Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

Madeon

ranskalaista nu-disco, electroa tuottava 17-v sälli, aivan mahtaa soundia n.s "hyvän mielen musiikkia"

tullu youtubessa tutuksi varsinkin tästä mielettömästä
Deadmau5 - Raise Your Weapon (Madeon Remix) jne....

ISO käsi
KYLLÄ! Madeon tänne!

Siriusmohan se nyt ois kova ja Fuck Buttons, koska en tajunnut viimevisiitin aikana kaltaisistaan asioista mitään.

[q]mekaanikko, 27.7.2005 12:23:
Ja kun nyt tänne intouduin kirjoittelamaan niin vielä sellainen kommentti, että kun ulkomaanartistien (siis jos konemusasta puhutaan) livesetit Suomessa on aika marginaalinen ilmiö johtuen ihan kustanuksista, niin käytännössähän artistit tulee tänne DJ-keikalle. Eli perustuuko ihmisten toiveet siitä että sejase artisti pitäisi saada tänne, siitä että oikeasti digataan hänen DJ-meiningistään vai onks tää vaan "näillä artisteilla on mun mielestä hyviä biisejä" -lista? Usein tuntuu ettei porukalla ole mitään käsitystä siitä mitä joku DJ soittaa keikalla, se voi nimittäin olla joskus tosi kaukana siitä millaista saundia sama veikko duunaa artistina.
[/q]

Tota omaa kommenttia tarkentaen: G&D:n live. DJ-puolelta taas tosta listalta olis kyllä mieluisin ehkäpä Armin. Siis jos/kun en valitse omaa valintaa, joka taas menee kyllä nyt taas niin vaikeeks. Pitää miettiä!

[q]onni3mk, 27.7.2005 12:59:
---
shanja, 27.7.2005 12:49:
---
juGis, 27.7.2005 12:23:

Gabriel & Dresden

---

Minä kans!

---

*plur**sydän**pihkassa*

Olis kyl niin mahtavaa nähdä ne taas

EDIT: Ja nimenomaan live
[/q]

Kun tossa taas hetken mietiskeli, niin G&D (Josh Gabriel, Dave Dresden) on enemmäkin tuottaja pari, eli siis itse ainakin olen tutustunut kyseisiin tyyppeihin juuri remixien kautta (ja pääosa meidän tuotannosta onkin kait juuri remixejä, korjatkaa jos olen väärässä!), eli toisin sanoen haluisin kuulla niiltä studio-live-esiintymisen, kun en tiedä miten noiden remixin esittäminen muuten livenä-oikeen onnistuu, dat:ilta vai Eli koko studio vaan mukaan

[q]onni3mk, 27.7.2005 13:21:
---
juGis, 27.7.2005 13:10:
Kun tossa taas hetken mietiskeli, niin G&D (Josh Gabriel, Dave Dresden) on enemmäkin tuottaja pari, eli siis itse ainakin olen tutustunut kyseisiin tyyppeihin juuri remixien kautta (ja pääosa meidän tuotannosta onkin kait juuri remixejä, korjatkaa jos olen väärässä!), eli toisin sanoen haluisin kuulla niiltä studio-live-esiintymisen, kun en tiedä miten noiden remixin esittäminen muuten livenä-oikeen onnistuu, dat:ilta vai Eli koko studio vaan mukaan

---

Mä en oo (vielä) niin pro, et tietäsin, mikä se oli minkä ne veti sillon Sohossa vuoden alussa (vai millon se nyt oli) mut semmosta lähinnä tarkotin.
[/q]

Ai ne oli jo käymäs, en muistanutkaan Mut muistatkos, et olis se siis live vai ihan DJ setti? Siis väänteliks ne sellasten erilaisten laatikoiden knobeja

[q]onni3mk, 27.7.2005 13:41:
---
juGis, 27.7.2005 13:31:
Ai ne oli jo käymäs, en muistanutkaan Mut muistatkos, et olis se siis live vai ihan DJ setti? Siis väänteliks ne sellasten erilaisten laatikoiden knobeja

---

Nokun toinen niistä vaihteli levyjä ja toinen puuhas läppärillä. En muista oliko siinä vielä jotain. Pelkkiä omia biisejä ja remixejä ne soitti, joka oli mun mielestä hyvä (en tiedä soittaako ne joskus jonkun muunkin biisejä kuin omiaan).
[/q]

Jees, no tollanen semi-dj-läppäri-live, joka kyllä kelpaa mulle mainiosti. Ei se tekniikka, vaan se fiilis / biisit. Olisin kyl sit voinu miltei haluta mestoille. No sitäkin suuremmalla syyllä olis ihan pop, jos vaikka nuo pojjaat vaivautus tuleen uudelleen ja jos mahdollista, niin maksimaalisen livenä tietty

[q]pietari, 27.7.2005 13:45:
Yoji Biomehanika olis kiva.
kuten myös Kevin Energy (missasin hänen keikkansa viimeks)...

..onneks Lisa Lashes tulee kuitenkin
[/q]

Yojihan oli joo sillon Rush:issa viime joulukuussa, vaikkakin ite missasin sen. Vai peruutettiinko sekin? Ja joo, Lisaa on kyllä pakko tulla katsoon

Paul Elstak
Counterfeit
Negative A
Predator
Catscan

---
Seth Troxler ehdottomasti!
---

työnalla.

<333

Super8 & Tab, pojat vois tulla välillä takas kotio soittelemaan :3

no ei tarvi kauaa odottaa http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=100655;sivu=9999

---
---

no ei tarvi kauaa odottaa http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=100655;sivu=9999

derp :P mietinki ku tota postailin, että "hmmm, nyt kun laitan tän niin joku varmaan linkkaa jonkun tapahtuman missä ko. artistit esiintyy" xD

noh, ei siinä mitteen, hyvä vaan :)

Max Enforcer/Evil Activities
Kumpana tahansa kävis :)

Komppaan ja kovaa

Seth Troxler ehdottomasti!

työnalla.

---

---
---

---

derp :P mietinki ku tota postailin, että "hmmm, nyt kun laitan tän niin joku varmaan linkkaa jonkun tapahtuman missä ko. artistit esiintyy" xD

noh, ei siinä mitteen, hyvä vaan :)

En mitenkään kettuiluna laittanu ihan vaan jos ite oot missannut ilmotuksen

Back to topic:
Zomboy!

Radio Slave, silleen mielellää ettei peru just ennen :P

KOnrad Black
Extrawelt
Guy J
Digweed
Deadbeat
Omar S

Jahhas se on taas aika päivittää listaa:

Maetrik / Maceo Plex
Luciano
Digweed
Sven Väth
Matthias Tanzmann
Davide Squillace
Carl Craig

Joku noista nyt loppuvuonna tänne niin pelastaa tän aika tähän asti laaduttoman suomiklubiskene-vuoden.

Jahhas se on taas aika päivittää listaa:

Digweed

ja James Zabiela tietty! *sydän*

Kasey Taylor *sydän*

O