Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?
Nyt paljastan: olen maannut 96 klubbari mimmin, ja 14 klubbari pojan, ja 6 klubbari adrogyynin kanssa.
Lisäksi olen heittänyt mällit tietokoneen päälle, jossa oli para-aikaa klubbarin sivut auki....
Ps. Vittu mikä topiikki!
[muokattu 4.8.2004 22:06]
[q]Anime:
No voi juma mikä thread.. Mitä välii????
Lasketaax makaamisex 10 tyypin pluristeluläjät?
[/q]
No todellaki lasketaan. meki ollaan sit maattu hey yhes.
*laskeskel* Moon maannu niinku hey tooosi monen kaa ku mullo aina tapana kaatuilla ihmisten sängyille erityisesti jatkoilla. Ja pluristeluläjis moon tosi hyvä. Paljo mä saan nyt niit pisteit?
se on se yksi, entinen avovaimo.
ja mites ne pisteet lasketaan? mitä enemmän on maannut niin saa paremmat pisteet vai mitä vähemmän maannut?
Huumorintajuttomuus...
[q]Itis:
Huumorintajuttomuus...
[/q]
hmm.. kaiketi vaan yhen klubbarilaisen kans olen harrastanut seksiä(tähän mennessä).. hei ehkä mä en ookkaan niin pervo! jee.. mutta siis maannut olen useamman kanssa..niin ja pussaillut ja halaillut ja pervoillut jne tietty vielä useamman.. hih..
olipa hyvä thread taas muuten..
[muokattu 5.8.2004 14:49]
Nyt on taas hyvä topicci...
Voi luoja...
[q]eewol:
Voi luoja...
[/q]
onkohan tää nyt jo todettu muutamaan otteeseen? jos puolet vastauksista on jo tätä luokkaa ei varmaan enää kannata todeta samaa
-M
Jep.
[q]Mark:
---
eewol:
Voi luoja...
---
onkohan tää nyt jo todettu muutamaan otteeseen? jos puolet vastauksista on jo tätä luokkaa ei varmaan enää kannata todeta samaa
-M
[/q]
Äläsny. Pitäähän sitä nyt osoittaa oma paremmuutensa ihmisenä, sillä että valittaa aiheen olevan liian typerä, oli aihe mikä tahansa.
[q]serotonot:
---
Mark:
---
eewol:
Voi luoja...
---
-M
---
Äläsny. Pitäähän sitä nyt osoittaa oma paremmuutensa ihmisenä, sillä että valittaa aiheen olevan liian typerä, oli aihe mikä tahansa.
[/q]
Jepulis....eikä tää tila täällä netissä lopu...senkun kirjoittelette vaikka elämän tarinanne. Tällaiset topikit onkin tarkoitettu hölynpölyn kirjoittamiseen. Tuskin tänne monikaan aivoja omistava oikeasti viitsii ruveta kerskailemaan, koska sitä varmemmin loppuu perseen saanti siihen.
ps....mä oon oikeesti neitsyt....*uuh*
[muokattu 5.8.2004 15:59]
Onneksi ihan kunnolla enole sekoillut. Täytyy kysyä, että lasketaanko sellaiset jotka ei ollut klubbarilaisia vielä silloin, vai puolitanko pistemääräni?
TeMpPu
[q]Avangion:
Onneksi ihan kunnolla enole sekoillut. Täytyy kysyä, että lasketaanko sellaiset jotka ei ollut klubbarilaisia vielä silloin, vai puolitanko pistemääräni?
[/q]
Entäs se jos nyt pyytää kaikkia eksiään liittymään klubbarin jäseniksi? Lasketaanko ne?
helppo vastata... 0!
Voiko tälle muuta enää ku *nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
Myydääks täällä sellasia klubitus-prepaideja joilla saa kolme makausta yhdellä lipukkeella? mitä ne maksaa? tarvis kai saada vähän klubitu-makaus.uskottavuutta
0
[q]TiiTu:
tasan yhden. Yhden liikaa!!!!!*eiei*
[/q]
I know the feeling
En yhenkään, enkä kyl antaiskaan kenellekkään...
Ei oo niin tärkeä asia mulle...
[muokattu 8.8.2004 10:48]
Tämä kysely on virallinen sisäsiittoisuuden mittari.