Missä maassa tuotetusta musiikista pidät eniten?
Pakko kai sanoa et Suomi mutta britit tulevat kovana kakkosena....
En mä tiiä :D Joka maasta tulee hyvää tavaraa, briteistä varmaan eniten. Mut tulee sieltä paljon paskaakin sit vastaavasti.
Iha sama kuha se o hyvää... \o/
kylhä se taitaa suomi tai britannia olla
Sori vaan, mutta kyllä se on tuo Israel
Vaikee laittaa järjestykseen mut Suomi - Hollanti -akselilla nysvätään :)
pakko kysyä että tarkoitetaanko tässä nyt tuottajan kansallisuutta vai maata jossa biisit on tehty? Tämä siksi että moni lempi-isseartistini on muuttanut brasiliaan. tuo olkoon samalla myös vastaus kysymykseen
Parasense on venäläinen.
[q]Mellu-:
*sydän* suomi *sydän*
[/q]
suomitrance/hard dance on kyl vienyt mun *sydän* myös hiljalleen. loistavaa työtä!
Uk menee kyllä mullekin ykköseks. Alankomaille menee sympatiaääni vanhan trancen takia, just äskenkin tuli fiilisteltyä Forbidden Paradise 7:kaa autossa Jenkeistä tulee myös paljon hyvää progea ja trancea, mutta Belgiaa ei pidä myöskään unohtaa Bonzain takia..
Jos ei suomipoika muuta osaa tehdä ni musiikkia kyllä*joo* Suomi polkkaa itsensä maailman kartalle*jiihaa*
Hollanti
Mulla oli Hollanti ennen ykkösenä. Mutta nykyisin kelkka on kallistunut Suomen puolelle *hymy*!!!
finland!!
hmm....Hollanti tai Suomi aikalailla samal viivalla mut kyl se taitaa kallistua kotimaan puolelle...eli SUOMI!!!!!!
*sydän**sydän*FINLAND*sydän**sydän*
Ruotsi ja Italia on viime aikoina ollu kovia ainakin housetyyppisen kaman saralla.
hmm tähän ei voi sanoa pelkästää yhtä..koska diggailen eurooppalaisesta enimmäkseen muutamia mainitakseni Hollanti, Belgia ja Saksa...
Ehdottomasti suomalaista. Turha lähteä merta edemmäs kalaan.
Tottakai sanon Suomi ensiksi*hih* Mutta mielestäni hyvää musiikkia tulee Saksasta, Hollannista, Englannista, Amerikasta, Israelista. Monesta muustakin maasta tulee varmasti hyvää musiikkia mutta noi nyt on ne mistä yleisesti ottaen se musiikki tulee mun korville*joo*
kummallinen lähestymistapa.