Minkä kokoluokan bileet ovat sinun makuusi?

Back to yleinen bilehöpinä O

Ulkoilmabileet tivolialueella jossa voi esim maailmanpyörästä katella illalla auringonlaskun jälkee valoja ja bilettäjiä.
Sundance vuosimallia 2002 <3<3<3

Mun bilekokemukset top 5:ssa on
pelkästään alle 500 ihmisen bileitä
ja klubi-iltoja. top 10:iin mahtuis ehkä
muutamat isot bileet joissa on ollu
joku erikoinen teema, mut mä en vaan
viihdy isoissa ihmismassoissa.

Mahd. isot ni tapaa uusia naamoja. Mua ei jaksa aina ihan innostaa ne kolmen hengen bileet, paitsi tietty sit parhaat on ollu kavereiden kanssa kotosalla levyjä soitellessa. Mut julkisista oikein isot rokkaa. Pääsee vaeltamaan ympäriinsä ja puristelemaan vieraita peppuja *sydän*

ninja-edit: Niin, tietty sit jos tulee jotain artistia katsomaan niin sellanen parisataa naamaa on ihan passelli. Esim. kerman freeformit on pelannu pienellä volyymillaan aivan loistavasti. RIP.

Tykkään vähän pienemmistä bileistä, muutamasta kymmenestä muutamaan sataan kävijää. Toki isommissakin pippaloissa tulee käytyä pari-kolme kertaa vuodessa, mutta nekin taitavat ovat suuria vain suomiskaalalla.

En ole siis vielä ehtinyt ulkomaisiin megaluokan bileisiin, mutta näin videoiden ym. perusteella näyttää vähän liian "festivaalilta" minun makuuni, hirveästi kaikkea epäolennaista oheiskrääsää ja ideana näyttää olevan sen hetken kuumimman DJ-nimen palvonta ja siitä enemmän kuin musiikista fiilistely. Minulle ei ole niin väliä kuka niitä levyjä pyörittää, jos pyörittää hyvin.

Näin siis tällä hetkellä, voihan tuo mielipide muuttua sitten jos/kun käyn jossain Ibizalla tjs.

Kyllä kunnon laiton metsäkemutus on aina jotain ihan muuta. On tilaa liikkua ympäriinsä ja ihmetellä mailman menoa hyvässä seurassa + vielä se että yleensä sieltä ei ole kiire pois koska meno jatkuu aina niin pitkään ku ihmiset jaksaa viihtyä. Mutta noin yleisellä tasolla tykkään sellaisista bileistä jossa on se ilmapiiri on intiimi ja kaikilla kivaa*nauru*
Toki onhan ne isotkin bileet aina ihan kiva käydä katsastamassa mutta ei niitä jaksa ku pieninä dosakeina.

isot pirskeet ulkona on jotain aivan ihanaa! tästä hyvä esimerkki oli RMJ 2004 Mechano Beachillä. hyvä musa soi ja porukka menee bailaa. voi että kun haluis sinne niin takasin...

[q]monoxide:
Kyllä kunnon laiton metsäkemutus on aina jotain ihan muuta..
[/q]

Käsittääkseni metsäkemut ei yleensä ole mitenkään laittomia.

Mulle maistuu parhaiten hallissa järjestetty noin 200-500 ihmistä vetävä tapahtuma.
En oikein viihdy ravintola ympäristössä, tai sit ei ole tullut sopivaa ravintolaa vastaan

[q]polly:
---
monoxide:
Kyllä kunnon laiton metsäkemutus on aina jotain ihan muuta..

---


Käsittääkseni metsäkemut ei yleensä ole mitenkään laittomia.
[/q]

Mistä näin päättelet? Mistä sitten johtuu että kytät/maanomistajat usein ovat yrittäneet keskeyttää metsäbileitä?

nojaudun tässä tietooni metsäbileistä.

