Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]Android, 22.2.2006 14:25:
---


Minusta täysin karvattomista sukupuolielimistä tulee lähinnä mieleen pikkulapset, joilla ei karvojen kasvu vielä edes ole alkanut. Trimmaamisen nyt ymmärrän jos karvoja on erittäin runsaasti, mutta posliini...Yök.

[/q]

Mä en oikein käsitä tätä ainaista vertausta joihinkin pikkulapsiin. Ei helvetti mulla ainakaan tule mikään pikkutyttö posliinista mieleen. Kyl nainen on posliininakin NAINEN eikä mikään alaikäinen pikkutyttö.

Mun mielestä on pikemminkin outoo, jos joku ei edes hiukan siisti karvoitustaan.. Niinkun Joanna jo totesi, niin mikään ei ole niin ällöttävää kuin kunnon Suomi tuhero! On se sitten naisella tai miehellä! *yökkäil*

Kai sitä nyt kaikkia kehon karvoja sopii trimmailla. Hiukset mukaanlukien

[q]tomii, 22.2.2006 14:38:
Mä en oikein käsitä tätä ainaista vertausta joihinkin pikkulapsiin. Ei helvetti mulla ainakaan tule mikään pikkutyttö posliinista mieleen. Kyl nainen on posliininakin NAINEN eikä mikään alaikäinen pikkutyttö.
[/q]

Ja mä en taas käsitä sua yhtään. Kyl mulle vaan tulee pikkutytöt mieleen posliinista.

Onhan se nyt selvää että nainen on posliininakin nainen, mutta posliini muistuttaa enemmän pikkutyttöjen sukupuolielintä kuin sellainen, jossa karvoja enemmän tai vähemmän on.

[q]Android, 22.2.2006 14:44:
---
tomii, 22.2.2006 14:38:
Mä en oikein käsitä tätä ainaista vertausta joihinkin pikkulapsiin. Ei helvetti mulla ainakaan tule mikään pikkutyttö posliinista mieleen. Kyl nainen on posliininakin NAINEN eikä mikään alaikäinen pikkutyttö.

---


Ja mä en taas käsitä sua yhtään. Kyl mulle vaan tulee pikkutytöt mieleen posliinista.

Onhan se nyt selvää että nainen on posliininakin nainen, mutta posliini muistuttaa enemmän pikkutyttöjen sukupuolielintä kuin sellainen, jossa karvoja enemmän tai vähemmän on.
[/q]

Joo vähän niinku naiset jotka ei oo ihan ryppyisiä naamastaan on ihan kuvottavii hyi helvetti.

[q]Android, 22.2.2006 14:44:
---
tomii, 22.2.2006 14:38:
Mä en oikein käsitä tätä ainaista vertausta joihinkin pikkulapsiin. Ei helvetti mulla ainakaan tule mikään pikkutyttö posliinista mieleen. Kyl nainen on posliininakin NAINEN eikä mikään alaikäinen pikkutyttö.

---


Ja mä en taas käsitä sua yhtään. Kyl mulle vaan tulee pikkutytöt mieleen posliinista.

Onhan se nyt selvää että nainen on posliininakin nainen, mutta posliini muistuttaa enemmän pikkutyttöjen sukupuolielintä kuin sellainen, jossa karvoja enemmän tai vähemmän on.
[/q]

Mulle ainakin tuli identiteettikriisi sillon kun vedin posliiniks En halua, että se näyttää pienen tytön pimpiltä! Ja siltä se näyttää *grr**tirsk*

Trimmaus on ok ja suorastaan suositeltavaa (niin naisille kuin miehillekkin)

[q]leenuliinu, 22.2.2006 14:48:
Joo vähän niinku naiset jotka ei oo ihan ryppyisiä naamastaan on ihan kuvottavii hyi helvetti.
[/q]

Niin no, mä en erityisemmin vanhuksista kiihotu, et sun provo meni aika pahasti metsään.

Better luck next time =)

[q]Android, 22.2.2006 14:59:
---
leenuliinu, 22.2.2006 14:48:
Joo vähän niinku naiset jotka ei oo ihan ryppyisiä naamastaan on ihan kuvottavii hyi helvetti.

---


Niin no, mä en erityisemmin vanhuksista kiihotu, et sun provo meni aika pahasti metsään.

Better luck next time =)
[/q]

Niinpä taisi kyllä mennä pointtikin.

heiii-i antaa ny karvojen kukkia.
ei se oo sulta pois jos toinen sheivaa ja toinen ei.
toinen voi perustella esteettisyydellä ja toinen vaikka sit tuolla hygieenisyydellä.

vaikkakaan, en kyllä omaks kumppaniks kelpuuttais mitään umpiviidakon janea vaikkei poslari pakollinen olekaan.

[q]leenuliinu, 22.2.2006 15:41:
Niinpä taisi kyllä mennä pointtikin.
[/q]

Ai sellainenkin oli. No, anna tulla.

[q]Android, 22.2.2006 16:04:
---
leenuliinu, 22.2.2006 15:41:
Niinpä taisi kyllä mennä pointtikin.

