Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]DiamonDie, 26.5.2005 23:03:
---
koo, 18.5.2005 20:42:

Mä en oikeesti tunne ketään, joka ajelis genitaalikarvojaan. Sääret ja kainalot on tietty ihan eri asia. Mä luulin et nää genitaalien partahöylällähivelijät on vaan joku cosmopolitanin urbaani legenda.

---


Ihan samaa mieltä olen, tosin tunnen erään miespuolisen henkilön, joka on mainostanut ajelevansa useita paikkoja itsestään. Muuten en tunne ketään, jonka tietäisin ajelevan genitaalejaan ja ajattelin tosiaan kyseessä olevan vain jonkin Cosmopolitanin keksimän villityksen. Valitettavasti olin näemmä väärässä.
[/q]

Kyllä minäkin luulen, vaikka se yleistä onkin, että tämä onkin eräs "Cosmopolitanin keksimä villitys". Ei ehkä konkreettisesti ihan Cosmopolitanin keksimä, mutta tämä genitaalikarvojen ajelu näyttää kyllä jossain määrin olevan trendijuttu. Jotta olisi "cool", haluttu, seksikäs, hygieeninen jne niin niitä karvoja kuuluu ajella. Hygienialla tällä on loppujen lopuksi hyvin vähän tekemistä, vaan karvojen ajelu on enemmänkin sosiaalinen ilmiö. Voi olla että ympäristön painostamana yksilö kokee sen jotenkin hirveän tärkeäksi ajella niitä karvoja jotta sopisi nykyajan "standardiin". Ulkonäköön liittyvät ideaalit ja ihanteet ovat toki muuttuvia. 20 vuoden kuluttua tilanne voi olla aivan erilainen kuin tänä päivänä.

Itseäni eivät karvat häiritse, tosin jos joku haluaa ajella niitä, niin mikäs siinä. Ajelen mä itse parrankin säännöllisesti. Mutta tämä neuroottinen fiksaatio siihen, että ehdottomasti kuuluu olla posliini, on kyllä asia, jota en ymmärrä. Muutenkin nykyajan kauneusihanteet menevät itselleni ainakin jossain määrin, ja välillä aika pahastikin ohisektorille

Paras topic, niinku ever!

Kiitos T-mu *hali**uros*

[q]Optik, 25.1.2006 15:32:
Paras topic, niinku ever!

Kiitos T-mu *hali**uros*
[/q]

Olehyvä, oon ihan liikuttunu

[q]Android, 25.1.2006 12:35:
Hygienialla tällä on loppujen lopuksi hyvin vähän tekemistä, vaan karvojen ajelu on enemmänkin sosiaalinen ilmiö.[/q]
Mä oon ymmärtäny, että asia on nimenomaan toisin päin, kuin jotkut tyhmyyksissään väittävät. Eli lääkäreiden mukaan ja seksuaaliterveyden kannalta olisi parempi, jos niitä karvoja ei ainakaan kokonaan ajeltaisi pois. Vai mitä sanoo Lenita tähän?
[q]Itseäni eivät karvat häiritse, tosin jos joku haluaa ajella niitä, niin mikäs siinä. Ajelen mä itse parrankin säännöllisesti. Mutta tämä neuroottinen fiksaatio siihen, että ehdottomasti kuuluu olla posliini, on kyllä asia, jota en ymmärrä. Muutenkin nykyajan kauneusihanteet menevät itselleni ainakin jossain määrin, ja välillä aika pahastikin ohisektorille
[/q]
*word*

todennäkösesti tulis itelle aika rankalla kädellä kavereilta turpaan jos saunailtaan pamahtaisin poslarina tai vähän enemmän ku hieman siistiytyneenä!! kai siitä varren juuresta voi vähän siistiä että näyttäis isommalta...kait....:D muuten aika gei juttu musta!!! vai onko tosiaan miehiä jotka pitää "poslaria" mihin vetää raja? onko "penaalikin ajeltu? kuinkas pitkälle siitä jalkoihin? :D:D

[q]-K-, 25.1.2006 16:41:
todennäkösesti tulis itelle aika rankalla kädellä kavereilta turpaan jos saunailtaan pamahtaisin poslarina tai vähän enemmän ku hieman siistiytyneenä!! kai siitä varren juuresta voi vähän siistiä että näyttäis isommalta...kait....:D muuten aika gei juttu musta!!! vai onko tosiaan miehiä jotka pitää "poslaria" mihin vetää raja? onko "penaalikin ajeltu? kuinkas pitkälle siitä jalkoihin? :D:D
[/q]

