Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]Lege, 16.9.2006 23:26:
en tiedä teistä mutta omani on niin massiivinen että sillä on oma kiertoratansa (bonuksena se taivuttaa valoa puoleensa)
[/q]

Eihän toi ole viel mitään jos se ei oo puhdasta timangia oikea taika meisseli

ajoin nyytit

haha,...tstä taidettiinkin sunnuntain hiutaleessa keskustella*nauru* noh..tulipahan vastattua tähänkin

pakko sheivailla ku muute ei näkyis mitää!

posliinia en halua itselleni enkä tarvitse sitä kumppaniltanikaan. Siitä tulee vähän omituinen fiilis, en tiedä miksi. Plus tietäisin sen olevan high maintenance, enkä sellaiseen jaksaisi ryhtyä.

Trimmattu täytyy kuitenkin olla. Se on ihan perus edellytys sänkypuuhat huomioon ottaen. Miehellä ei niinkään perusedellytys kuin naisella. En millään voisi vaatia kumppaniani sietämään luonnonpuskaa, eihän se kuitenkaan ole mitenkään käytännöllinen.

mä ainaki pyrin siihe et oisin posliini :D

[q]aapee, 17.9.2006 06:28:
tunnustetaan nyt samantien että silloin kun on tylsää niin esinahan venyttely ei onnistu, sitä ei ole.
[/q]

Kiitos että jaoit tämän kanssamme!

[q]Mar6, 4.3.2007 00:44:
Kiitos että jaoit tämän kanssamme!
[/q]

Ole hyvä.

posliini tietenkin

Shaven *sydän*

Se puska on siinä lämmittämässä kylminä talviöinä. Olishan se kamalaa, jos tuubi kylmettyis ja iskis "kusiluikka", eli virtsaputkentulehdus. :/ Samanlaiset fiilikset kustessa, kuin Nha Trangista saadussa kotiintuliaisessa.

-> *neuloja kuseskel*

[q]Timce, Samanlaiset fiilikset kustessa, kuin Nha Trangista saadussa kotiintuliaisessa.

-> *neuloja kuseskel*
[/q]

kerro lisää!
:D

posliini

[q]T-mu, 10.2.2007 11:34:
ajoin nyytit
[/q]

taitolaji

Hmhp, kaikilla on nykyään posliinit, mutta toista se oli ennen vanhaan..! tekis oikeen mieli kasvattaa joku ihan älytön viidakko down there (ks. eka american pie*vink*) ja sit naureskella kundin ilmeelle ku päästäis sänkypuuhiin.. mwahhahaa.

[q]zeuzz, 4.8.2007 18:18:
---
T-mu, 10.2.2007 11:34:
ajoin nyytit

---


taitolaji
[/q]

2nd that pari kertaa yrittänyt, vuotanut verta ja itkua, ja lopulta hyväksynyt karvaisen habitukseni sellaisenaan. Pieni tuunaus on ajoittain paikallaan tosin, eikä edes "kovin" kivuliasta.

semi ! !

trimmattu - posliini

riippuu miten usein muistan/ jaksan ajella.
Mut mihinkää pensaikko-malliin mulla ei kyl koskaan pääse kasvamaan....

Parasta näissä mun 13,4cm karvoissa on se, ku käy kusella, nii sieltä karvojen seasta vaa valuu pissaa, eikä salin pukkarissa tai uimahallin suihkussa kukaan edes pysty näkemään, että onko mulla 2,4cm ja 4,5cm murhamela. Näin se vaan on.

[q]*Stardust*, 18.8.2007 14:47:
---
zeuzz, 4.8.2007 18:18:
---
T-mu, 10.2.2007 11:34:
ajoin nyytit

---


taitolaji

---


2nd that pari kertaa yrittänyt, vuotanut verta ja itkua, ja lopulta hyväksynyt karvaisen habitukseni sellaisenaan. Pieni tuunaus on ajoittain paikallaan tosin, eikä edes "kovin" kivuliasta.
[/q]

Emmä vaa koskaan oo verta saanu itteeni vuotamaan
Ja joo ite kans trimmattu. Kaikki muu pois paitti ihan vähän siihen päälle. Ja sekin pitää leikata lyhyemmäks...

O