fosfori

Back to yleinen bilehöpinä O

Enpä usko, että pääset kovin vaaralliseen fosforiin edes käsiksi.
Fosforihan siis palaa päästyään kosketuksiin hapen kanssa, tästä esim. fosfori
kranaatit ovat kivoja -> jos saat sitä iholle ainoa keino on vuolla pala ihoa pois
ennekuin fosfori palaa syvemmälle :)

Eli jos nyt oot jostain pölliny jotain teollisuusfosforia niin älä sitä ainakaan päähäsi laita :D

Jos sulla taas on jotain hiuksille tarkotettua fosforia niin senkun tökit päähän ihan rauhassa.

Itse somistan hiukseni uv-lakalla, suosittelen. Ketuttaa vaan jos bileissä ei oo yhtään uv-valoa...

no ostin yhes kalaväline liikkeestä sitä fosforii..se on tarkotettu uistimien värjäämiseen..et uskaltaakohan sitä käyttää..*täh*

vai että fosfori maalia... en usko että on myrkyllistä mutta en todellakaan mene
takuuseen. Sinänsä voi miettiä että onko mitään järkeä laittaa maalia
päähänsä?*ding*

kaikkein turvallisinta ihan hiustenkin hyvinvoinnin takia käyttää päähän tarkotettuja aineita.

oon kyllä kuullu just ton uistinmaalin käytöstä hiuksiin jokunen vuos sitte, eli siitä vaan.. ainaki hiusten päät.. :)

Onhan sitä fosfori geeliäkin jo myynnissä parturi-kampaamoissa, ainakin vantaanlaaksossa, kun kävin niin siellä ne sitä esitteli mulle.*justjoo*

Aihetta sivuten:
Onko kenelläkään kokemusta UV-maaleista. Pystyykö maalaamaan helposti iholle ja onko ne kovin vaarallisia terveydelle?

kiiltomadot on luonnollinen vaihtoehto!!

Joo eli otin vähän selvää siitä mitä tököttiä se geeli oli siellä parturissa...
Valmistaja alfa-parf ja tökötti SLASH onx tota kokeillu kukaan? Pitäs loistaa aika hehkeesti...

Osaaks joku tätä siansaksaa?
DOT.COM Slash is een geconcentreerde gel in tube vorm die een sterke ondersteuning geeft aan het hele haar. DOT.COM Slash geeft in black ligth een "spooky" / fluo uitstraling


http://www.alfaparf.nl/prodimages/lixcbxc1.jpg


(muokattu 6.5.2002 23:43:42)

TÄYSIN OFFTOPIC:Muistuupa mieleen eräät bileet,joissa kengännauhoja solmiesssani,pisti toisesta kädestä lightstickin suuhun..no eipä ollut tikku mitään kestävintä mallia;hajos pahus suuhun ja voin sanoa,että kyllä maistu pahalta
Syljeksin siinä sitte "UV:ssa loistavaa sylkeä" ja oli kuulemma tosi SPOOKY...Runsaasti vettä ja taas jatkettiin

tahtoo fosfori geeliä...
mites mulle saatais sitä..?*joo*

Tuolla itse sitä näin:

Parturi - kampaamo Maritsa
Naapurikuja 2
Vantaanlaakso
09-8785577

Sieltä voit tiedustella, et jos ne tietäis lähimmän jälleenmyyjän
sun läheltä? Tai sit kysy maahantuojaa sieltä suoraan...

mistä voi saada näitä uv- tai fluro-hiusväriä?.. :)

uv-hässäköitä -> http://www.punanaamio.fi

(muokattu 8.5.2002 16:28:42)

kiitos itseni puolesta että joku tajusi tälläsenkin topicin avata

..sillä itsekin olet pohtinut tota fosforin salaisuutta...

punanaamion sivuilla oon aiemminkin käynyt tsekkailemassa mutten ole uskaltanut tilata peläten ettei hintavat hiusfosforivärjäyssysteeemit toimikaan vaaditulla tavalla.
mutta ilmeisesti ainakin patis voi niitä suositella *plur*?

...sinne siis matka käy..

sain sit tilattua sielt vantaalta sitä fosfori geeliä...nyt sit pitää vaan ootella koska tulee.toivottavasti ens viikolla,koska silloin sitä tarvis..*joo*

Fosfori ja UV ovat siis aika pitkälle eri asioita, eli miettikää nyt mitä oikeesti haluatte :)

Tuolta punanaamiosta olen tilannut uv-hairsprayta kaksi putelia, valkoisen ja violetin
toimivat ilmeisesti ihan kivasti uv-valossa. Lightsilta kannattaa ehkä tiedustella
enempi, kun itsellä ei ole peiliä koskaan mukana bileissä ;)

Kyl mulle devotion to trance kakkosessa joku tuntematon häiskä tuli kehuu lettiä :)

Ja sitte ku noi sprayt loppuu niin tilaan kyllä lisää.

kerrassaan mahtavaa. välittömästi painelen siis takaisin punanaamion sivuille ja tilaan itselleni uv-värejä tukkaan käytettäväksi *plur**heiii**joo*

Nii joo aivan... tosta geelistä ne nyt sano et se loistaa ns. diskovalossa, et miten sen nyt käsittää. Luulisin et toi on kyllä uv-valossa loistavaa toi geelikin. *täh*
Sain just tietää että saan koekäyttöön sitä geelii, mut en uskalla omaan päähän kokeilla siispä laitan sen meidän punapää samin hiuksiin jos vaikka jo hallmarkkeihin kerkeis kokeilee...*nauraa*

(muokattu 10.5.2002 17:38:54)

niin sellasta oisin vaan kysellyt,et onko kukaan sen fosforin kaa kerennyt leikkimmään..ymmärtääkseni se ei oo kovin terveellistä...et uskaltaakohan sitä laittaa hiuksiin?..tietääks kukaan..*hmph*

O