Missä maassa tuotetusta musiikista pidät eniten?
UK
Homoiluteknossa länsi eurooppalaiset hallitsee markkinoita. pauketeknossa ruotsalaiset on aika ässiä. Britit ja jenkit pistää kanssa hyvää soundia. Saksalaiset taas on mun silmissä vähän menettänyt asemaansa. Aika vaikea päätös jos pitää yks maa sanoa mutta eiköhän se ole sitten se UK joka vie voiton näissä kisoissa.
Laitetaan 'ässä' hihasta ja sanotaan... ITALY !!
Hollanti-neuro<3
edit: mut kyllä kaikenkaikkiaan briteistä tulee eniten hyvää kamaa.
Itse olen aina tykännyt kotimaisesta trance-tuotannosta. Myöskin UK:ssa osataan tehdä erinomaista saundia.
Nykyään kun katon, missä maassa on tehty musat, mitä eniten kuuntelen, niin Saksahan se on. Sieltä kyllä tulee eniten hyvää teknoa, housea, trancea jne. UK vois olla hyvä kakkonen
varmaan ruotsissa (tai ylipäätään pohjoismaissa) ja saksassa tehdystä.
Eiköhän se Saksa ole selkeesti kärjessä itellä. Ruotsista myös tulee silloin tällöin jotain.
Deutschland!
Tärkeintä ei oo maa vaan soundi :P Oikeesti, Suomessa tehään vitun hyvää freeformia
Aikas paljo tulee soiteltua tota israelin poikain musiikkia, mut en osaa sanoo olisko kuitenkaa kärjes...
[q]xl8r, 16.3.2007 17:43:
Oikeesti, Suomessa tehään vitun hyvää freeformia
[/q]
suomen väkilukuun nähden täältä tulee yllättävän paljon hyvää soundia
joka saralla.
kyl se alankomaihin kääntyy, 10 heistä:
TIESTO
ARMIN VAN BUUREN
FERRY CORSTEN
MARCO V
SANDER KLEINENBERG
RANK 1
4 STRINGS
JOHAN GIELEN
RON VAN DEN BEUKEN
MARCEL WOODS
1. Alankomaat, (Belgia)
2. Suomi
3. Saksa
4. Ruotsi
UK <3 ylivoimasesti.
Hollannissa tehdään se paska.
Hollanti. UK:ssa tehdään se ripuli.
Ei sillä maalla ole mitään väliä, vaan sillä biisillä. Sen enempää väliä kuin missä kaupungissa tuotetusta musiikista pidät eniten?*toktok* Valivali nari nari.. ttu mitä kysymyksiä*nauru*
1. Italia
2. Hollanti
3. USA
Hollanti
Italia
Saksa
Joka maasta tulee hyvää soundia nykyään. Riippuu todella paljon mistä genrestä puhumme, jote vastaaminen on mahdotonta omalla kohdalla.