päivän :(

Back to häröily O

painefluktaatio, ajan suhteellisuus, pakkovärähtelyn vaihe, massavirta, tilavuusvirta, latenttilämpö, faasitransitio, diffuusiovakio, adiabaattinen prosessi, carnot'n kiertoprosessi + noi kaikki muutkin termit ja niiden kaavat tossa läpyskässä :(

Ottaa pähän aika monikin asia.... Mistä alkaisi...siitä että haluaisi ainakin "leikkiä" tiskijukkaa, mutta on niin vitun huono, on niin V+++ pa+++t laitteet ja niin huonoja levyjä (=liian vähän hyviä).... Ei ole rahaa ostaa uusia levyjä, eikä AINAKAAN uusia vehkeitä... Lisäksi olisi kiva käydä enemmän polkkaamassa hyvän musiikin tahdissa.... mutta ei ei ole edes siihen varaa, kuten taanoin kävi kun piti lähteä rusheihin, joten jäin kotiin makaamaan... Tältä tänään tämä päivä näyttää...*uuh*

paha olo

hävitin mun lapaset jonnekin välille baari -> koti :(
krapula

[q]Coon:
vasen ranne paskana
[/q]

*paremmakspussailjapuhaltel*

[q]Enkeli:
Jaa-a, sain sit yhen tyypin kiinni kaksi naamaisuudesta täysin rysän päältä
ja nyt on todella paha mieli!
Inhottaa ihmisten kaksi naamaisuus
[/q]

Älä muuta sano Menisivät itteensä.. ees joskus

-Krapula
- Mokasin eilen kivan pojan suhteen (helvetin läheissyskammoisuuteni)
- Morkkis
- Menneessä kiinni oleminen
-etc etc

[q]kmn:
no nyt se sit tuli..
[/q]
eikä vieläkään.. nyt tuntuu jo niin vitun pahalle oikeesti..

Menin vahingossa painamaan töpselin katkaisijasta ja kone pimeni. Nyt en enää saa irc:kiä toimimaan kun se väittää että mun käyttämä nick on jo käytössä. Enkä keksi miten sen saisi korjattua.

tentit hajottaa

-M

[q]Daverian:
Menin vahingossa painamaan töpselin katkaisijasta ja kone pimeni. Nyt en enää saa irc:kiä toimimaan kun se väittää että mun käyttämä nick on jo käytössä. Enkä keksi miten sen saisi korjattua.
[/q]
jos vaikka pistäisit oman nickis perään vaikka nollan tai muuta vastaavaa. tai muutat hiukan nimee.

Graah, mä haluan loman. En oo pitäny puoleentoista vuoteen päivääkään lomaa.

[q]DagO:
---
Daverian:

---

jos vaikka pistäisit oman nickis perään vaikka nollan tai muuta vastaavaa. tai muutat hiukan nimee.
[/q]

Se taitaa olla ainut vaihto ehto tällä hetkellä.

En saanut olla kuin 10h töissä, vaikka olisin halunnut olla 12h.

rakastani odottelen taas kerran duunista.. piti päästä kuudelta ja joutuu tekee nyt sit muittenki duunit.. plääh.. ei vaan oo sit yhteistä aikaa oikeestaan ku nimeks.. taas välil tuntuu et meinaa itku tulla ku nii kamala ikävä..

eilisen jäljiltä fiilis vaikka olikin kivaa

[q]kmn:
rakastani odottelen taas kerran duunista.. piti päästä kuudelta ja joutuu tekee nyt sit muittenki duunit.. plääh.. ei vaan oo sit yhteistä aikaa oikeestaan ku nimeks.. taas välil tuntuu et meinaa itku tulla ku nii kamala ikävä..
[/q]

no nyt se sit tuli..

Jotain taas pitäis tehdä että jaksaisi piristyä. Eilisestä jotenkin tosi huono maku jäänyt. Jospa se tänään paranis illan myötä

Hirveen heikko olo*poks*
ei pysty nousta edes ylös sohvalta ku alkaa pyörryttämään*uuh*jalat meni äskön alta ja löin siinä samalla pääni sitten kaapin oveen*nyyh*

UML, SDL, OMG, MSC, design patterns, CORBA, ASN.1, TTCN jne.

O