Yleensä bileissä on maanomistajan lupa jotta ei tarvii pelkä koska se tulee lopettamaan ne karkelot.
On tietenkin sellaisiakin metsäkemuja joihin ei ole mitään lupia hankittu

[q]Jukka1:
Kyllä noi metsäbileet on kesällä sitä parhaimmistoa, raikasta ilmaa, hyvää musiikkia, mukavia ihmisiä ja luontoa[/q]

Tosiaan... konemetsä oli loistava, pikkusen enemmän porukkaa ni ois ollu vielä parempi.

Parhaat bileet on kotona.

[q]Tres:
Mun bilekokemukset top 5:ssa on
pelkästään alle 500 ihmisen bileitä
ja klubi-iltoja. top 10:iin mahtuis ehkä
muutamat isot bileet joissa on ollu
joku erikoinen teema, mut mä en vaan
viihdy isoissa ihmismassoissa.
[/q]
Vähän sama juttu joo... Ja kuten hippaveljenikin sanoisi, niin tuntuu että isoista bileistä jää vähemmän käteen. Ja sitäpaitsi rakastan sitä tunnetta kun jengi ottaa kontaktia toisiinsa deejiitä myöten ja saavutetaan sellainen hieman intiimimpi tunnelma - siin on hohtoa*sydän*. Kermasta Nosturiin on toiminut ihan just hyvin.

eiköhän ne parhaat bileet oo sielä mis on hyvä porukka ja siistit bileet... hywa fiivis ja hywa musiikki

Aika hankala kysymys, meinaan että jsks tulee hyvä olo ihan muutaman ihmisen kanssa ollessaan jossakin kellarissa.

Joka ryhmä tavallaan hyvä Viime aikana enemmän on tullut tosin käytyä alle 500 hengen pippaloissa, joten pitikin valita se. Vaikea kysymys ainakin mulle

Sopivassa(ei kännissä törmäilevässä) tanssivassa porukassa on tosi kivaa olla ja pääasiahan on ylipäätään bileiden henki ja se millä päällä itse on

Sopiva setti tekee jo pitkälle bileistä hyvät

Viime Supercoolit joissa olin (Elwira ja Mayah soitti) oli niin kivat. Siellä oli vähemmän porukkaa, tilaa tanssia ja mukavempi tunnelma ku näis "isoissa" bileis mis oon käyny. Eli sanoisin että pidän enemmän pienen kokoluokan bileistä, mutta on joitakin isoja bileitä joissa on todellaki pakko käydä, kuten viime RUSH (ja siellä oli niin kivaa *jiihaa**nauru*). Tosin ei niiden minun mielestä isojen bileiden koko luokka ole mitään verrattuna joihinkin megabileisiin, semmosissa en välttämättä edes viihtyisi kovin hyvin.

Fiilispohjaltahan tuo menee, välillä maistuu pienet pienellä porukalla, toisaaltaan on hauska mennä kunnon remmillä vääntään 2000+ bileisiin. Musiikki on myös iso tekijä, jos se toimii niin tilalla ja porukalla ei väliä :) . Yhdyn myös noihin ulkoilmabileisiin, esim. ukk biitsillä treellä, *alkaa odottaan* :|

Hyperisot, 5000+ kokoset bileet! Suomessa ei ole tarpeeksi isoja tapahtumia...

Jos ny sanois että viime kesän Unityt oli sopivan kokosia ei ollu liikaa porukkaa...

Time Warp 2004 oli mun mieleen! 15 000 ihmistä ja seittemän laaseria pääsalissa*plur**sydän* Ens vuonna uusiks.

Tää on niin fiilispohjalta... joskus sitä haluaa jotian suurta, joskus jotain rauhallisempaa ja vaisumpaa.
Koen kyllä viihtyväni kaikenlaisissa bileissä kunhan vain musiikki on se mistä pidän... kyllä se fiiliskin siitä sitten muotoutuu. Tosin liian suuret bileet (eli liikaa porukkaa) liian pienessä tilassa tappaa fiiliksen, samoin liian vähän ihmisiä liiansuuressa tilassa

O