Mul on ainakin niin pienimuna , että se ei auta mitään vaikka kuinka ajelis *vink**hih*

Olen useimmiten tai vähintäänkin trimmattu. Näyttää kivemmalta ja ennenkaikkea siksi että kaikki jutskat tuntuu paljaalla, sileällä iholla paljon kivemmilta

Sinänsä yllätyin tuosta gallupin tuloksesta "trimmaajien ja ei-trimmaajien" prosenteissa. Tunnen kyllä itsekkin pari miestä jotka trimmaa ja on siihen vehkeeseen paljon kivempi käydä kiinni jos ei tartte kaivaa karvan seasta esiin

[q]josbe, 25.1.2006 16:28:
Mä oon ymmärtäny, että asia on nimenomaan toisin päin, kuin jotkut tyhmyyksissään väittävät. Eli lääkäreiden mukaan ja seksuaaliterveyden kannalta olisi parempi, jos niitä karvoja ei ainakaan kokonaan ajeltaisi pois. Vai mitä sanoo Lenita tähän?
[/q]

Itseasiassa tarkemmin ajateltuna, niin jos esim höylällä ajelee niin iho on sen jälkeen hyvin tulehdusherkkä ja täynnä pieniä haavoja (ja usein ilmestyy näppylöitä jne). Tällöin myös tietenkin bakteeritkin pääsevät niihin haavoihin helpommin. Kyllä ne lääkärit tietävät mistä puhuvat =)

Kundi ja trimmattu

[q]-K-, 25.1.2006 16:41:
todennäkösesti tulis itelle aika rankalla kädellä kavereilta turpaan jos saunailtaan pamahtaisin poslarina tai vähän enemmän ku hieman siistiytyneenä!! kai siitä varren juuresta voi vähän siistiä että näyttäis isommalta...kait....:D muuten aika gei juttu musta!!! :D:D[/q]

Tosimies menee saunaan vaikka posliinina. Anna kavereille turpaan jos käyvät läheltä katsomaan

[q]-K-, 25.1.2006 16:41:
todennäkösesti tulis itelle aika rankalla kädellä kavereilta turpaan jos saunailtaan pamahtaisin poslarina tai vähän enemmän ku hieman siistiytyneenä!! kai siitä varren juuresta voi vähän siistiä että näyttäis isommalta...[/q]
mut mitä siitä mitä kaverit on mieltä...?
ja meitä on kohta jo 40%*piis*

kolmio on jees naisilla

Mielnkiintoinen aihe..

Trimmed..

edellen trimmaan, joskin olen rajittanut karvojen kasvu aluetta vähemmän, koska karvat kasvaa liian voimakkaasti ja niitä alkaa olla liian laajalla alueella(yök)

[q]Android, 25.1.2006 12:35:
---
DiamonDie, 26.5.2005 23:03:
---
koo, 18.5.2005 20:42:

Mä en oikeesti tunne ketään, joka ajelis genitaalikarvojaan. Sääret ja kainalot on tietty ihan eri asia. Mä luulin et nää genitaalien partahöylällähivelijät on vaan joku cosmopolitanin urbaani legenda.

---


Ihan samaa mieltä olen, tosin tunnen erään miespuolisen henkilön, joka on mainostanut ajelevansa useita paikkoja itsestään. Muuten en tunne ketään, jonka tietäisin ajelevan genitaalejaan ja ajattelin tosiaan kyseessä olevan vain jonkin Cosmopolitanin keksimän villityksen. Valitettavasti olin näemmä väärässä.

---


Kyllä minäkin luulen, vaikka se yleistä onkin, että tämä onkin eräs "Cosmopolitanin keksimä villitys". Ei ehkä konkreettisesti ihan Cosmopolitanin keksimä, mutta tämä genitaalikarvojen ajelu näyttää kyllä jossain määrin olevan trendijuttu. Jotta olisi "cool", haluttu, seksikäs, hygieeninen jne niin niitä karvoja kuuluu ajella. Hygienialla tällä on loppujen lopuksi hyvin vähän tekemistä, vaan karvojen ajelu on enemmänkin sosiaalinen ilmiö. Voi olla että ympäristön painostamana yksilö kokee sen jotenkin hirveän tärkeäksi ajella niitä karvoja jotta sopisi nykyajan "standardiin". Ulkonäköön liittyvät ideaalit ja ihanteet ovat toki muuttuvia. 20 vuoden kuluttua tilanne voi olla aivan erilainen kuin tänä päivänä.

