Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]alien:
Klubbareille varsinkin suosittelen kannettavan CD, MD, MP3 -soittimen ostamista ja uudet lenkki tossut! Sit vaan jotain kunnon kiksua, hc:ta, housea tai aina ihanaa rumpu-bassoa kehiin ja lenkille!!
[/q]

Jostain luin/kuulin/jotain, ettei lenkillä suositeltaisi kuunneltavaksi mitään kovinkaan nopeabiittistä musiikkia, koska silloin syke nousee liiaksi ja liian nopeasti. Suositeltiin klassista tai jotain muuta vastaavaa, niin syke nousisi rasituksesta eikä vain ja ainoastaan nopeasta musiikista..

[muokattu 7.4.2004 17:19]

Nyt joku voisi antaa jotain hyviä vinkkejä miten saada pakaroista läskit pois. Ruokavalion pitäisi olla ihan kunnossa, mutta aina, jos vähänkin tulee ylimääräistä, niin se kaikki menee tuonne alas. Tuntuu, että itsellä vatsa ja takapuoli on vaihtanut osaa keskenään *hmph*. Yläkroppa on ihan hyvässä kunnossa ja vähän näkyy peräti vatsalihaksetkin (jee *nauru*), mutta tuo alaosasto näyttää silti kuin se olisi elänyt pelkällä suklaalla koko tämän ajan

Ongelma nro. yksi: lumilautailu on itselle = itsemurha
Ongelma nro. kaksi: rullaluistelu on itselle = itsemurha

Kai se pitää pyöräillä

[q]Pygmi:
---
pia^^:
...Alku pituus on 159cm ja painoo on 53kg . Tavoitteena olis et paino tippuis noin 5kg.

---

niin minäkin melko tarkkaan juuri noissa mitoissa enkä tasan alota mitään diettiä
[/q]

Samoin, mutta se, että näyttääkö lihavalta, riippuu täysin siitä, onko tuo 53kg täyttä läskiä vai täyttä lihasta. Tai jotain siltä väliltä kenties

Alkaa kolmas päivä olemaan ohi.. Kävelyä on toistaiseksi tältä viikolta kerääntynyt 15 km ja ruokaa on tullut syötyä varmaankin alle 2000 kcal edestä.. En ole tarkkaan jaksanut laskea ruokailujani.. Yksi pääruoka josta riisi korvattu salaatilla, pari pientä jugurttia ja vähän lihaa välipalaksi mennyt joka päivä.

Pirteystaso on varsin korkea - jaksoin tehdä koko päivän putkeen duunia ilman suurempia taukoja. Onkohan siinä oikeasti jotain perää, mitä atkinsia kokeilleet ovat kertoneet, että \”ketoosissa\” tuotettu energia pitää virkeämpänä ja pirteämpänä vai johtuuko se vain yksinkertaisesti siitä, että päivästä puuttuu ne muutama sugar downia.. Tiedä häntä sitten - nyt taitaa vähitellen uni kutsua.

[q]pyhimys:
Nyt joku voisi antaa jotain hyviä vinkkejä miten saada pakaroista läskit pois. Ruokavalion pitäisi olla ihan kunnossa, mutta aina, jos vähänkin tulee ylimääräistä, niin se kaikki menee tuonne alas. Tuntuu, että itsellä vatsa ja takapuoli on vaihtanut osaa keskenään *hmph*. Yläkroppa on ihan hyvässä kunnossa ja vähän näkyy peräti vatsalihaksetkin (jee *nauru*), mutta tuo alaosasto näyttää silti kuin se olisi elänyt pelkällä suklaalla koko tämän ajan
[/q]

Aika hankala kyllä lähteä polttamaan rasvaa pelkästään jostakin tietystä kohdasta, kun se palaa melko tasaisesti kuitenkin. Kyykkääminen on kuitenkin hyvä keino muokata pakaroita. Laittaa vaan silleen ihan kohtuullisesti painoa... eli ei välttämättä himopitkiä toistoja vaan kunnon puristusta niin lihas kasvaa hitusen ja polttaa pois sitä rasvaa... mut kyykätäkin pitää sit oikein, eli kannattaa kysellä apua jos ei sitä ole pahemmin ennen tehnyt.. muuten levenee vaan vyötärö ja hajoo paikatkin vielä kaupanpäälle...

