Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
Jahhas se on taas aika päivittää listaa:
Maetrik / Maceo Plex
Luciano
Digweed
Sven Väth
Matthias Tanzmann
Davide Squillace
Carl Craig
Joku noista nyt loppuvuonna tänne niin pelastaa tän aika tähän asti laaduttoman suomiklubiskene-vuoden.
Noi olis kyl kaikki hienoja nimiä! Kaikki Minuksen pojat ja tytöt lisäisin listaan vielä myös.
Sitä kyllä mietin, et kuis tää klubivuosi ny niin laaduton on ollut? Enemmänhän täällä on taas ravannu hienoja ulkkarinimiä kuin koskaan, ja suomidiitseitten ja mestojen laatu lienee korkeinta tasoa tähän mennessä myös...
---
Maetrik / Maceo Plex
Luciano
Digweed
Sven Väth
Matthias Tanzmann
Davide Squillace
Carl Craig
Joku noista nyt loppuvuonna tänne niin pelastaa tän aika tähän asti laaduttoman suomiklubiskene-vuoden.
---
Noi olis kyl kaikki hienoja nimiä! Kaikki Minuksen pojat ja tytöt lisäisin listaan vielä myös.
Sitä kyllä mietin, et kuis tää klubivuosi ny niin laaduton on ollut? Enemmänhän täällä on taas ravannu hienoja ulkkarinimiä kuin koskaan, ja suomidiitseitten ja mestojen laatu lienee korkeinta tasoa tähän mennessä myös...
Lähinnä sillä tavalla et tohon mun ultraohkaseen musiikkimakuun osuvia nimiä ei ole täällä niin hirveesti vieraillu. Toki pleikkarissa on käynyt useita tsekkaamisen arvoisia mut nekin olen lähes kaikki muilta kiireiltä missannut. Tai sitten se johtuu siitä et yli puolet tän vuoden keikoista olen nähny ulkomailla niin ehkä se rima on sitten jäänyt roikkumaan vähän liian korkealle.
Update:
-Tymon
-Satronica
-Unexist
-Meccano Twins
-----
-Wragg & Log:one
-SickMaN
-Busho
-----
Ohan niitä muitakin, mut nää ny tuli mieleen...
tota....
Ehkä sit kuitenkin vois viel, koska "kolmas kerta toden sanoo"? :o
Nosturissa ofc.
Widenski
Kuulis imho kunnon housea
DJ Nekbath saattais toimia ainakin biisien perusteella.
D-Nox & Beckers olis kyllä helvetin kova <3
Viktoria Rebeka <3
Frankie Knuckles
Blaze
Tony Humpries
Danny Rampling
Guld uudelleen
Angerfist
Paul Elstak
Art Of Fighters
Endymion
Evil Activities
Outblast
Korsakoff
Danny Byrd
Cyantific
Hospital event
Art Of Trance
Union Jack
Above And Beyond
Arty
Nää tuli tällä hetkellä mieleen
Dubstep:
Skrillex (joo uudestaan)
Flux Pavilion
Roksonix
HC:
Unexist
Tha Playah
Diggers kun tulee kerta uudelleen taas Suomeen, niin onpahan yks nimi pois listalta. :)
Maetrik / Maceo Plex
Luciano
[o]Digweed[/o]
Sven Väth
Matthias Tanzmann
Davide Squillace
[o]Carl Craig[/o]
Yes kaks nimistä poistoon. Lisätään tohon listaan vielä
Funk D' Void ja Yousef. Christian Smith vois kanssa olla aika bueno..
John Askew !!
Olis kyllä helvetin kova.
Max Graham ois kyllä kova... onkohan muuten koskaan ollu Suomessa ?
[q]mikke, 27.3.2010 21:26:
Faskil
[/q]
edelleenkin... *huoh* Harmi että kaveri on vielä suht vähän tunnettu ja todella aliarvostettu. No, jospa sekin päivä vielä koittais että herran kuulis livenä <3
Faskil <3 IMO ehdottomasti kovin progehousedeejii tällä hetkellä, tai ollu jo pitemmän aikaan. Jos et usko niin latailepa tuolta settiä -> http://www.faskil.com/category/dj-mixes/ Todella uniikkia ja mielenkiintoista saundia, joka ei käy todellakaan puuduttamaan.
En panis pahakseni myöskään James Grantia, viime aikojen Anjunabeats Worldwide-setit ja toi uus Anjunadeep 02 on kyl ollu ihan loistavia.
Airwave ^_^
Henry Saiz, Joris Voorn, Faskil, John 00 Fleming...
edit: ja Jerome Isma-Ae
---
---
Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
---
Voisko tohon lisätä vaikkapa Hernan Cattaneon ?
---
Cattaneolta nyt jonkin verran omaakin tuotantoa löytyy. Tosin en tiedä onko staraks tullu DJ-uran vai tuottajauran ansiosta
Joo, onhan sillä omaakin tuotantoa kyllä. Mä olen kyllä siinä luulossa että mies on päässyt staraksi ihan dj-pohjalta, joku voi korjata jos olen väärässä. Ei noi sen julkasut nyt kuitenkaan mitään megahittejä oo olleet, etenkään alkupuolella uraa.
edit: quotet kusee mutta J00F todellakin, mieluiten vähintään kolmen tunnin setillä ni kuultais myös vähän progea <3