Omat stylesheetit klubituksessa

Back to klubitus.org O

[q]GoA:
Nyt on vasta kokeilumielessä vaan värejä muutettu. mutta kuinka pääsen eroon noista sinisistä sivupalkeista? Pohja on lainattu Tresiltä joten siksi nuo ovat siniset, en vain löytänyt moista kohtaa..
[/q]

Ne on noi scrollbarit ihan stylesheetin alussa.

Nyt kun tuossa oman kuvan reunalla näkyy noi valkoiset viivat, saako niitä mitenkään pois?

[q]GoA:
Nyt kun tuossa oman kuvan reunalla näkyy noi valkoiset viivat, saako niitä mitenkään pois?
[/q]

Asetuksissa kun sä laitat sen kuvan sinne niin älä kopioi se klubitukseen. jätä siihen ruutun joku suora linkki sun kuvaan.

Kiitän, täytyy testata huomenna. Ärsyttävää kun css ja tuo kuva pitää laittaa koulun servulle jonne pääsee käsiksi vain koululta. Ei voi siis himassa mitenkään muokata.

Tässä kaikille duunissa klubitusta lukeville
asiallisen harmaa stylesheetti:
http://www.antenniosasto.net/dull.css

Mukana myös jatkomodausta helpottamaan
selvennys muutamista keskeisimmistä attribuuteista,
ts. mikä vaikuttaa mihinkin.

Osaisko joku kertoo, et mistä sais muutettua Forum-sivulla näkyvät:

”klubitus”, ”tapahtumat”, ”musiikki” jne tekstien värin?

Ja sitten, että millä noi forum sivulla näkyvät borderin värit saa muutettua?

styletys on melko kankeeta vielä, kun tuo nykysysteemi on melko purkka. tulossa kyllä paremmin nimetyt elementit (id-nimet) jollon saa sitte paremmin kustomoitua kaikkea..

Nojoo, tän päivän osalta saa riittää mun kustomointi, mut halukkaille plattari-addikteille löytyy tällanen:

http: //ota.tr.spt.fi/~jsoro/platinum.css

Onpa ihmiset olleet mukavan aktiiveja...

onneks aihe sivuaa internet programming kurssia, niin modaukseen voi hyvällä omatunnolla laittaa vähän aikaa

Seuraava ominaisuus on sit klubitus-tv *täh*

tässä oma, vaatii vielä hiomista.

http://opko.laurea.fi/0200723/testi3.css

[q]JussiS:
Osaisko joku kertoo, et mistä sais muutettua Forum-sivulla näkyvät:

”klubitus”, ”tapahtumat”, ”musiikki” jne tekstien värin?

Ja sitten, että millä noi forum sivulla näkyvät borderin värit saa muutettua?
[/q]

Rivi0 -kohdassa.
(tääkin selviäis tota klubituksen lähdekoodia
katsomalla)

eli esim.

.rivi0 {
background: black;
color: white;
}

[muokattu 17.3.2004 15:15]

Miten tää juttu toimii? nimim. asiasta kiinnostunut

[q]nomic:
eipä oikeen kokemusta css:stä, sen voisi ottaa seuraavaksi askeleeksi ja kattoa jos saisi jotain tosi kauheata aikaan... :)
[/q]

alappa harjoitella jotta kerron millaisen haluun,...*iloinen*
kun sen pitää olla semmoinen... jännä aaltomainen ja sateenkaarenvärinen mut silti ei silmiinpistävä ja pehmeet linjat ym ym.. huoh.. mä selitän kun oot täällä..



noita jo mitä täälä on niin muutama on jo tosi kiva ja melkein harkitsin niiten käytönottoo mut ne ei ollu violettejä.. joten klubbarin violetti tausta edelleen..

Pitäis lukea tenttiin mutta mutta mutta...
Kuvassa näkyy se uusi stylesheet. click here to see

[pieni]edit: linkki korjattu[/pieni]

^--- SKILZZZZZ!!!! x)

Mä huomasin vasta nyt, että täällä on tämmöinenkin vaihtoehto.

Väänsin eilen ja tänään nopsasti oman stylesheettini, joka on vielä kyllä vähän kesken. Tällä kumminkin jo pärjää.

[q]J-Tone:
anqqa: Jannu teki jotain muutoksia kun quote-tekstin väri on automaattisesti valkoinen
[/q]

jep, vaihdoin blockquoten diviks ja sille luokka 'quote', ettei hajoo leveyssuunnassa. ja muutoksia tulee koko ajan lisää, lällää.

Jee, täähän oli aika hauskaa kun tähän kerran ryhty. Helpottaa tietenkin kun CSS on jo vanha tuttu...

Klikatkaa nimeä jos haluatte nähdä minkälainen tyyli mulla on nyt käytössä (taustakuva latautuu KAUAN - ainakin mun koneella). Mä taidan tehdä itelleni näitä jonkun pari kolme erilaista, niin sitten voi vaihtaa tunnelman mukaan.

*muoks* Hei muuten, jos joku haluaa apua style-sheettien kanssa, mä autan mielelläni!

[muokattu 1.6.2004 00:46]

Oletko jo modannut klubitusta omalla stylesheetilläsi?
Oletko tyytynyt pelkkien värien muokkaukseen vai
laitoitko koko valikkorakenteen uusiksi? Laita
sheettisi jakoon niin muutkin voivat hyödyntää
luomuksiasi tai ottaa vinkkejä omiin modauksiinsa.

Oma nopeasti tehty kontribuutioni pelkillä värinmäärityksillä:

http://www.antenniosasto.net/sininen.css

Ummikoille: klubituksen ulkoasua voi muokata
laittamalla 'asetukset' -sivulla oman stylesheettinsä
urlin kohtaan stylesheet(url). Lisätietoa vaikka
googelin hakusanoilla css2 reference

O