fosfori

Back to yleinen bilehöpinä O

tyhmää muuten. ostin soul desingistä tollasen kynän jonka pitäisi mustassa valossa - uv-valossa loistaa. aika nihkeesti kyllä loistaa. harmittavaa

juu...tota olis kiva tietää...toimiiko tää "fosfis geeli"...alkuunkaan
vähän huonolta näyttää ainaskin viel.. ei toimi ainaskaan uv-valos..
mitähän sit mahetaan tarkoittaa disco valoilla??*täh*

Juuh... mä en tiedä? mäkään en kerenny lauantaina Hallmarkkeihin, piti sinne sitä laittaa, mut päädyin Tigeriin... Oliskohan strobolla jotain vaikutusta siihen? paljon se geeli makso? ja mistä ostit?*täh*

Mä kelailin tossa et käyn teettää fosfori piilarit tai sit sellaset mitkä loistaa vaan uv:ssa? Mulla on jo yhet keltaset, mitkä on valkoiset pimeessä.
Keltasetkin on 1/2 linssit mut toiminu ihan hyvin 4 vuotta kun joku 3-6 kertaa vuodessa vaan pidän... Nytkin ne oli Screeneissä päässä mulla ja hyvin toimi vielä vaikka niissä on vahvuudetkin. Tosin Illuissa ihan vitun kipeet silmät. En tiedä sit vaan silmien riskeistä... eiks täällä nyt oo ketään optikkoa?*hih*

(muokattu 14.5.2002 20:47:06)

sain tilattua sen geelin tuolt vantaalta...tuli aika nopsaan.makso sellaset 26 egee..niin siin on sit postituskulut mukana,et olis syytä geelin toimia...heh heh*joo*

hui!
siis morpheuksella on ollu neljä vuotta samat piilarit... kuulostaa kyllä aika piiiiitkältä ajalta... jos ne siis vielä oli pehmeet linssit(?), niinku ymmärsin, ni niihin on kyllä varmaan ehtiny kerääntyy jo jonkinmoinen bakteeripesiymä...
toisaalta voihan olla että morpheus on ollu ahkera puhdistamaan linssejään, mutta itse en kyllä ainakaan yli kahta vuotta samoi linssejä säilyttäisi.

Joo mut siis enhän mä pidä niitä kun n.6 päivää vuodessa, et ei ne siinä likaannu. Kyllä silmä valittaa heti jos on ongelma.

Nii en tiiä mut siis veikkaan että vaikka ne piilarit toimiikin periaateessa hyvin nii voi olla huonot silmälle ??

Joo, ei se hyvää tee... mut jos näkö menee, níin muut aistit paranee
No joo ei se oo leikin asia*eiei*

joo.. eipä ollut "fosfis geeli" sellasta mitä luulin..aika piip kamaa
ei mitään erikoista valon hohtoa.heh heh..
muilla kokemuksia???*täh*

parturi kampaamo piia:sta myyrmäestä löytyy kans tota 'slash' geelii tjsp myyjä sano et se on uv/disko-valossa loistavaa fosfis geelii 15. ota sitten siitä selvää mitä sen pitäis tehdä

mika; minkä merkkistä toi sun fosfis geeli on

mnj.. toi mun geeli on aivan samaa..siis slash merkkistä..siin tuubin kyljessä oli sellanen kenoviiva..täytyy kai laittaa vähän enemmän, jospa se sit näkyis..heh heh
mulla oli kyl "piikit" laitettu..eri geelillä ja sit vedin siihen päälle sitä slashia..pitää kokeilla eri tavoilla,josko sitten tulisi geelin ominaisuus esille...


Jos teilä on jollain kaverilla tai itellä UV-valo nii sillähän sen näkee kaikkein helpointen että toimiiko se ollenkaan.. .Tosin kaikki aina on hiukan uv-aktiivista, jolloin mitä tahansa ainetta voidaan kyseisellä ominaisuudella myydä Mut siis oon kyllä nähnyt mielestäni jossain bielissä että jollain olis tukka hohtanut kun saatana joiulukuusi konsanaan... en tosin tiedä että miten on daanut sen aikaan...*nauraa*

Muutama kommentti...

Ei oikein ole mahdollista saada sitä palavaa fosforia vahingosssa. Sen saaminen tarkoituksellakin on vaikeeta.

Fosforia tarvitaan normaaliin elitoimintoihin joku yks gramma päivässä joten tuskin se hirveen vaarallista on. Kysymys on vai siitä missä muodossa se on. Koska fosfori on aina sidottua. Minä olen ennenkin sitä uistinfosforia käyttänyt ja se toimii eikä siinä ole myrkyllisyys mainintaa joka kaiketi olisi jos se olisi vaarallista.

Se pitää muistaa "Ladata" välillä kirkkaassa valossa jonka jälkeen se hohtaa todella kovaa. Teoriaan menemättä, uv-lampun pitäisi ladata se kirkkaimmaksi mutta eipä ole tullut tutkittua.

Kiinnitys tekniikkana voi käyttää vaikka perunajauhoista tehtyä geeliä tai hius geeliä. Lisäksi jos haluaa tosi kipeet kengät voi sivellä ne epoksilla ja levittää niitä askasrteluhileitä (Diskohileitä?) ja pilkki fosforia päälle. Sen jälkeen todella ohut lakkaus.

andy braun:[q]kiiltomadot on luonnollinen vaihtoehto!! *possu*[/q]

:DD
*ökkö*

olis ihan kiva saada tietää miten toi geeli on toiminut... itse kyllä hankkisin sitä jos vaan sais jotain kokemuksii nyt tänne...!!!

minä olen fosfori! *sydän*

Katrina:[q]minä olen fosfori! *sydän*[/q]

Ilmankos mulla on öisin vaikea nukkua, kun on niin valoisaa


Amsterdamissa käydessäni etsiskelin fluoresoivan taiteen museota, mutta ilmeisesti se oli pannut lapun luukulle (tai oikeammin poistanut luukunkin) kun en millään löytänyt sitä. Onko joku mahdollisesti käynyt, se oli suurinpiirtein vastarannalla kanaalia Anne Frank Huisista?

oiskohan jollain jo siit geelist jotain kokemuksii?? se vois olla ihan jees, mut ei sitä viitti turhaan metsästää jos ei se sit kunnol toimi..

Janne:[q]Katrina:minä olen fosfori! *sydän*

Ilmankos mulla on öisin vaikea nukkua, kun on niin valoisaa


Amsterdamissa käydessäni etsiskelin fluoresoivan taiteen museota, mutta ilmeisesti se oli pannut lapun luukulle (tai oikeammin poistanut luukunkin) kun en millään löytänyt sitä. Onko joku mahdollisesti käynyt, se oli suurinpiirtein vastarannalla kanaalia Anne Frank Huisista?[/q]

Etkö ole aiemmin huomannut?


Hohdan sinut ihan lämpöiseksi.... *ökkö*

O