Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?
Miten olisi sinä, minä ja nippusiteet?*iloinen*
En ite harrasta iskurepliikkejä, mut kaikista paskimpia on nää suhteilla pokaajat. Eli jossain keskustelun lomassa tipautetaan puolihuolimattomasti muka ohimennen jonkun tunnetun bilejärkkärin/DJ:n nimi. Mulle sanottuja:
Joo, sit ku mä tunnen ton Tabin..
Toi Koneiston pääjärkkäri on muuten mun kaveri..
Sit oot sä käyny niis Impactin bileis.. mä muuten tunnen sen xxxxx joka on ollu järkkäämäs niitä
etc.
Ensinnäkin yhtä hyvin voisi vaan pokkana valehdella et Tiesto, Carl Cox ja Miss Kittin on vanhoja perhetuttuja ja toisesksi entä sitten jos oiskin, miten se kenenkään arvoon ihmisenä vaikuttaa mitenkään jos tuntee jotain kuuluisuuksia tai skenepiireistä porukkaa? No kai tolla tyylillä sit heruu kummiskin, sen verran nimittäin tullu tota tyyliä vastaan.
Jostain syystä toi Orangen idioottimaisuus vois jopa toimia muhun. Repeisin varmaan ihan täysin ja sitäpaitsi puujalkahuumori on aina tehonnu muhun.
minen oo kyl ketää oikee koskaa iskeny... mut huonoi tollasii iskurepliikkei on silmienräpsyttely... joku tyttö joskus yrittäny broidii iskee sillee ni broidi totes vaa kännipäissää et onks sul joku roska silmässä? emt... jos mä vaa pitäsin kitani kiinni
Varma litsari: \Räplää ittes märäx sil välin ku mä käyn paskalla.\
Oma pahin oli kyllä kun kaverin kanssa juteltiin niitä näitä parin neidon kanssa jotka oltiin bongattu samaisessa ravintolassa, ja sitten tuli nää iskurepliikit puheeksi. Puhuttiin sitten kuinka typeriä on just käytkö usein täällä yms... sitten juttu siirty muualle ja oli ihan mukavaa... Jossain vaiheessa rupesin kehumaan kyseistä ravintolaa ja ihan vahingossa sitten tietenkin kysyin että käyttekö te täällä usein... molemmat alko nauraa ja sitten kun tajusin mitä olin sanonut niin menin ihan noloksi... Sen jälkeen ei oikeen ollu puheenaiheita ja vietettiin sitten loppuillat eri baareissa... Nyt kyllä hymyilyttää toi tilanne, mutta kaveri on jaksanu muistuttaa tosta ihan kiitettävästi
Hahaa.. Sattuu sitä näköjään muillekin..
Oma huonoin aloitus taisi olla kerran, kun alko käymään hermoille ku mun silmänilo kävi lyhyen ajan sisään jututtaan tosi montaa tissiblondia, jotka vaan nauro ja käveli pois. Reippaana ja oma-aloitteisena tyttönä marssin paikalle, koputin häiskää olkapäähän ja pyysin anteeksi että häiriköin. Sitten ilmoitin, että turhaan se niitä lollotolloja koittaa pokata ku ei niistä oo mihinkään, ja että jos se etsii sängyn lämmitintä ensi yöksi ni et mä oisin käytettävissä. Nii, ja hymyilin nätisti. Ja tämän kaiken tein vesiselvänä. Poika meni aidosti hämilleen ja alko änkyttään että ne muijat on sen luokkakavereita, joita se kävi muuten vaan moikkaamassa.
Vähänkö hävetti?!
Toivoin hyvin hartaasti, että tanssilattia ois auennut ja nielaissut mut, mutta ei.. No, onneks poitsulla oli huumorintajua ja loppujen lopulta kaikki oli tyytyväisiä.
Nykyään taitaa olla taidot vielä enemmän ruosteessa..
Pahimmat mokat välttää vain sillä ettei vahingossakaan toista niitä repliikkejä millä mua itteä on koitettu joskus pokata!
käyks sä tääl usein?
No varmaan se, minkä oon jättänyt sanomatta, right?
Edit: LOLLERO, luinhan toki aiheen. Huonoin isku repliikki onka olette sanonut? - huonosta kieliopistaan huolimatta siinä ajetaan takaa nimenomaan sitä, että mitä on tullut sanottua.
[muokattu 5.6.2004 21:22]
witun hyvä topik! Haha :=)
Lähdetäänkö housujen pois ottoon? toimi joskus
Ei ole koska en ole koskaan käyttänyt sellaista. *blush**eiei*
lähdetäänkö harrastamaan sukupuolinussintaa?
[q]unik:
lähdetäänkö harrastamaan sukupuolinussintaa?
[/q]
Hahahahahahaha!!!!!!
Toi oli oikein mainio...*iloinen**iihhih*
Mennääkö hassuttelemaan? Toimii ihan aina ja ihan kaikkiin naisiin kenen tahansa sanomana. (c) Puhh
Haha, no en tiedä onko tää ollu mikää isku repliikki mut \Mulla on ihan vitun hyvä perse!\
voisinksmä heittää sua
[q]Despe:
voisinksmä heittää sua
[/q]*aplodit* ..seinään???*nauru*
[q]kiiki:
... ja Remotion toipuu useiden avomurtumien paranemisen ja pitkällisen kuntoutuksen jälkeen lähes sataprosenttisesti...
[/q]
riski se on mikä kannattaa*pahis*
tämmönen tuli mieleen heti ekaks.
kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon meilt saa näit laatikoit ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.
näin jälkeen päin vaan*nauru*
[muokattu 21.4.2004 12:43]
[muokattu 21.4.2004 13:01]