Klubituksen kilonpudotus
[q]ella_:
---
ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100
---
miks :|
[/q]
Toimis ehkä paremmin ku huomio ton suhteen.
Täällä on mennyt vähän läskiksi koko touhu kun on ollut koulustressiä, niin ei ole kotona viitsinyt niin katsoa mitä mättää suuhunsa ja kuntoilukin on jäänyt murto-osaan entisestä... Nyt kun pahin kiirus on ohi niin voisi ehkä taas yrittää... uudelleen aloittaminen tosin on niiiin vaikeaa
[q]S-T:
Täällä on mennyt vähän läskiksi koko touhu kun on ollut koulustressiä, niin ei ole kotona viitsinyt niin katsoa mitä mättää suuhunsa ja kuntoilukin on jäänyt murto-osaan entisestä... Nyt kun pahin kiirus on ohi niin voisi ehkä taas yrittää... uudelleen aloittaminen tosin on niiiin vaikeaa
[/q]
mä olen puolestani hyvä aloittamaan, mutta se ylläpitäminen onkin toinen juttu :D
Joku vois lahjottaa vähän ekstralihaa mulle*nauru*
olen liian ohut..
[q]alien:
btw. miten menee Jone? Kesäkuu alkaa jo olemaan lähellä ja rannat kutsuvat *vink**iloinen*
[/q]
En oo käynyt punnitsemassa itseäni nyt hetkeen, mutta tässä tuolissa istuessa ainakin silavat vaan tärähtää kun vatsaa läpsäisee. Ei mene hyvin ei. Tosin aloitan kyllä ensi viikon alussa kesäksi raksaduunin, jossa silavat viime kesänäkin katosivat.
hih liityn kilonkaristukseen nyt kun se on jo karissut;)viime keväästä -15kg!!et nyt sitten vaan trimmataan lihasta lähteneen läskin tilalle;)täältä tullaan hietsu*nauru*
onnee kaikille yrittäjille ja onnistujille!!
mä osallistun tähän.
koitos on saada esim. 5kg pois! :)
[q]GoA:
Ja itsekin aloitin nyt pienen dietin, alko maha paisumaan liikaa omaan makuun, dietilä aion pitää hiilarit kohtuu alhasina ja vetää enemmänkin proteiineja ja rasvaa. [/q]
Älä hyvä ihminen poista hiilareita ja korvaa rasvalla. eläinrasva on ain pahasta ja nopeat hiilarit kuten sokeri, sensijaan hyvää tekee syödä kohtuullisesti kasvisrasvaa hiilareista taas kannattaa syödä niitä hitaastipalavia.
mulla alkoi taas kuntoilukausi:
punttista 3-4 x viikko
lounaaksi AINA töissä 2prk tonnikalaa vedessä1 prk raejuustoa 1prk ananasta
kohta kilot lähtee
[q]alien:
Jone *sydän* Hyzenthlay
[/q]
There's just a thin line between love and hate. Rakkauteni on tosin varattu, mut vihaa (no, inhoa kyl paremminkin) multa piisaa vielä pitkäksi aikaa.
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! Salaatteja, tomaatteja, porkkanoita, perunaa, juureksia.. Kaikki menee alas Ja sit väliin paaaaljon vettä ja teetä ilman mitään sokeria yms yms.. Koska olen saikulla Hmh, no onneks on ihan hyvin lähteny käyntiin tää laihari.
kolme kiloo tippunu \o/ porkkana rulez! viel muutama ja ehtii just bikinikaudeks!
[q]MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten!
[/q]
Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.
[q]Jone:
---
MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten!
---
Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.
[/q]
No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?
Niinhän se kai sit menee. Täytyy kummiski vaan ihan rauhassa laihduttaa ettei vahingossakaan sit tuu kilot takas kun ne on saatu pois. Tuntuu kyl jo nyt kevyemmältä vaikka ne nesteet vasta oliskin menossa pois. Nyt kun tulis vielä kaunis kesä et vois mennä rantsuun
hyvä jos ees jaksain lukee sen*iihhih**slurps*
[q]yusu:
tää urli on jo laitettu tänne, mut pistetään vielä kerran: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19159
[/q]
Jep, todella asiallinen juttu. jokaisen laihduttajan tulisi lukea tuo.
Mä en oo kyllä oikein ikinä ymmärtäny lisäravinteiden käyttäjiä, omasta mielestäni homma menee sillon liian totiseksi ja ainoa liikunnan päämäärä on vain näyttää paremmalta sen sijaan, että siitä tulisi myös hyvä fiilis (vai tuleeko se ravinteita käyttävillä sitten siitä, että näyttää paremmalta?). Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta. Kait sitä itekin vois joskus kokeilla ja kattoa onko omat ajatukset ihan vain mielikuvituksen tuotetta...
[q][Nuclear]:
Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta.
[/q]
No itse käytän tällä hetkellä lisäravinteena vaan protskua, ja lähinnä palautusjuomassa. Ensisijaisesti käytän sitä sen takia, että se on kätevää. Treenin jälkeen pitää saada paljon proteiinia ja heti, joten ei sitä viitsi jättää siihenkään, että pääsee kotiin syömään. Jauhe tulee myös halvemmaksi kuin valmiit palautusjuomat. Kreatiinia aion varmaan myös jossain vaiheessa alkaa nauttimaan (vrt. 1kg naudanlihaa sisältää 4,5g kreatiinia vs. miten helposti sen 5g saa purkista.)
[q]Rocca:
Oon ajatellu koska tämmönen topicci tulee ja sanotaan näin,että mä alotin tän jutun jo tosa jouluna ja oon aika kivasti päässy omaan tulokseeni elikkä mitat on 185cm/110kg...ja nytten mul on joulusta lähteny semmoset sopivat 20 kg pois elikkä täl hetkel 185cm/90kg ja kesäks tarvis viel saada 5-8 kiloo pois viel ni sit oon täydellisesti tyytyväinen tähän mun toimintaa...*jiihaa*
[/q]
Näin tähän omaan lisätäkseni niin täl hetkel painoo 84-85 ja iltasin vatsoja ja punnerruksia + muu urheilu..*joo*