---


Ai sellainenkin oli. No, anna tulla.
[/q]

Ok, rautalangan kanssa: Ei naisen jokaisen piirteen tarvitse mielestäni olla niin supa-aikuismainen. Esimerkiksi jos tapaat kivan ihan ihka-oikeanikäisen tytön, joka pituudeltaan ja kasvoiltaan näyttää liian nuorelta, onko tämä joku este hänestä viehättymiseltä? Vai täytyykö housuista löytyä kunnon puska tätä kompensoimaan? ;)

[q]leenuliinu, 22.2.2006 17:19:
Ok, rautalangan kanssa: Ei naisen jokaisen piirteen tarvitse mielestäni olla niin supa-aikuismainen. Esimerkiksi jos tapaat kivan ihan ihka-oikeanikäisen tytön, joka pituudeltaan ja kasvoiltaan näyttää liian nuorelta, onko tämä joku este hänestä viehättymiseltä? Vai täytyykö housuista löytyä kunnon puska tätä kompensoimaan? ;)
[/q]

Ei minunkaan mielestäni jokaisen piirteen tarvitse olla supa-aikuismainen, ei tässä alunperinkään ollut kyse kaikista piirteistä, vaan lähinnä siitä että posliinius imo tuo mieleen pikkulapset negatiivisella tavalla. Muut piirteet ovat asia erikseen (eihän ihminen esim nuorelle ulkonäölleen hirveästi mahda mitään) =)

Eli vastaus kysymykseesi on ei, mutta yleensä en koe että (minun silmissä) lapselliset piirteet ovat mikään erityisen hyväkään asia.

[q]Android, 22.2.2006 14:25:
---
ReiNe, 22.2.2006 13:36:
onpas nyt avauduttu taas..

---


Aika hyvin koko tuo Cosmopolitan-ilmiö kietytyy sinun viestiin.

Olen itse suorittanut oraaliseksiä naiselle, joka ei ollut ajellut karvojaan, enkä tukehtunut.

Posliinina oleminen ei ole hygieniallista, koska kuten jo olen todennut, karvojen ajelu rasittaa ihoa ja synnyttää pieniä reikiä, jolloin erinäiset tulehdukset syntyvät helpommin, bakteerit pääsevät niihin, saattaa tulla nyppylöitä jne. Iho ei tykkää hyvää. Voit olla varma, ettei ihoon synny ajelusta syntyviä haavoja jos et karvoja ajele. Lääkäritkään eivät suosittele posliiniksi ajelua. Niin kauan kuin pesee alapäätään, niin karvat eivät ole mikään epähygieniallinen asia. Lääketiedekin on tästä ihan samalla kannalla, joten demi-teinien mielipiteet eivät paljoa hetkauta.

Minusta täysin karvattomista sukupuolielimistä tulee lähinnä mieleen pikkulapset, joilla ei karvojen kasvu vielä edes ole alkanut. Trimmaamisen nyt ymmärrän jos karvoja on erittäin runsaasti, mutta posliini...Yök.

Ps. Harvinaisen rasittavaa lukea tekstiä josta puuttuu rakenne noin täydellisesti. Ymmärrettävyys kärsii.
[/q]

Mä en kyllä missään vaiheessa puhunut posliinista vaan trimmaamisesta. Lopussa mainitsin ton posliini vaihtoehdon: mikäli sulla on ohut ja hento karvoitus, se on helppo pitää posliinina. (ei tule niitä näppylöitä ja karvatupen tulehduksia) Jos ei, siitä seuraa nuo sun mainitsemat oireet. - Eli turha keikka niinkuin kirjoitin-. Karvat eivät tosiaan ole epähygieenisiä, vaan eritteet, jotka tarttuessaan kiinni karvoitukseen muodostavat todellisia bakteeripesiä.

Myönnän, että mun teksti saattoi olla hiukan hyökkäävä, mut että se ymmärrettäisiin asiasisällöltään noin väärin?

Ja toi demi-teini läppä oli jo vähän asiaton.


edit:
ps. harvinaisen ärsyttäviä noi sun postaukset. taidat olla harvinaisen ärsyttävä tyyppi noin mun makuun.

team veet

olen huolellisesti ja sopivasti trimmattu sieltä mistä pitääkin. tietysti posliinina olis mieluiten, mutta sen pitäminen ei ole helppoa eikä ole "terveellistä" ajella joka päivä sänki pois joka ärsyttää ihoa. silloin tällöin niinsanottuina erikoispäivinä ajelen kyllä kaikki pois, ja yleensä teen sen vain itseäni varten ja itseäni ilahduttaen :)

Totta vitussa. Siistihän pitää olla sieltäkin.

Antakaa hyvät ihmiset rehottaa..

en tiedä teistä mutta omani on niin massiivinen että sillä on oma kiertoratansa (bonuksena se taivuttaa valoa puoleensa)

Olen. ..ja kun kerta tälle linjalle lähdettiin niin tunnustetaan nyt samantien että silloin kun on tylsää niin esinahan venyttely ei onnistu, sitä ei ole.

O