Minkä kokoluokan bileet ovat sinun makuusi?

Back to yleinen bilehöpinä O

Koolla ei mulle oo tavallaan mitään merkitystä, koska itselläni on aina aivan pirun kivaa bileissä ku bileissä!! Jos nyt kuitenkin pitäisi jotain valita, niin oikeastaan ottaisin pienemmät bileet, jossa olis henki ja fiilis aivan katossa ja kaikki olis meisingeis mukana. Voisi päästellä vaan aivan onnesta soikeena ja antaa musiikin räjäyttää tajunta kolmanteen ulottuvuuteen! Nautinto huippuun!!

Ei ole Berliinin Love Paradea voittanutta. Siinä on vinkeä fiilis kun lähemmäs miljoona samalla tavoin tärähtänyttä ihmistä ympäri maapalloa kerääntyy viikonlopuksi yhteen paikkaan ja todellisuus muuttuu hetkeksi sellaiseksi millaisena sen aina tahtoisi nähdä.

ei koolla oo väliä... ja jatkon kaikki teitää
labyrintit ja hallmarkit on lähes yhtä lailla makuuni..
Olin kerran deep-motion-nimisissä bileissä ja ne oli scandicissa.. se intiimi tunnelma ja tyylikäs mesta jäi mieleen tai no ainahan kaikki on kiinni ihmisistä

joo siis isot ulkoilmabileet kesäl on kyl ihan nro.1 mut vaa kerran... kyl kenkä vetää tollasiin vähän pienempiinnbileisiin..just jotai tollasii hall markin tapsii tai sinnepäin*dissaa* ulkoilma bileis kyl pitää olla sit sen vert hyvät artistit esiintymäs et ei piäs vilu yllättää*pahis*

Parhaat bileet missä oon koskaa ollu oli viime lokakuussa ku oltiin Lammilla (kyllä, just siellä) kolmeen pekkaan bilettämässä =) Musiikki pauhas järven rannalla ja oltiin niin karmeessa pierussa että Kuviakin tuli otettua, mutta kellään ei oo mitään havaintoo mihin aikaan illasta... Terveisiä vaan molemmille jos sattuu lukeen (You know who you are...)

Kuten joku jo tuossa sano niin näin ilmojen lämmittyä pikkuhiljaa ehdottomasti metsään haluaisin mennä nyt

Tehdashalli tulee hyvänä kakkosena

[muokattu 18.3.2003 22:34]

jUSSi:[q]kyl ne parhaat vibat on pääsääntöisesti lähtenyt kemuista missä on alle 500 ihmistä.[/q]


Olen samaa mieltä.

Mutta bilejärkkääjät luultavasti haluaisivat enemmän porukkaa, ettei bileet tuottaisi tappiota!

tärkeintä bileissä on mun mielest se fiilis, ei koko. aina ollut hauskaa bileitten koosta riippumatta. kaikki on meistä itsestään kiinni.

Omasta mielestä musiikista ja muutenkin bileiden järjestelystä ja seurasta kiinni .. kaikenlaisissa bileissä ollut superhyviä.. kun kaikki loksahtaa paikoilleen niin silloin on hyvät bileet.
Kun mikään ei töki .... no mun mielipide...

baty:[q]Mutta bilejärkkääjät luultavasti haluaisivat enemmän porukkaa, ettei bileet tuottaisi tappiota! [/q]

Mmh, isommissa bileissä on aina suurempi riski, tosin onnistuessaan ne tuottavat kyllä enemmän rahaa. Isompiin bileisiin myös joudutaan sijoittamaan huomattavasti enemmän rahaa.

Keskimäärin kuitenkin pienemmät bileet pääsevät huomattavasti helpommin omilleen kuin isommat.

Dance Valleyhin kun pääsis niin ois hiton hienoo..*joo*
Näkis paljon eripuolita maailmaa tulleita ihmisiä ja meno siellä on varmaan
Kattoo dance valleyn sivuja niin alkaa kuola valuu
ja tekee mieli kaljaa,aurinkoa,jamittaa, ja jotain*pahis*...

Kuolisin onnellisena jos pääsis sinne käymään*nauru*
Onko joku käynnyt ja millä menestyksellä???

voih... mä kaipaan tällä hetkellä ug bileitä.. kerrari bileitä... halli bileitä... metsä bileitä.. ihan mitä tahansa mut EI "ravintola" bileitä.. Mä oon ihan täynä niitä..*igor*
Mut joo-o... hmm... *pocks!*

meneekö myös illut ja nosturi ravintolapileisiin?

-M

Mark:[q]meneekö myös illut ja nosturi ravintolapileisiin?

-M[/q]

Hmm... Ei mun kategorian mukaan... Ne on mun "kotibileet"
Ne on vaan niin rakkaat että niitä en dissaa ikinä.*sydän*

Itse tykkään pienistä, laadukkaista ja intiimeistä bileistä eli n.100-150 ihmistä.
Valitettavasti vastaavanlaisia bileitä ei paljon ole...snif*igor*

kyl se niin on et kuhan musa, porukka ja fiilis on hyväs kunnos niin ei sillä koolla niin, on ollu kivaa isois bileis ja sit pienissä missä on joku 100 ihmistä

mun mielestä se tunnelma riippuu ihan dj-stä, jos on sellanen asiansa tietävä niin tanssii ihan missä vaan. muuten on sitten kiva jos ois vähä populaa ympäril. yleensä se kyllä menee niin että mä polkkaan vaikka sitten yksin ja muut on jossain tiskillä tilaamas juomista. ainaki alkuillasta :)

muutaman megabileen (suomessa tosin) kiertäneenä oma mielipiteeni on, että tollanen "sauna" <500 ihmistä on ihan bueno. Vähän tiloista riippuen ei tuu liian ahdasta, ilmanvaihto pelaa ja ihmisiä on riittävästi hyvään fiilistelyyn. Sitte vaa piru irti ja mukaan hyppimään*joo*

Gegaisot 3000-10000 HALLI ehdottomasti!

Megahalli

O