskimoveritulppa.. saas nähdä miten käy..
Ei kiinnosta oikeen koulu, huomenna pitäis kuvata ja sen jälkeen editoida kai. Inspiraatio kymmenen miinus! Haluis vaan kotikotiin ja olla ihan rauhassa. Maata sohvalla ja tuijottaa telkkaria aivot narikassa. Mutta kun ei kun. Mediajournalismi odottaa 12 aikaan ja sinne pitäis mennä. Sitten pääsee sentään kavereiden kanssa mättää Dollyyn.
Mut muuten pää hajoo...*eiei*
[q]sapeli:
Kävin hammaslääkärillä ja kuulin että kahteen lohjenneeseen hampaaseen tarvii juurihoidon, ja toinen aloitettiin tänään. Ei ollut kyllä (ainakaan toistaiseksi) ollenkaan niin paha kuin minkälaisen käsityksen olin saanut, mutta veikkaanpa että ennenkuin purukalusto saadaan kuntoon niin tästä pääsee maksamaan pitkän pennin... Mistä tosin ainakin osan maksaa Kela ja toisen osan todennäköisesti sossu...
[/q]
Onneksi olkoon. Nyt sulla on edessä kaksi vaihtoehtoa. Vaaaaanha bändikaveri meni lukioaikoinaan elämää suuremman nousuhumalan synnyttämän katteettoman itsevarmuuden saattelemana vittuilemaan kymmenpäiselle uusnatsilaumalle. Turpaanhan siinä tuli ja hampaat tohjoksi. Eikun tämä sanan- ja älyvapauden hedelmällisen symbioosin omaava heppu hammaslääkäriin ja juurihoitoon. Sanoi että oli niin infernaalisen tuntuista se hoito, että olisi kernaammin ottanut turpiin uudemman ja useamman kerran.
Tuosta meni sitten vuosi, niin jouduin itse juurihoitoon, kun olin puoli vuotta naureskellut takahampaalle, josta lohkesi palanen. Juurihoitoa, sanoi purukalustolekuri. Hikoilua ja valkoisia rystysiä, sanoi allekirjoittanut. Vielä mitä, koko homma oli aivan lasten leikkiä. Tanakka puudutus varmisti sen, ettei homma sattunut tippaakaan. Juurihoitorupeaman päätteeksi kiitin hammaslääkäriä sanomalla tätä virkaheitoksi ja pataluhaksi, koska hän ei osannut sitä, minkä hammaslääkärit ovat perinteisesti parhaiten osanneet - siis satuttamisen ja sadismin.
kissa herätti mut naukumalla, lähes huutamalla ja sitten oksensi keskelle olohuoneen lattiaa..
tais eilinen lääkärikäynti ottaa koville tai jotn..
Hirveä hammassärky... Huomenna pitäisi uskaltaa mennä lääkärille, mut nämä tarinat juurihoidoista yms ei asiaa helpota yhtään.. Olen nähnyt jo painajaisia viimeisen viikon hammaslääkärille menosta, joka yö.. *nyyh**eiei*
[q]leka:
Mehevä darra& rahat loppu.......
[/q]
Samat oireet täällä
[q]misi:
Hirveä hammassärky... Huomenna pitäisi uskaltaa mennä lääkärille, mut nämä tarinat juurihoidoista yms ei asiaa helpota yhtään..
[/q]
Älä huoli, tosiaan se ei oikeasti tuntunut missään - ja vieläkään ei tunnu. Rentoudut vaan ja annat ammattilaisten hoitaa hommansa, ja pyydät rohkeasti lisää puudutusta jos hoito sattuu. Kyllä se siitä
kadotin matkakortin ja 7 kuvaa siinä mukana :(
VITTU....se siitä sitten...just ku olin saanu setin kuntoon kaikki hyvin ok meen kuuntelee ni vittu eiks se ollu nauhottanu sitten vaan puolet SAATANA...eli ette saanu vielä dark side of finland 2 *nyyh**uuh*
Nyt ei vaan jaksais.
Mun 1kk vanhasta autosta "hajos" kokonaan se ilmastointi/lämmitys.. siis ei toimi ollenkaan
Moon ihan loppu..*uuh*
[q]DagO:
Miten voi haukotella suupielen rikki? kysympä vaan???
[/q]
Jos suupielessä on limakalvohaavauma (joka aiheutuu useimmiten B6-vitamiinin puutteesta tai huulten kuivumisesta ja rohtumisesta) niin haukottelu saattaa avata paranemassa olevan haavan.