päivän :(
Pirunmoiset angstit ja agressiot.. höh, pitäisi päästä polkkailemaan. Purkaamaan vähän paineita
Maihku:
ärsyttää ku mun taloudellinen tilanne on niin paska...*nyyh**grr*
[q]eewol:
Sulla sentään on taloudellinen tilanne!!
[/q]
[q]aurinko:
...
[/q]
Joo-o yö loppu sitten tosi mukavasti pahimpaan riitaan siskon kanssa vuosikausiin... Tyylin, "joudunko vetää sua korville vai pidätkö turpas jo kiinni" Nooh, nyt sidukkaa ja sit nukkuu... Kai se tästä....
Skippasin ranskan tunnit ja nyt käyn kovaa kamppailua et meenkä kansikseen luennolle vai en. Mun itsekuri pettää minä hetkenä hyvänsä!!
Ei enää pelkästään se että koulu v*tuttaa ihan törkeesti vaan myös se et sain tänään selville kuinka PALJON mulla OIKEESTI on poissaoloja per aine.. Jokanen silleen about 20% yli sen mitä voi olla max. poissa rangaistuksena kirjoittaa referaatti 300 sivuisesta YRITYSTALOUDEN kirjasta mahd. pian..
[q]tweety:
vieläkin sataa,sataa,sataa....ja sataa*poks*
[/q]
JOo ja mä hoidan koiraa koko viikonlopun
Todella "hyvät" frendit!!!
Sitä tekee kaverin takii tosi paljon, ja sit ku sen pitäs uhrata vkonloppu mulle, niin on helvetin vaikeeta, vaik tietää tilanteeni Ei sais itkee tollasen ihmisen takii, mut pahalta se tuntuu
Mut onneks mul on hyvä muisti....*muhaha*
voisin vaikka maksaa, että saisin nukkua vielä...
Matikan tenttiä tänään
[q]Cera:
:'(
[/q]
*pat pat*
eräs hyvä ystävä tehnyt oudon feidaus tempun, en ymmärrä mistä on kyse.
suututtaa mutta toisaalta oon samalla huolissani
jippiin sivut Päivä päivältä sinne ilmestyy vittumaisempia mainoksia, taas mm. sellanen etten minä parka pääse edes kunnolla katsomaan sähköpostiani... hankin kohta jonkun toisen sähköpostin kun noi sivut vaan pitää pilkkanaan päivästä toiseen *igor**grr**sars**dissaa*
No saatana se lakko. ei oo totta. Eiks ne oo lakonnu jo varmaa 4kertaa tänävuonna. Saatn äpärät.
Olen kipeä... En ole oksentanut sairauden takia vuosiin, mutta nyt heräsin ja heti huippas ja oksetti ihan tajuttomasti... Nyt sitten istun yksin kotona tylsistyneenä ja pahoinvoivana ja juon jaffaa...
Koko päivän ollu pää kipeä...ärsyttävää!
Kela perii asumistuet kahdelta kuukaudelta takaisin. Ja tilin saldo edelleen 0 euroa.
*grr*himoöykkäritappomikreenisärkyjomutus*grr*
Tappelin tänään mun parhaan kaverin kanssa maailman tyhmimmästä asiasta
ja sit onnistuin myös suuttuttamaan yhen pojan josta tykkään.. Sori *sydän*
Stylesheetit kusee ämpäreitä ja päätä särkee tää säätäminen