Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

Ihmistä, joka on narsistinen, pidetään huomionkipeänä, itsekeskeisenä, itserakkaana. Hänellä on vaikeuksia eläytyä toisten tunteisiin ja asemaan. Seurassa hän voi olla rasittava, koska ei itsekeskeisyydeltään ja huomionkipeydeltään kykene ottamaan riittävästi huomioon kanssaihmisiään.

spagaatti *sydän*

No niin nyt pääsen minäkin ilmottautumaan mukaan.
Tossa selailin muutaman viimeisen sivun ja jo rupesi ahdistamaan!*eiei*

Mä en ymmärrä mistään hiilareista, protskuista tai saati sitten tiedä mitä on hyvät ja pahat rasvat.. mutta uskon siltikin pystyväni painoa pudottamaan!

Eli tästä lähdetään, painoa tuli siis noin 22 kiloa joista 7 jäi sairaalaan ja 3 on lähtenyt nyt vajaassa kahdessa viikossa. Vielä pitäs joku 7 kiloa tiputtaa pois ja loput ylimääräset saa jäädäkin.

Toi kaikki on tietenkin ihanasti perseessä ja mahan seutuvilla ja ne taitavat ollakin ne hankalimmat seudut saada pois. Olen nyt jättänyt suklaan ja muut karkit pois ja pureskellut iltaisin himoissani vain vesirinkilöitä. Muuten syön yhden tai kaksi lämmintä ruokaa päivässä jotka ovat kasvis ruokia. Lisäksi hedelmiä ja vihanneksia..

Liikuntaa en pysty vielä ihan täysillä harrastamaan mutta jahka olo pikkasen paranee niin rupean pyöräilemään. Näillä ajattelin aloittaa, katsotaan miten lähtee käyntiin

[q]alien:
ei lähde! sä jätkä lihoot niin saatanasti ens kesänä! aaahhahahahaa!! *lmao**lmao**lmao*[/q]
Pah, hyvä vaaka ku näyttää viel 50g tarkkuudellakin. Eikä mua nyt haittaa vaikken laihtuiskaan ku oon jo _niiiiin_ timmissä kunnos nyttenkin.

[q]alien:
ei meidän sämpä kuules luule. se _tietää_
[/q]

Viina/kirkas/vodka 220,6kcal/100g

lähde: ktl.fi/fineli

kossuvissy ei paljon lihota

[q]sampa:
kossuvissy ei paljon lihota
[/q]

Luulet vaan, kyllä se kirkas viinakin ihan hyvin energiaa sisältää.

Toivottavasti kevätkilonpudotuksen saa aloittaa vasta heinäkuun alusta? Koska siihen saakka ajattelin kyllä istua koneella selän kipeäksi ja perseen leveäksi..
Aika paljon on allergioita ja sen lisäksi olen vapaaehtoisesti lihattomalla ruokavaliolla sekä absolutisti, mutta tuosta huolimatta hitaasti ja varmasti on paino noussut. 60kg ei ole numerona ihan hirveän paljon 163 senttiselle naiselle, mutta minun tapauksessani sekin vähä on täyttä nörtti-plösöä ja Pepsi-turvotusta, enkä itse kaipaa itselleni pyöreää pyllyä tai isompia rintoja. Muiden mielipide ei niin kiinnosta, ruipulana vaan oli kiwempaa.. Bileissäkään en jaksa enää niinkuin ennen. Hyötyliikunta ei enää riitä, kun syön sekä suruuni että palkinnoksi että sosiaalisesti, ja muuten vihaan sydämestäni kaikkea ”oikeaa” urheilua.
Eli paino takas 55:een ja lihakset parempaan kuosiin. Tupakoinninkin lopetan, mutta vasta myöhemmin.. Sitten kun pääsen jokeen uimaan ilman hypotermian vaaraa, ja ulkoilla voi ilman että hiki jäätyy ja löydän jonku sopivan kesäkollin omaksi ”personal traineriksi”..
Ei mutta oikeasti, ilmoittaudun mukaan, ja mittaan kesäkilonpudotuksen tulokset eka heinä/elokuun vaihteessa, ja sitten elo/syyskuun vaihteessa, ja postaan tulokset tänne. Aika näyttää onko ne kannustavaa esimerkkiä muille, vai lohdullista myötähäpeää.. itsehillinnässä kun on toivomisen varaa.

Nyt: 60kg/ laiskahko syöppö anti-urheilija
Tavoite: 55kg/ energinen ruipula
Aikataulu: syyskuun alkuun mennessä, 3kk aikaa..

joo vettä kannattaa tosiaanki deitillä juoda reippaasti tai vaihtoehtoisesti muita
kalorittomia juomia...

tosin niitäkään ei liikaa, yli viiden litran ei suositella menevän sillä jo poistuvat
nesteet kaappaavat suoloja ynnä muita ravinteita mukaansa ja näin horjuttavat
elimistön tasapainoa...

