fosfori

Back to yleinen bilehöpinä O

oo, mäki haluun jotai kivaa hienoo värii joo

On myös olemassa L'anza-merkkistä hiusvahaa (kahta eri väriä, tai jopa kolmea, en muista), jotka hohtaa uv-valossa. Hairstoresta.

hämmennys -> bilehöpinä

hakaniemen kauppahallin parturissa oli/on uvssa loistavaa valkosta hiussprayta 1 puteli...

ja ei oo ees vitsi :)

Viltsu:

Älä huijaa...

käynpä tarkistamassa olen duunissa tässä vieressä!
en kyllä omista tällä hetkellä edes euroa, investoin tänään matkakorttiin vaikka dissaan tuollaista vekotinta koska en edes tiedä miten se toimii :)

[q]patis:
Enpä usko, että pääset kovin vaaralliseen fosforiin edes käsiksi.
Fosforihan siis palaa päästyään kosketuksiin hapen kanssa, tästä esim. fosfori
kranaatit ovat kivoja -> jos saat sitä iholle ainoa keino on vuolla pala ihoa pois
ennekuin fosfori palaa syvemmälle :)

Eli jos nyt oot jostain pölliny jotain teollisuusfosforia niin älä sitä ainakaan päähäsi laita :D

Jos sulla taas on jotain hiuksille tarkotettua fosforia niin senkun tökit päähän ihan rauhassa.

Itse somistan hiukseni uv-lakalla, suosittelen. Ketuttaa vaan jos bileissä ei oo yhtään uv-valoa...
[/q]

[q]Loyal:
Joo eli otin vähän selvää siitä mitä tököttiä se geeli oli siellä parturissa...
Valmistaja alfa-parf ja tökötti SLASH onx tota kokeillu kukaan? Pitäs loistaa aika hehkeesti...
[/q]

Mulla on tota. Tuoksuu makeen vahvasti mansikka esanssille. Mutta se yleensä toimii silleen et näyttää kuin ois pölyä tai muuta roskaa hiuksissa ja sitten käden ja otsa joihin sitä on osunut, loistaa UV:ssa kuin valkoinen paperi. Eli ihomaalina toimii mutta itse en OSAA sitä hiuksiin näyttävästi laittaa. ps. käytä hanskoja se ei lähde pesemällä käsistä

[q]arikoo:
Se pitää muistaa ”Ladata” välillä kirkkaassa valossa jonka jälkeen se hohtaa todella kovaa. Teoriaan menemättä, uv-lampun pitäisi ladata se kirkkaimmaksi mutta eipä ole tullut tutkittua.[/q]

Pitää paikkansa, mulla on sekä sellasia fosforia sisältäviä tähtiä himassa että uv-putki ja selvästi uv on se valo mikä saa fosforin loistamaan, tavallinenkin valo sisältää kai vähän uv-aaltoja joten sekin saa loistamaan mutta paljon hitaammin ja lopulta kuitnekin myös heikommin. UV:llä fosfori latautuu sekunneissa ja minuutissa erittäin kirkkaaksi.

O