päivän :(

Back to häröily O

raksu tuleekin vasta huomenna kotiin*uuh*

Pieni hermeliinikaniiniseni Nöpö-Puppe kuoli eilen illalla*nyyh* itkua tuli ja ikävä on*nyyh* *sydän*Olit rakas*sydän* toivottavasti temmeltelet nyt jossain vehreillä mailla siellä jossain*pus**hali* Kaipaamme sinua*sydän*

Näyttää varmalta, että maailma saa sietää erästä paukapäätä 4 vuotta lisää. Kuullostaa vähän samalta kuin olis pääsemässä ehdonalaiseen ja sit tullaankin sanomaan et "sorry, no bonus."

Tulin kouluun kaksi tuntia liian aikaisin. Piti olla tunnit,
mutta eipä näytä olevan.

4h kirjanpitoa....

Pitäisi saada tehtyä äikän tutkielma valmiiksi. Ei jaksais kiinnostaa yhtään.
*igor**grr*

[q]pupuankka:
Usan pressanvaalien tulos pilas tämän päivän ja seuraavat ainakin 4 vuoden ajan

[/q]

No, voimia sulle.

tylsää ja koko ajan tuntuu et päätä kiristäis vanne ja päivä päivältä se menee tiukemmalle kunnes mun aivot posahtaa korvista ulos

linkki
linkki

Good bye U old friends, I¨ll be missing U *sydän*

viikon pisin työpäivä ja usan pressavaalit pistää vituttaan...*eiei**piru**eiei*

Ärsyttää!!! Jotkut kavereist on niiiiiiiiin ärsyttäviä, kun ne seurustelee. Sovitaan ensin jotain, mut ku poikaystävä napsauttaa sorima, niin hupskeikkaa!!! mä jäänki aina toiseks...

Se et lintsasin taas aamutunnit koulust.. oon yrittän pitää et lintsaisin korkeintaa 2h viikos mut se nyt on vähä jäänny..

[q]zenny:
lintsasin taas tänää aamutunnit..
[/q]
Sitä on liikkeellä täälläkin päin. Tosin, tänään on sen verran lyhyt
koulupäivä, että jää vallan menemättä.

selkä on ihan kakkana ja saikkaria tuli*uuh**nyyh*

Luin Harry Potter ja Feeniksin kilta -kirjan loppuun viime yönä

Masentaa, mut en mistä johtuu Kai toi yksinäisyys vaivaa
Haluaako joku pisristää mun päivää?

1. Töissä oli todella tuskainen päivä.

2. Sain kuulla mielestäni turhaa ripitystä taas.

3. Saapuessani himaan, minua odottaa kirje haastemieheltä, jossa ilmoitetaan tiedoksiannosta Helsingin käräjäoikeudessa.

Sanomattakin selvää, että koen tällä hetkellä suunnatonta vitutusta.

oli eilen kuumetta ja tuntuu olo vieläkin vähän kipeeltä..*eiei*

[q]*Christina*:
Masentaa, mut en mistä johtuu Kai toi yksinäisyys vaivaa
Haluaako joku pisristää mun päivää?
[/q]

Koita piristyä. Miksi olet yksinäinen?

ärsyttää.. mä ku luulin etten enää itkis exän takii mi mitäs tänää taas alko valuu pitkin poskii.. oiskohan vaik kyyneleit... eiks nyt reilun kuukauden jälkee pitäs pystyy olla jo itkemättä... mut tosin en ollu tota ennen itken varmaan parii viikkoo... jotaa positiivist...

O