Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?
Siis käyttääks joku ihan oikeesti iskurepliikkejä?*nauru*
Mä veikkaan et iskurepliikki ei välttämättä kyl muhun toimis...kyl siin pitää olla eka sitä silmäpelii ja sit jos ois iha pakko sanoo joku iskurepliikki (siis silmäpelin jälkeen) ni se vois olla et voinko tarjota juotavaa, tai muuten vaan tulla juttelee...?
En käytä kyl mitää iskurepliikkeja,ku en iske ketään .. ellen sit oo aivan varma et toinen on kiinnostunu ( eli siis ollu jotain pelii yms) enkä kyl sillonkaan mee kysyy et käytsä täällä usein
Ja eihä kukaan oikeesti ees käytä iskurepliikkejä?EIHÄN nyt sentään hei?
Tulipa tässä mieleen että kertokaas onko teitä yrittänyt iskeä itseänne selvästi vanhempi henkilö? Ne on nimittäin aika huvittavia...
Muistan ainakin yhden tapauksesn, kun oltiin kavereiden kanssa lähdössä Tallinnan risteilylle ja jo bussimatkan aikana eräs ehkä n. 50 vuotias (mä oon huono arvioimaan, mut vanha se oli*hih*) naikkonen jatkuvasti flirttaili ja kun käveli käytävällä ohitseni niin käytti ”vinkkaus ja kyynerpää” -taktiikkaa. Taisi jotain selitellä että kuinka ”sitten pidetään hauskaa laivalla”. Mitä siihenkin nyt sitten sanoa... olin tietysti ihan vaan ”messissä” ja hymyilin. No kun päästiin laivaan ja oltiin siinä hyvän aikaa jo juotu ja päätettiin lähteä baariin ja mentiin vähän jalkoja aukaisemaan tanssilattialle. Kun menin pöytään istumaan niin eiköhän tämä sama nainen posahda paikalle ja repi mut väkisin lavalle. Taisin ihan lentää (kirjaimellisesti) lattialle, sen verran ronskit oli otteet sillä naikkosella. Siinä jammauksen yhteydessä se jotain kuiskaili mulle kuinka söpö olen ja että se vie mut toiselle planeetalle. Oli naurussa pitelemistä. Ja menomatkalla tietenkin bussissa sen meno jatku samalla tavalla. Ei helpolla luovuttanut...
Lähetteks meiä hyttiin syömään vaahtokarkkei?
en oo itse tätä sanonut, mutta kuullut.. eli olin baaritiskillä ja luokseni tuli erittäin söpö poika ja kykyi: ooksä lappalaanen? en tienny oisko pitäny itkee vai nauraa..*iihhih**piis*
mä kyselen harva se päivä komeemmalta sukupuolelta et käytsä tääl usein?
muah.. joskus nuorena tpnä tais lipsahtaa jotai niinkin järkyn fiksuu kun hheei, sul on samanväriset hiukset ku mul XDD
Vähän saman suuntain ton käyt sä tääl usein tultiin kysymään ku eksyin normi baariin pitkästä aikaa ku ei niissä jaksa enää juoksenella. missä baareissa sä tykkäät käydä tai jotain ton suuntasta ku sattuneesta syystä ei muista sana tarkasti no siinä yritin sitten selitellä että pileissä ja samalla houkeutell sitä mukaan ja muistaakseni sano että vois joskus tulla...
Eipä kyl tuu mieleen erikoisemmin huonoja, ku ne on aina selkeesti liittynyt siihen henkilöön, eikä ne ainakaan noita perusformaatteja seuraa.
Yks minkä toimivuus ja vammaisuus oli kyl aika kova oli et menin sanoo yhelle mammalle sen pöytään et kiinnostaisko sua tulla juttelee mun kanssa Vastas vilpittömän olosesti et joo Sit lähin vaan takas omaan pöytääni =D Ei se sit tullu, tajus varmaan et wtf? miks toi äijä meni tohon viereen takas omaan pöytäänsä vaan imailee.
Tietyl tavalhan toi voitais nähdä niinQ statistiikan keräämisenä, kyselee aina vaan et panisitko mua joo no hyvä tietää, moi =D
[q]Liecci:
Sitten on lisäksi näitä tyyppejä jotka pistävät oikeasti kaverinsa pokaamaan heidän puolestaan. Toi valkopaitanen Pekka on tosi hyvä tyyppi. Se on mun hyvä kaveri. Anna sille sun numeros pliiiiizzzz pliiiizzzz. Ai mikset? Tuuksä ainaki jatkoille pliiiizzz.
[muokattu 12.5.2004 17:54]
[/q]
tota on käytetty ainakin meillä nolataksemme kaveri..
TOSSA ON YHDYS SANA VIRHE TOSSA OTSIKOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onk' sul' kello'?
Kuis muute'?
Mitä sä sanosis?
Näin raumalla.
Paljon sun mutsi työntää kuulaa...*vink*
[q]ice-angel:
Siis käyttääks joku ihan oikeesti iskurepliikkejä?*nauru*
[/q]
Kyl niit löytyy ketä käyttää. Ite en pahemmin pokailuu harrasta
[q]Duracell:
Paljon sun mutsi työntää kuulaa...*vink*
[/q]
omaa huonointanni en kykene muistamaan mut ehdottomasti huvittavin
minkä ite oon kuullu on
lähetääks meille,ollaan alasti ja syödään pullaa...*justjoo*
Ei lähetty mihinkää,ei oltu alasti eikä syöty pullaakaan...*nauru*
Nämä kuulin viime viikonlopun aikaan... tosin niitä ei ehdotettu minulle, mutta aika huonoja silti!!!
- Anna pilluu, tiedän et sulla on se.
- Haluatko lähteä nussimaan NHL pelaajaa?
äh, en nyt muista enää...
No tossa kaks viikonloppuu sit tuli aika tyly... \Moi, mikä sun nimi on? Aijaa. Lähettäiskö kahville? Toss on mun käyntikortti soittele\. Ja tämä henkilö oli alle 25-vuotias nuorimies
[q]pinkki:
mä kyselen harva se päivä komeemmalta sukupuolelta et käytsä tääl usein?
muah.. joskus nuorena tpnä tais lipsahtaa jotai niinkin järkyn fiksuu kun hheei, sul on samanväriset hiukset ku mul XDD
[/q]
ootpas ollut fiksu tp:nä <3<3<3
oisko ollut.. hitto kun ei oo parempaa tekemistä niin pistetääks pissavehkeet yhteen ja täristään.
tää ei kyl oma sanoma, mutta sitä on yritetty meikäläiseen baarissa...
elikkäs ensin jätkä tulee ihan niitä näitä juttelemaan ja kova on yritys... ja sit hiukan on kerrennyt kiinnostua niin sit tulee siis enhän mä yritä saada sua sänkyyn tai mitään muu... ei sitä tarvii sanoo... siinä lopahtaa sit kiinnostukset
tämmönen tuli mieleen heti ekaks.
kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon meilt saa näit laatikoit ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.
näin jälkeen päin vaan*nauru*
[muokattu 21.4.2004 12:43]
[muokattu 21.4.2004 13:01]