Mitä olet aina haluunut tehdä, mutta et ole vain uskaltanut?

Back to häröily O

Hankkia töitä *känni*

Olla aina oma itseni, ja täysin aito kaikissa tilanteissa. Rehellinen ja looginen otus.
ois kiva olla täysin terve.

[q]Samu:
---
Mellu-:
mä taisin aika hyvin päästä tavotteeseen..lähin ihan tuntemattoman tyypin kaa tänää kahville

---

Way to go!! Eihän se ollut niin vaikeaa, eihän?
[/q]

oli se

lähtee Ibizalle... mut se tapahtuma tulee koettua ens vuoden heinäkuussa tällä tietoo

Suomalaiset julkisissa..Suu alaspäin, katse jossain kaukaisuudessa. Sormet näpertelee hermostuneena laukkua tai hiuksia. Eiku hetkinen...toi yks tytttö hymyilee...hullu varmaan. Tai sit mä näytän hullulta.
Olis niin siistii kysyä tuntemattomalta että mikä ihmeen asia tässä pahassa maailmassa saa ihmisen näyttämään noin onnelliselta??Ja vielä julkisissa.....
Mun on kyllä monta kertaa tehny mieli kertoa kysymättä....

Vaikka mitä

Olen aina halunnut hypätä laskuvarjolla mutta maksaa paljon ja ei sitä uskaltaisi*blush* ei oo tarpeeksi miestä*nauru*
ja haluaisin lähteä kiertämään kaikki maailman kolkat läpi oman kullan kanssa ja unohtaa elämä täällä edes hetkeksi.

[q]DiamonDie:
Itsemurhan.
[/q]

Ja toivottavasti et koskaan uskallakkaan*eiei*
tota mä en edes aio miettiä

Mä haluisin joskus päästä tästä ujoudesta; et joskus ees uskaltaisin tehdä jotain sen eteen et näkee jossain tytössä jotain kiinnostavaa

[q]hannah:
rakastua.
[/q]

Hmm.. Monia asioita on mitä haluisin tehä, mutten syystä tai toisesta ole tehnyt. Yleensä hidasteena tällasiin unelmiin on raha, nykyään kun melkeen kaikki tahtoo maksaa niin hemmetisti..
Mutta että ihan puhtaasti sen takia että en uskaltais, niin ei kyl tuu ainakaan ihan heti mieleen mitään tilannetta jossa ois ollu mahollisuus toteuttaa joku unelma muttei vaan ole uskaltanut...

Fiktiivisenä ajatuksena niin sellanen mitä en varmaa uskaltais tehä ois kertoo mun faijalle kaikki ajatukset siitä mitä mä oon pitäny mun lapsuudesta ja sen käyttäytymisestä mua kohtaan, mut en kyllä edes koe mitään hirveetä tarvetta moiseen tekoon... Et joo, sellasta...

Ottaa jotain sööttii poitsuu hihast kiinni ja suudella sit ja lähtee menee..*blush*

[q]coolcat82:
Ottaa jotain sööttii poitsuu hihast kiinni ja suudella sit ja lähtee menee..*blush*
[/q]

Kannattaa muuten tehä toi, tuskimpa ketään poika tuollaisest pahastuis :)

[q]Fyraett:
---
coolcat82:

---

[/q]

En millään haluaisi olla pessimistinen, mutta kaikki pojat/miehet/äijät eivät ole kuitenkaan sinkkuja.
Joten hieman off-topic: Mistä tunnistaa seurustelevan ihmisen?
Sormus nyt on ilmiselvä, mutta jos sellaista ei ole näkyvissä.

[q]plaque:
---
Fyraett:
---
coolcat82:

---

---

En millään haluaisi olla pessimistinen, mutta kaikki pojat/miehet/äijät eivät ole kuitenkaan sinkkuja.
[/q]

Väitätkö, että seurustelevast ihmisest ei muka ois hauskaa saada kunnon suudelma ihmiselt, jota ei ehkä koskaan enää nää kuitenkaa?? -Löytyy se sormus täältäkin! Mut voihan suudella haluta, eri sitte toteuttaako sen vai hä?

[q]coolcat82:
---
plaque:
---
Fyraett:
---
coolcat82:

---

---

---

Väitätkö, että seurustelevast ihmisest ei muka ois hauskaa saada kunnon suudelma ihmiselt, jota ei ehkä koskaan enää nää kuitenkaa?? -Löytyy se sormus täältäkin! Mut voihan suudella haluta, eri sitte toteuttaako sen vai hä?
[/q]

eihän yhes suudelmas mitään vikaa ole, ja jos seurustelee nii tuskimpa se parisuhde siihen kaatuu ku ilmottaa ”joku tuli kiskoo muo hihas ja suuteli muo väkisin, sit se lähti pois”

Vonkaa baarista muijan tai pariki, harrastaa kiimasta seksiä, naida useaan otteesee kunnolla ja aamulla lähtee menee tai muijat lähtee menee, aka yhenillanjuttu.
Ku ei oo pokkaa iskee naisii ni turha siitä o avautuakaa sitte.

[q]Fyraett:
---
coolcat82:

---

[/q]

No, kyllä tollasesta voi helpostikin loukkantua, jos on esim. tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastaan tai fyysisestä koskemattomuudestaan. Kyl mä ainakin olisin vähintään hemmetin vaivaantunut, ja vihainenkin, mikäli tää suuteleva osapuoli ois täysin tuntematon eikä viehättäis mua ollenkaan. Mut ei sitä tiiä.

Zorb-pallolla pyöriminen on kiinnostanu siitä asti, kun näin sitä eka kerran. Ehkä vielä joku päivä...

[q]Ana:
---
Fyraett:
---
coolcat82:

---

---

No, kyllä tollasesta voi helpostikin loukkantua, jos on esim. tarkka omasta henkilökohtaisesta tilastaan tai fyysisestä koskemattomuudestaan. Kyl mä ainakin olisin vähintään hemmetin vaivaantunut, ja vihainenkin, mikäli tää suuteleva osapuoli ois täysin tuntematon eikä viehättäis mua ollenkaan. Mut ei sitä tiiä.
[/q]

Veikkaisin et ennenku joku tällast tekis, niin ennen sitä olis ollu jonkun näköst silmäkontaktii joka antais vihreet valoo. Tuskimpa ketään uskoltais ku korkeintaan kepillä sörkkästä vainois pyörivää henkilöö :D Sellaset taas tarvis halin vaa

Mä oon aina haluunut vaa kävellä kaupungilla ja jotain vastaan tulevaa poikaa pyytää kahville se ois hauska kokemus. sama ku vaa hypätä auton rattii ja ajaa johonkin

mites teil ihmiset?

O