päivän :(
[q]mayah:
Huoh... Mä rikoin äsken yhden kivoimman levyni. Levypussin pohja ei sitten ollutkaan ihan uuden veroinen ja levy luiskahti suoraan pussin läpi lattialle ja halki.
Eikä Jace oo soittamassa siellä kivaa kiksua..
[/q]
Voi kultaseni olisi ollut varmasti kivaa olla tänään siellä sun kanssa mutta minä olen puolestani jumissa täällä Tukholmassa... ja yritähän olla rikkomatta enempää niitä ihania levyjä jookosta?
Torstaina tuli taas se fiilis, että jotain paskaa tapahtuu... Ja kuinkas ollakkaan, koko (pe) ilta meni ihan perseelleen. *Vitutusmaximus*
[q]Daverian:
---
Nacu:
Mä voisin olla sun kaveri, mutku asun Tampereella ja Salo on ihan liian lähellä Turkua
mut mut.. leikki leikkinä...
---
Niin siis mikä osa tästä pitäisi ottaa leikkinä? Vai pitääkö koko viesti ottaa huumorilla?
[/q]
Älä nyt ihan koko viestiä leikiksi lyö.. olihan siinä ihan pointtejakin
Mutta tuo nyt viittasi tähän iänikuiseen Tampere - Turku taisteluun... no biggie.. yritti olla keventämässä tunnelmaa. Tais mennä vituiks sori...
Ja mul on kaamee krapula
Kaikki alkaa kaatuu
Vittu! Kui voiki mennä kaikki suunnitelmat niin päin helvettii.... Ei pitäis suunnitella mitään koskaan etukäteen, ni ei tarttis pettyy*uuh* Pistää vituttamaan tämmönen....
[q]Sucy:
Vittu! Kui voiki mennä kaikki suunnitelmat niin päin helvettii.... Ei pitäis suunnitella mitään koskaan etukäteen, ni ei tarttis pettyy*uuh* Pistää vituttamaan tämmönen....
[/q]
i`m sorry *hali**pus* mut mä tuun moikkaa sua poriin
SUPERhumalan jälkeinen morkkis ja hävetys!
[q]
Umbala:
Kiinniolo viikonloppu. Missaa monet hyvät bileet ei näin. *nyyh**eiei*
[/q]
Hajoo aamuihis!*puhalteleenollii*
Ei vaan jaksa.. olis pileit mut evvk.. taas kerran tällänen asenne fiilis.. vois vaan välil vaihtaa tän sellaseen positivisti suuntaan.
Nim. Myydään evvk fiilis tai lahjoitetaan hyvään kotiin XD
Koskee kurkkuun paljon mä en taho tulla taas kipeeks
ja ikävä kova on kultaa :/ onneks näen kultin jo tiistaina
Oma kulta lähti taas Joensuuhun eikä ens viikonloppuna tule.... ...kai sitä on sitten virallisesti rakastunut kun jo nyt ikävä vaikka neiti lähti 3tuntia sitten...*uuh**nyyh*
[q]Cloud:
Nim. Myydään evvk fiilis tai lahjoitetaan hyvään kotiin XD
[/q]
OFFTOPIC
No thanks mate, i´ve got mi own
Ei jaksais mennä töihin ollenkaan. Tänään ois 18-01.30, huomen 13-19 ja tiistaina 19-04. Siinähän onkin sitten 8pvä putkeen ja sitten 2 vapaata ja taas 8 putkeen. Ja vain sen takia etten osaa sanoa "ei"...
tänään olis bileet kivassa (svenson) mutta ei saanut ketään kaveria lähteen. täytyy sit näköjään jäädä kotiin. fiilistä löytyis mutta ei kaveria..
[q]Nacu:
Älä nyt ihan koko viestiä leikiksi lyö.. olihan siinä ihan pointtejakin
Mutta tuo nyt viittasi tähän iänikuiseen Tampere - Turku taisteluun... no biggie.. yritti olla keventämässä tunnelmaa. Tais mennä vituiks sori...
Ja mul on kaamee krapula
[/q]
Ihan hyvin se onnistui. En pidä itseäni kovin turkulaisena. Vaikka lähellä asunkin.
Sitä se alkoholin juominen tuottaa. Tai siis liiallinen.
Voihan pimpero kun sattuu jostain syystä oikeaan nilkkaan. Rupesi eilen illalla duunissa sattumaan ja sattuu vieläkin. Ja tänään 17-03 duunia, ja sit olis viel su, ma ja ti duunia... Toivottavasti olisi rauhallinen ilta ettei tarvitse juosta...
*nyyh*Olisinpa vielä nuori*nyyh* tai edes murrosiässä...
Koulua huomenna :(
kauhee olo aamulla :( mut onneks se meni jo ohi :P sitä se juomine teettää :/
[q]chihuahua:
Makuunista ei saa karrkia 23.00 jälkeen. Oltiin siellä ehkä minuuttia yli.*nyyh*
[/q]
ja miks ei???