[q]alien:
muistakaa ihmiset (jos haluatte laihduttaa) - VESI *SYDÄN*
[/q]

Vesi on todella tärkeä.. ainakin 8 normaali lasii päivässä pitäis juoda...

mä juon nykyään 1,5L vettä päivässä + teet ja kahvit ja sokerittomat mehut..
Neste on tärkeä laihutuksessa

Ja jos tekee mieli jotain hyvää niin jotta ei osta niitä sipsiä dippikastikkeen kanssa niin hyvä vaihtis on kurkkuu ja muita vihanneksia dipin kanssa.. se on pienempi pahe.. *vink**hymy*

joo tee ja kahvi diureetteja , mutta esim vihreää teetä , mikä on parasta nesteenpoistajaa eri tee ja kahvijuomista , niin sitäkään ei kannata juoda yli 2 kuppia päivässä

vihreeta teetä voi hyvin juoda pari litraa päivässä...

[q]Lene:
Vedestä:
...

[/q]

Mites nyt sitten kuolenko mä pois ku juon karkeesti arvioituna tollaset 5l. vettä päiväs? Kai mä sit hukun tai jotain...
Minkäs sille mahtaa jos on jano

Kyllä vettä kannattaa juoda, niin ihokin pysyy paremmassa kunnossa. Naiset huom!
yksi parhaista tavoista hoitaa ihoa on siis vain juoda kirkasta

Muistaakseni iltasanomissa oli juttu, että keskimääräinen suomalainen nauttii ”kirkasta” litran viikossa. Tosin kyseessä ei taida olla vesi kuitenkaan...

Kannattaa Justin olla varovainen jos kehon suola-nestetasapaino häiriintyy
pahasti niin se voi olla sitten kanttu vei. Kohtuus kaikessa. 5 on melko paljon
päivässä jos ei kuluta sitä vaikka joraamalla pois.

[q]Lene:
Päivän aikana saa tarpeeksi nestettä, kun juo 1,5–2 litraa ja lisäksi litran nestettä jokaista liikuntatuntia kohden.
[/q]

Ton mukaan mun pitäisi näin kesäisin juoda 10 litraa nestettä päivässä.

Jesh!
Pikkuhiljaa alkaa näkymään tuloksia kevään ruokatarkkailun ja treenailun jälkeen. Aamulla meni nimittäin todella nätisti päälle housut, jotka vielä keväällä tuntuivat liian kireiltä ja ahdistavilta. Ja operaatio \”jenkkakahvat kuriin\” on ainakin peilin mukaan onnistunut ihan kiitettävästi..

Yhtenä alkuperäistavoitteista taisi olla karkin syönnin reilu vähentäminen, mutta siitä ei tainnut tulla mitään. Vieläkin menee varmaan reilu kilo karkkia viikossa, mikäli en kierrä kaupan karkkihyllyä kaukaa.

Mutta operaatio jatkuu.

Koitin tänään metsästää vaakaa duunissa mut huonolla menestyksellä. Nytpä joudun siis kärsimään tiedottomuudesta. On mul vissii paino jonku kilon verran tippunu vaik tän hetken tilanteen mukaan mun pitäis olla ku pullataikina (niinku joka kuukaus, mut anyway). Oon onnistunu pitäytymään tervellisissä ruokatottumuksissa ja vettä juon aiiiikas paljon. Jeee Kohta voisin siis palkita itseäni No ei tod! Just ton takii ihminen lihoo uudestaan ja uudestaan.. Ollaan ku jojoja konsanaan, ainakin mä oon, ja se on pahin mahdollinen tapa laihduttaa, koska se aiheuttaa terveryshaittoja.. Aijaijai

Ollaan käyty Villen kanssa pari kolme kertaa viikossa juoksulenkillä noin kuukauden ajan. Motiivina on ollut enemmänkin kunnon kohotus kuin ulkonäön reparointi. Tänään kuitenkin katselin itseäni ensi kertaa peilistä sillä silmällä, ja huomasin että tuollakin harvalla liikuntatahdilla on ollut jo ulkonäöllisiä vaikutuksia.

Mutta ehdottomasti parasta on, että nyt askel nousee lenkkipolulla ihan eri tavalla kuin silloin ensimmäisillä kerroilla. Nyt ei enää tarvitse hävetä omaa hidasta lyllertämistään, kun jaksaa vähän pitää tahtiakin yllä.

[q]yusu:
---
William-78:
Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....pari kiloa viellä niin elämääni paistaa aurinko jälleen. Tämän innovoittamana toivotan kaikille hyvää diettinkiä ja sitäkin parempaa kevättä!

---

noilla rasvoilla pitäis perseessä näkyy kutsit
[/q]

Repeilee joo jos se on noin tärkeetä niin ..

[q]William-78:
Mielestäni mittari heittää alikanttiin aika reilusti ja jos ihmisellä on tosi paljon lihasmassaa
[/q]

häh, mielestäni se heittää nimen omaan yläkanttiin sen prossan jos on normaalia enemmän lihasmassaa *täh*

O