Itseäni eivät karvat häiritse, tosin jos joku haluaa ajella niitä, niin mikäs siinä. Ajelen mä itse parrankin säännöllisesti. Mutta tämä neuroottinen fiksaatio siihen, että ehdottomasti kuuluu olla posliini, on kyllä asia, jota en ymmärrä. Muutenkin nykyajan kauneusihanteet menevät itselleni ainakin jossain määrin, ja välillä aika pahastikin ohisektorille
[/q]

voi olla trendi juttu ja joidenkin mielestä ihan cool mut kyllä mä ainaki trimmaan jo ihan itseni takia! tseesus sentään.. ja se todellakin on hygienia asia! täysin trimmaamattomaan pöheikköön tarttuu kaiken maailman eritteet! hyi saatana! ja kuka oikeesti tykkää että se pöhekkö pursottaa pikkupöksyjen alta? tää on nyt tietysti nais näkökulmasta mut kai se on kundeille osaltaa ainaki ihan sama juttu.. ja TOTTAKAI sitä miettii mahdollisia kumppaneitaanki. mä en ainakaan kehtais haarojani raottaa jos siellä ei ois mitään trimmattu! on se kiva saatana ku kumppani tukehtuu pillukarvoihin kesken leikin! ja sama miehillä, mä en todellakaan rupee kampaileen karvotusta pois tieltä ennekö päästään asiaan! ja vielä.. mä en kyl vieläkään oo törmänny julkiseen pillun kuvaan josta oisin mallia ottanut. täl asial ei mun mielestä oo mitään tekemistä kauneus ihanteiden kanssa. ja vielä.. *huh huh* tää posliini asia.. kun sulla on ohut ja hento karvoitus voi pitää sen pienellä vaivalla posliinina mikäli tahdot.. jos ei ni se on aikasen turha keikka, sit tyydytään trimmaamaan..

onpas nyt avauduttu taas..

Kyllähän sitä vähän voi trimmata, ettei tosiaan oo häiritsevästi tulossa ulos speedoista tms.

Ja tietty sitä haluaa ajatella toista ettei sen tarvi tosiaan tapella karvoja vastaan puuhastellessa. Mutta ei nyt sentään poslariks täytyyhän sitä lämpimänä pysyä =P

sheivailun jälkeen kannattaa käyttää jotain antiseptista rasvaa alueelle, se saattaa ehkäistä karvatupen tulehdusta. ( taisin lukee cosmopolitanista haha no ei kai :D )

Joskus kyl yleisissä sauna/ suihkutiloissa yms...jossa näkee alastomia ihmisiä alkaa oikeesti etomaan todella pahasti ku näkee sellasii rehottavia suomituheroita että hyi H*******
uimahallit on pahimpii. En vaan voi käsittää.
Ja kyse on nyt lähinnä naisista, harvemmin tulee siis oltua uimahalleissa miesten puolella :D

ja lisäykseksi että pidän trimmatuista pojista ;)

[q]ReiNe, 22.2.2006 13:36:
onpas nyt avauduttu taas..
[/q]

Aika hyvin koko tuo Cosmopolitan-ilmiö kietytyy sinun viestiin.

Olen itse suorittanut oraaliseksiä naiselle, joka ei ollut ajellut karvojaan, enkä tukehtunut.

Posliinina oleminen ei ole hygieniallista, koska kuten jo olen todennut, karvojen ajelu rasittaa ihoa ja synnyttää pieniä reikiä, jolloin erinäiset tulehdukset syntyvät helpommin, bakteerit pääsevät niihin, saattaa tulla nyppylöitä jne. Iho ei tykkää hyvää. Voit olla varma, ettei ihoon synny ajelusta syntyviä haavoja jos et karvoja ajele. Lääkäritkään eivät suosittele posliiniksi ajelua. Niin kauan kuin pesee alapäätään, niin karvat eivät ole mikään epähygieniallinen asia. Lääketiedekin on tästä ihan samalla kannalla, joten demi-teinien mielipiteet eivät paljoa hetkauta.

Minusta täysin karvattomista sukupuolielimistä tulee lähinnä mieleen pikkulapset, joilla ei karvojen kasvu vielä edes ole alkanut. Trimmaamisen nyt ymmärrän jos karvoja on erittäin runsaasti, mutta posliini...Yök.

Ps. Harvinaisen rasittavaa lukea tekstiä josta puuttuu rakenne noin täydellisesti. Ymmärrettävyys kärsii.

[q]Joanna, 22.2.2006 14:07:
taisin lukee cosmopolitanista
[/q]
vai niksipirkast*ding*

O