Minkä kokoluokan bileet ovat sinun makuusi?

Back to yleinen bilehöpinä O

1-2000000 henkeä. mulle toimii kaikki, viihtyminen riippuu vain siitä miten hyvin ne on toteutettu. ei koosta.

Se on niin kiinni bileistä ja järjestelyistä!

Jatketaan samoilla linjoilla, eli kun järjestelyt on kohdillaan, niin ihmismäärällä ei ole niin väliä, kunhan ei ihan yksin tarvitse polkata.

Kyllä kuitenkin tuollaiset hesperian kokoiset bileet sopivat hyvin säännölliseen käyttöön ja sitä suurempia voi käydä sopivasti kerran 1-2 kuukaudessa.
Pienemmissä bileissä voi heittää takin narikkaan ja ruveta samantien nostelemaan jalkoja, kun isommissa bileissä menee aina oma aikansa kierrellessä, ihmetellessä järjestelyitä/puitteita ja tuttuja tervehtiessä... tai näin minulla

jossei mee yli ymmärryksen nii just bueno... jos menee nii voi silti toimii, kunhan tuntee olevansa läsnä. about.

oikeestaan kuitenki pienet tai vähän pienemmät, eli jotakuinki -> _o_ <-> \o/

ois tietty voinu loggaa sisäänki...

"skriivataan reply mutta logataan eka, logataan eka, logataan eka..."

kyl ne parhaat vibat on pääsääntöisesti lähtenyt kemuista missä on alle 500 ihmistä.

yana4000:[q]1-2000000 henkeä. mulle toimii kaikki, viihtyminen riippuu vain siitä miten hyvin ne on toteutettu. ei koosta.[/q]

Ei vois paremmin sanoa.

Hmm. Toisaalta tykkään ahtautua johonkin tyyliin Dommalle,
mutta toisaalta pidän ihan hirmusasti valtavan isoista
tehdashallibileistä. Umm... ehkä se tehdashalli voittaa
kuitenkin! Klubeista en pidä. Öriöri.

yana4000:[q]1-2000000 henkeä. mulle toimii kaikki, viihtyminen riippuu vain siitä miten hyvin ne on toteutettu. ei koosta.[/q]
Aivan. Mutta jos tosta koosta täytyy jotain sanoa, niin isot tehdashallit iskee aika lujaa.*plur*

Hmm... no sanotaan et hallmarkis ja illuis on ihan kivasti porukkaa, sit tykkään niistä isommista bileistä....
Haaveena ois joskus matkustaa ulkomaille joihinki tosi isoihin pippaloihin....
*sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän**hellokitty**sydän*

En sanoisi, että itse bileiden koko ratkaisisi mitään.
Olen ollut Loveparadessa (oikeastaan fuckparade),
samoin Mayday:ssa kummassakin oli bileissä jo
kokoa mutta meno oli loistavaa. Myös pienemmissä
ug bileissä olen viihtynyt paljonkin.

Jos musa on hyvää ja tilaa on jorata se on jo
hyvä, Jos taas on ahdasta niin viinatiskin pitää
toimia hyvin ja kavereiden kanssa on kiva pousailla.

Bileiden kokoa tärkeimpänä faktorina pitäisin siis

- musaa
- porukkaa

-- xybo

yana4000:[q]1-2000000 henkeä. mulle toimii kaikki, viihtyminen riippuu vain siitä miten hyvin ne on toteutettu. ei koosta.[/q]


totta! Mutta mitä enemmän on ollut bilettäjiä, niin sitä hauskempaa se on aina ollut!!

Sellaiset että porukkaa on kivasti ja ettei ole mikään hirveä tungos siellä lattialla. Sopu sijaa antaa.

Kyllä noi metsäbileet on kesällä sitä parhaimmistoa, raikasta ilmaa, hyvää musiikkia, mukavia ihmisiä ja luontoa, sitten talvella pitää sisällä pomppia, mielestäni noissa pienissä iltamissa voi olla parempi tunnelma kuin jossain suurissa bileissä, tai suurissa bileissä parempi kuin pienissä, saiko tästä nyt mitään selvää

Tosi isoo bilettä, joo!*nauru*

Isot megahalli bileet on jees.....niissä täytyy kuitenki olla tilaa liikkua ja muutenkin isot ja hyvin järkätyt bileet on jees....kaikenlaista ohjelmaa pitää löytyä!!!!ja sitte myös ug-bileet on hauskoja hyvien frendien kanssa hengailua ja hauskan pitoa!!!*piis**plur**sydän*

Sanotaan kyl joo et määrällä ei kyl ole väliä kuhan on hyvä meno... joskus kaipaa isoa paikkaa ja joskus käy se pienempi.. ei ole aina kiva käyttää kyynerpäätaktiikkaa..*vink*

Heh, noi määrittelyt ja henkilömäärät ei "ihan" mee yksiin: esim keskikokoinen klubi on Suomen mittapuussa kyllä reilusti alle 500 ihmistä. Oliskohan 200 henkee tollaseen aika sopiva.

Itse tykkään nykyään eniten yhden lavan bileistä, missä porukkaa on n. 200 ihmistä. Toisaalta kyl on pieni ikävä Labyrinthin kokoisia bileitäkin...

Pari kertaa vuodessa maistuvat isommatkin karkelot, mutta ollakseni rehellinen myönnän olevani ihan tyytyväinen, ettei niitä sen useammin mun ulottuvillani juuri järjestetä. Puolensa ja puolensa, niin kuin asiolla yleensäkin.
Muutteestaan yleensä oikein mainioita, mutta kyllä tommoset pienehköt klubimeiningit uppoaa sulavammin.

Jonkinlainen intiimiys on varmaan Se juttu; kavereita, tuttuja ja sopivaa musiikkia plus muuta asiaankuuluvaa sopivassa suhteessa.

Ei se koko, mutta...*vink**pupu*

Olikohan tääl jo joku tällanen? No, anyway, lisää asiattomuuksia jos ei ollut.. Itse viihdyn ehkä parhaiten keskikokoisilla klubeilla, intiimimpi fiilis ku mega hallipileissä, vaik kyllähän kerran vuodessa sellaset säväyttääki =)

-M

O