-kyykyttäjäuhuu

[q]Uhuu:
---

Aika hankala kyllä lähteä polttamaan rasvaa pelkästään jostakin tietystä kohdasta, kun se palaa melko tasaisesti kuitenkin. Kyykkääminen on kuitenkin hyvä keino muokata pakaroita. Laittaa vaan silleen ihan kohtuullisesti painoa... eli ei välttämättä himopitkiä toistoja vaan kunnon puristusta niin lihas kasvaa hitusen ja polttaa pois sitä rasvaa... mut kyykätäkin pitää sit oikein, eli kannattaa kysellä apua jos ei sitä ole pahemmin ennen tehnyt.. muuten levenee vaan vyötärö ja hajoo paikatkin vielä kaupanpäälle...

-kyykyttäjäuhuu
[/q]

Itse olen tehnyt vaan prässiä, joka ei kyllä välttämättä ole paras mahdollinen tuohon läskien pois ottamiseen. Vähän tullut vaan lihasta sinne pakaroihin = lisää ympäryysmittaa, eikä kaiken lisäksi itsellä toimi tuolla takapuolessa fysiologian lait eli ei polta nuo lihakset edes sitä läskiä *igor*. Häiritsee, kun näyttää vähän epäsuhtaiselta *poks*. Joskohan, vaikka vaihtelisi ruokavaliota hiukan. Sekin on hankalaa, kun yrittää kasvattaa lihasmassaa ja pitäisi syödä nyt ainakin kohtuupaljon. No ainahan sitä voi vaihtaa ruokia

Vinkkejä

[muokattu 8.4.2004 23:03]

Mut ruuathan meneen niin et,
alkoholissa ei oo kaloreita, ei voi olla kun se on vaan nestettä.

Suolapähkinät ym. pienet jutut (irtokarkit) on sallittuja kun ne on niin pieniä.

Suklaa on terveellistä koska se maistuu hyvälle.

Eh-oh. Mun filosofiassani ensinnäkin pitää syödä hyvin ellei oo just joku outo tunnedieetti, jolloin ei pysty syömään. Sitten tulee urheiltua koska liikunta on niin kivaa, varsinkin nyt keväällä kun pääsee taas lenkille.

Karkkia ja kaikkea makeeta saa syödä jos tuntuu siltä. Ei siis mitään puolta kiloo päivässä mutta silloin tällöin, itseään on turha kiusata.

Elämästä on lupa nauttia. Tää on turhan lyhyt kiduttaa itseään. Jos tuntuu että kiloja pitää karistaa, menee vaikka painonvartijoiden pistekuurille, jossa saa kyllä syödä (olen seurannut äidin pistekuuria ja nälkäinen se ei kyllä ole ollut).

Ja muistakaa lapset että seksikin käy liikunnasta, samoin kuin siivoaminen ja biletys.

[muokattu 8.4.2004 23:18]

Pitäähän sitä syödä mitä haluaa. Ei tunnu, eikä näy muutenkaan missään, joten antakaa mennä

[q]Se, mistä mä olen tossa linkatussa kirjoituksessa eri mieltä on toi proteiinin määrä. No, ehkä mä en ole ihan forumin kohderyhmää [/q]

kyllä mun muistaakseni tuo 2g/painokilo ois aika pätevä ihan normaalilla laihduttajillakin... vai miks kaikki laihduttajat vetää aina paljon raejuustoa jne.?

luin muuten jostain, että päivittäinen hiilaritarve tulee täyteen kahdeksasta suurehkosta karkista. En usko, että sillä harvoin syötynä on kauhean pahaa vaikutusta, mutta itse oon nyt pyrkinyt siihen, että syön karkkia ainakin harvemmin kuin kerran viikossa.

[muokattu 9.4.2004 14:15]

[q]alien:
---

---
purrr-:
Karkkia ja kaikkea makeeta saa syödä jos tuntuu siltä.

---
yusu:

Ei saa, jos haluu oikeesti saada jotain tuloksia

---

Saa, jos on samanlaiset geenit kuten esim. minulla
[/q]

Paljos sulla olikaan ikää? Kyllä mäkin vielä kaksi vuotta sitten sain vedellä ihan surutta naapaani mitä lystäsin juuri niin paljon kuin huvitti ilman että näkyi missään. Toisin on @ nu.

