Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?

Back to tunkio O

[q]stimbe:
Vastamielipiteitä esim että se voi maistuu paremmalta kun sitä on niissä kuopissakin.

[/q]

juuri näin

en mä mitään näkkäriä yleensä syö mutta sille kuoppaiselle puolelle...

[q]climate:
Kuopat roxxor. Ne niinku symboloi sitä et elämäs ei oo mikään tasapaksuu. On kato niit kuoppii ja sit on niit nousui. Sit niihi kuoppii voi kerää sitä voita ja sit ne ei ookkaa nii syvii kuoppii enää ja sit on helpompi nousta uuteen nousuun. Sit jos joku kuoppa jää tyhjäks ni se ei sit voi mitään ku se on sit vaan sellanen kuoppa sen näkkärin elämässä.
[/q]

Tässä taas osoitus siitä miten kaiken voi ottaa filosofisesti. Kaikinpuolin aika täydellinen perustelu.

Mä voitelen näkkärini sille tasaiselle puolelle

TOTTA KAI!!1!

Mä olen kuullu ikäihmisiltä, ilmeisestikin pulavuosiin liittyen ohjeistuksen, että voi tulee kotioloissa levittää näkkärin tasaiselle puolelle ja vieraissa kuoppaiselle puolelle. Säästöä se on kai sekin..?

Ehdotomasti reikäpuolelle

[q]PMS:
kuoppaselt et niihi kuoppii kertyy rasva, ku sit se pursuu sillai kivasti suus
[/q]

Tasaiselle just samasta syystä. Ällöö jos rasva pursuu hampaitten välissä*sars*

[q]Samu:
Mä olen kuullu ikäihmisiltä, ilmeisestikin pulavuosiin liittyen ohjeistuksen, että voi tulee kotioloissa levittää näkkärin tasaiselle puolelle ja vieraissa kuoppaiselle puolelle. Säästöä se on kai sekin..?
[/q]

=DD

Näistä asioista kannattaa aina keskustella.*taputapu* Mut vastataan, että tasaselle puolelle.*joo*

Näkkärin kuopattomalle puolelle, koska näkkärin kuopat on liian isoja - inhottaa se rasvan tirskuminen. Hapankorpussa taas aina sille karkealle puolelle

kyl se on se tasanen. Niihin kuoppiin kertyy hirveet rasvakerrokset ja näkkäriähän mä oon syömässä, en rasvaa. Se on vaan makuainemaustelevitin :D

Oikealta puolelta

”Onks kakkapökäleet söpöjä?”...jatkakaa...

[q][Nuclear]:
”Onks kakkapökäleet söpöjä?”...jatkakaa...
[/q]

ei voi ku yhtyy edellisee...! Ei paljoa päässä liiku mut voisitte mennä muualle kyselemään tän sarjan settejä...

tasainen puoli tietty... sitäpaitsi on etikettivirhe voidella
näkkäri siltä ”kuoppaiselta puolelta” O_o

mut itseasiassa en kyllä syö näkkäriä muutenkaan...

[muokattu 14.7.2004 14:20]

[q]climate:
---
k1mm0:
sitäpaitsi on etikettivirhe voidella
näkkäri siltä ”kuoppaiselta puolelta” O_o
---


Says who!?
[/q]

joku 50-luvun etikettiopas... en muista sen nimee.

Kuopat kunniaan. Niin se on minulle opetettu, ja niin minä tulen sen opettamaan. Minusta sellainen tasainen, sileä puoli kuuluu aina alaspäin. Tämä varmaankin heijastaa siihen, että jos laitat esineen tms. epätasaisen puolen pitämään esinettä pystyssä, se on epävakaa, eikä pysy pystyssä. Sama pätee varmaankin alitajunnallisesti myös näkkäriin.

mä en syö näkkärii... mut pikkusena laitoin ketsuppii siihen kurttuseen puoleen

No toiselta puolelta tiätty!

Kun tämä tuntuu olevan vähintään yhtä kiistelty kun tuo suihkussa seisominen.

Eli tuleeko voi näkkärin tasaiselle puolelle vai sille ”kuoppaiselle” puolelle?
Ja MIKSI?

Oma mielipide että sille tasaiselle koska näin voi levittyy tasaisesti koko leivälle.
Vastamielipiteitä esim että se voi maistuu paremmalta kun sitä on niissä kuopissakin.

(en löytänyt mutta kertokaa jos, ja kun, tämä sama asia on jo ennestään jossakin)

[muokattu 14.7.2004 12:17]

O