Djproteus.com | Hard Dance Awards 2010:n äänestys on auki

Back to tv, radio, leffat, web O

Kivat sivut

Ihan selvät ja toimivat sivut on, mutta kannattanee tarkistaa englanti sitten siinä valmiissa vedoksessa.On eksynyt vähän ruotsiakin tuonne sekaan

Mixes osiossa: (”I have for exempel used some industrial tracks and elements to create ”the Proteus kind of” dark, cyber and same time beautiful atmosphere to the mixes”)

Selainkeskusteluun: itsekään en tajunnut mitä vikaa explorerissa on ennen kuin vaihdoin siitä pois. Kannattaa oikeasti kokeilla jotain muuta selainta jos on tähän mennessä käyttänyt vain IE:tä. Voihan siihen aina vaihtaa takaisin jos ei tykkää. Itse käytän Operaa tällä hetkellä, pitäis vissiin tota firefoxiakin kokeilla joskus

Ihan kivat sivut, mut tosi hitaasti ainaki mun modeemilla latautuu. joutu melkein 5minuuttia odottamaan!

ei näkyny Lahtea keikkalistassa. harmi :(

[q]T0mbstone:
---
blender:
ihmetttelen mitä vikaa IE:ssä on, kun 2v käyttäny ja toimii vitu hyvin ja sit jengit valittaa et liekit o vääräs kohtaa, ei mulla vaa näy olevan :)

---


http://www.pasiruhanen.net/IE/Miksi_sinun_pitaisi_hylata_Internet_Explorer
[/q]

Vaihdoin kans Firefoxiin just, ja sehän tosiaa vaikuttaa aika hyvältä... esim kun kuuntelee näytteitä levykauppojen sivuilta, tulee uuteen ikkunaan kätevästi historia niistä näytteistä.
Mutta, ainakaan mulla ei klubitus näy sillä oikein, noi \'uudet\', \'pikavalikko\', \'sanoma\' ja \'online\' -osiot on koko ruudun levysiä aina silloin tällöin, ja itse forum täytyy rullata alapalkista esille...?

[q]nostatus:
Vaihdoin kans Firefoxiin just, ja sehän tosiaa vaikuttaa aika hyvältä... esim kun kuuntelee näytteitä levykauppojen sivuilta, tulee uuteen ikkunaan kätevästi historia niistä näytteistä.
Mutta, ainakaan mulla ei klubitus näy sillä oikein, noi 'uudet', 'pikavalikko', 'sanoma' ja 'online' -osiot on koko ruudun levysiä aina silloin tällöin, ja itse forum täytyy rullata alapalkista esille...?
[/q]

Klubituksen ja Firefoxin toimimisesta pitkät pätkät juttua Täydellisen forumin metsästys -threadissa, siinä viimeisellä sivulla pieni väliaikainen korjaus asiaan..

Olisikohan noita miksauksia tulossa lisää saataville jossain vaiheessa?
Itseäni kiinnostais eritoten hard nrg 1 ja 2 , koska en ole niitä kuullut.

[q]Individual:
Olisikohan noita miksauksia tulossa lisää saataville jossain vaiheessa?
Itseäni kiinnostais eritoten hard nrg 1 ja 2 , koska en ole niitä kuullut.
[/q]

Joo, on. Streamit tulee ensin nelosesta, vitosesta ja kutosesta. Ykkösestä, kakkosesta ja kolmosesta myöskin piakkoin... Pitäisi vaan saada ne ensin ripattua ämppäreiksi.

Sivusto saattaa seuraavat pari päivää bugailla ”jonkin verran” ominaisuuksien lisäilyn yhteydessä.

Siistit sivut.
Mitä vikaa muka fontissa?*igor*
10+

Hard NRG 4-, 5- ja 6-miksaukset ovat nyt kuunneltavissa suoraa saitilta streameina (jotka vaativat toimiakseen Flash seiskan). Ilmoittakaa jos jotain ongelmia ilmenee.

Saitilla on myöskin vieraskirjan virkaa toimittava kommentointimahdollisuus biographyn alla.

[muokattu 23.7.2004 06:19]

Hyvin nuo streamit toimivat, ja monet työpäivätkin ovat jo kerenneet pelastamaan täydelliseltä turmiolta. Muunmuassa nimeltä-mainitsemattoman-yläasteen-opettajanhuoneessa soi Proteuksen setit, kun eräs 'jamppa' siellä työskenteli.

[q]Jone:
Hard NRG 4-, 5- ja 6-miksaukset ovat nyt kuunneltavissa suoraa saitilta streameina (jotka vaativat toimiakseen Flash seiskan). Ilmoittakaa jos jotain ongelmia ilmenee.
[/q]

Sen verran tuosta striimauksesta kommentoisin että kannattaa konvertoida nuo ämpärit -> swf:iksi ja striimata niitä samaan tapaan kuin ämpäreitä. Esimerkiksi minun koneellani on asennettuna download-manageri getright joka haluaa välittömästi ladata koneelle koko ämpärin eikä salli striimausta. Näin ei tapahdu jos se on konvertoitu swf:ksi. Pieni työhän siinä on, mutta takaa toimivuuden.

DJ Magin Top 100 äännestys on alkanut - muistakaa äännestää Proteusta!

äännestämään pääsee täältä linkki

äännestys päättyy 2.10.04

ääni annettu!!

[q]Jone:
Hard NRG 4-, 5- ja 6-miksaukset ovat nyt kuunneltavissa suoraa saitilta streameina (jotka vaativat toimiakseen Flash seiskan).

MAHTAVA! JONE

Joo, ääni lähti.

Äänestyksestä on lisätty tiedot nyt myös Protskun saitille.

Nyt kaikki Suomen hard dance-päät auttamaan näkyvin rankempien genrejen suomalainen vientituote korkealle listalla ja antamaan niitä ääniä. Support your local DJ!

[q]Illustrator:
Joo, ääni lähti.
[/q]

sama tääl.. sinne men ääni..

Ääni annettu.

Innolla odotetaan tuloksia.

Huomenta,

Vihdoinkin on ilo ilmoittaa, että Harrin kanssa väännön alla ollut djproteus.com on julkaistu, joskin keskeneräisenä. Saittia kehitetään varsinkin seuraavien muutamien päivien aikana ja toivottavasti se on mahdollisimman pian valmis kaikkine ominaisuuksineen.

Enjoy.

[muokattu 23.6.2004 06:24]

O