[q]alien:
---
Jone:
Paljos sulla olikaan ikää? Kyllä mäkin vielä kaksi vuotta sitten sain vedellä ihan surutta naapaani mitä lystäsin juuri niin paljon kuin huvitti ilman että näkyi missään. Toisin on @ nu.

---

Toi on kyl totta, et iän myötä se on vaikeampaa olla kunnossa ainakin monien kohdalla. Tosin on myös olemassa näitä vanhempiakin herroja, jotka ovat tosi ”hyvässä” kunnossa vielä 40 vuotiainakin. Kovalla treenillä pysyy varmasti ylimääräiset poissa ja voi syödä vaikka kilon karkkia ja pitsaa, ettei se näy missään. Geenit vaihtelevat ;)

Hyvänä esimerkkinä voisin sanoa vaikkapa amerikan-afrikkalaiset urheilijat.
[/q]

Totta itellä ainakin huomannu viimisen 3 vuoden aikana että ei todellakaan voi enään syödä ihan mitä vaan ja saa kokoajan kontrolloida .. ja aina vaan helpommin kertyy mitä vanhemmax tulee ..

Kyllä sitä läskiä tulee väkisin jos syö enemmän kaloreita kun kuluttaa. Ellei sitten ole joku safkan imeytymishäiriö elimistössä.

[q]niclas:
Kyllä sitä läskiä tulee väkisin jos syö enemmän kaloreita kun kuluttaa. Ellei sitten ole joku safkan imeytymishäiriö elimistössä.
[/q]
Voisin veikata, että nuoremmilla henkilöillä on luonnostaan vilkkaammin toimiva ja uusiutuva/kehittyvä elimistö, joka kuluttaa enemmän *täh* Eli se määrä, minkä luonnostaan kuluttaa vähenee vanhemmiten. Tässä varmasti tulevat kuuloon myös henkilökohtaiset taipumukset.

ps. viides päivä menossa ja hyvin sujuu ainakin toistaiseksi - nestettä on varmaan poistunut elimistöstä kun vaaka jo näyttää pienempiä lukemia - housut sensijaan ei vieläkään mahdu päälle Varsinaisesti en ole jaksanut urheilla, mutta olen yrittänyt kävellä joka paikkaan ja tehnyt pihatöitä. Niin ja harjoitellut tanssipeliä

mä taidan olla ihan vahingossa dieetillä, kun totesin pienen laskutoimituksen jälkeen, että kaloreita tuli vähän päälle 1700, josta 25% rasvasta, 40.3 hiilihydraateista ja 34.6 protskuista. Tosin laskin kalorit ns. normaalin ”terveellisen” päivän mukaan, eli mukana ei ollut pizzoja eikä karkkeja Mut eiköhän tolla tuloksia synny

[q]BlueWind:
---
niclas:

---

Voisin veikata, että nuoremmilla henkilöillä on luonnostaan vilkkaammin toimiva ja uusiutuva/kehittyvä elimistö, joka kuluttaa enemmän *täh* Eli se määrä, minkä luonnostaan kuluttaa vähenee vanhemmiten. Tässä varmasti tulevat kuuloon myös henkilökohtaiset taipumukset.
[/q]

Aineenvaihdunta hidastuu iän myötä ja siten päivittäinen kulutus samalla laskee. Niin kuin sanoit.
Mutta edelleen jos nuorena ja hyvällä aineenvaihdunnalla syöt yli kulutuksen niin läskiä kertyy En oikeen ymmärtänyt kyllä miksä sä ton mun jutun tohon liitit... kun imeytymishäiriö ja liiallinen syöminen ei mitenkää liity tohon ikään. Ne pätee ikään kattomatta.

[muokattu 9.4.2004 18:02]

Sorruin:

http://www.flammabul.com/temp/maistuisvarmaan.jpg

Kuva featuring 1 x helvetin nälkäinen äijä, Ahjon Grillin (Keravan ghetommissa osissa) Jättilihis (iso lihapiirakka, noin desi hampurilaiskastiketta, jotain rehui, ½ HK:n blöötä, kananmuna) ja huuhteluun 1½l Fanta Wild Berriesiä.

Mmmmmmm, fatlicious!

[muokattu 11.4.2004 22:35]

Tähän vois yleistää että kaikki ruoka mikä on hyvää on pahasta kilojen kannalta ja sitten tietenkin toisinpäin..

O