Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?

Back to tunkio O

[q]Timce:
---
pHaze:

Ja vastaus on tietenkin: En tarpeeksi monen.
---
:D Hah..varsin diplomaattinen vastaus. Yhdyn edelliseen..
[/q]

Ja taas yksi match-made-in-heaven

[q]Nancy:
Tshih...*iloinen* mun vastaukseni on sivelliset kaksi...*enkeli*
[/q]

”siveelliset”? ”siivelliset”?

[q]sapeli:
---
Nancy:
Tshih...*iloinen* mun vastaukseni on sivelliset kaksi...*enkeli*

---


”siveelliset”? ”siivelliset”?
[/q]

pieni kirotusvirhe, ei muuta...eli siis tarkoitukseni oli kirjoittaa että siveelliset eikä sivelliset...*iihhih*

[q]Nancy:
---
sapeli:
---
Nancy:
Tshih...*iloinen* mun vastaukseni on sivelliset kaksi...*enkeli*

---


”siveelliset”? ”siivelliset”?

---


pieni kirotusvirhe, ei muuta...eli siis tarkoitukseni oli kirjoittaa että siveelliset eikä sivelliset...*iihhih*
[/q]

Ah, ja mä kun jo aattelin että toi enkeli-hymiö oli viittaus niihin kahteen ”siivelliseen” Se ois ollu paljon mielenkiintoisempaa.

Vain yhden ja sekin ex kihlattu

[q]UzU:
Ainiin tarkoittaaks tää nyt sit sitä kun mä haluan olla tosi skene niin en saa enää maata semmoisten kans jotka ei oo klubbarissa? Että kun mä raahaan sen tp:n mun kämpille niin mun pitää ensin vahtii että se tekee tunnukset klubbariin ja vastaa ”oletko posliini vai et” topikkiin ennen kuin voi edetä touhuissa?
[/q]

Noin mä oon ainakin tehny jo pidemmän aikaa.

nimim. ”mul ois tässä vähän erilainen esileikki”

[q]siveys:
Tämä kysely on virallinen sisäsiittoisuuden mittari.
[/q]

Tuli tuosta mieleen että oikeastaanhan tässä pitäisi kysyä että kuinka monta prosenttia jengistä joiden kanssa olet maannut on Klubbarista. Näin ollen saisi todellisemman kuvan että kuinka sisäsiittoista jengi tosiaan on. Toisille se 1 = 100% ja toisille 10 vain prosentti pari..

ps. Jos on maannut vain Klubbarilaisten kanssa niin saaks siitä extra-skenepisteen?

Puhdas Nolla! En mä tunne täältä oikein ketään...et oisin...eksynyt...tms..jep..*plur*

Taitaapi olla 0.. en kyllä ole kysyny aamulla keltään 'hei käytätsä klubbarii?' (en ole kyllä mitään muutakaan jäänyt kyselemään)

pyöreet 0.

[q]Zorlim:
Asia threadi taas... ;)

Jatkossa tosin ei ole tarkoitus enää kasvattaa lukua.
[/q]


Way to go!!

en oo maannu yhenkää klubbarilaisen kans mut istunu oon aika monenki kaa

TOIVOTTAVASTI en yhdenkään.....*ding*

Ehket neljä

moon viel neitsyt enkä koskaan ees itteni kaa.... hui, kohta ei enää uskalla klubbariskaa käyä, saati pileis

[muokattu 1.8.2004 00:28]

Se on edelleen zero....

Tavoitteenahan ois niinku vähintään 10...

Tasan nolla*hih*

Hei ei kellään ois jotain kivaa videoo jossa makaa jonkun klubbarilaisen kanssa!?!?!?!?! Vois laittaa jakoon silleen niin nähtäis ihan sitä suoraa toimintaakin ja todisteita yms..

edit. aamulla ei osaa kirjoittaa

[muokattu 1.8.2004 11:53]

Tämä kysely on virallinen sisäsiittoisuuden mittari.

O