Miten pääsee skeneen sisälle?

Back to häröily O

[q]Epailija:
---
Tres:
PS. Epis, sulla on nyt kohdis 9/10 kyl vaihtanu
omaisuus ja puoliso paikkoja, sen takia
kuulostaa vähän turhalta toistolta

---


Ilmankos. Vika ei kuitenkaan ole minun. Tietämättömänä jouduin nimittäin pasteamaan
käskyt muista lähteistä ja kaksi eri lähdettä ilmoittaa käskyt tuossa muodossa - mikä sekin tietysti kertonee jotain.

Viite1
Viite2
[/q]

Ollaan kaikki väärässä, piti tarkastaa
raamatusta

9. käsky on alunperin 'Älä himoitse lähimmäisesi
huonetta' jolla kaiketi viitataan lähinnä lähimmäisen
sukukuntaan ts. asemaan vanhassa juutalaisessa
yhteisössä. Näin mä ton käsitän.

Noi selkokieliseks kirjotetut kymmenen käskyä
menee tossa näköjään systemaattisesti
metsään

[muokattu 10.3.2004 10:53]

Tombstonelta kyl laadukas trolli, pitkään aikaan viihdyttävimpiä topikkeja :)

Oikea versio riippunee myös kirkosta. x)

Viite

Nuo olkoon nyt kuitenkin (alustavat) Skeneä koskevat kymmenen käskyä. Muita versioita saa keksiä, mutta ne ovat pakanallisia ja niitä noudattamalla päätyy Ale-Pubin kantikseksi.

[q]Epailija:
Oikea versio riippunee myös kirkosta. x)
[/q]

Ts. siitä miten toi on käännetty hepreasta
kulloisessakin käännöksessä ja siitä miten
käännös on aukikirjoitettu. Tulkintaongelmia
tyypillisimmillään.

Mä näkisin tuon ehkis oleellisemmaksi ongelmaksi, että MITEN PÄÄSTÄ SKENESTÄ POIS?

[q]gluester:
Mä näkisin tuon ehkis oleellisemmaksi ongelmaksi, että MITEN PÄÄSTÄ SKENESTÄ POIS?
[/q]

Heh, toivoisi iän pian tekevän tehtävänsä!

[q]gluester:
Mä näkisin tuon ehkis oleellisemmaksi ongelmaksi, että MITEN PÄÄSTÄ SKENESTÄ POIS?
[/q]

sitähän mä kyselin jo, mut kaikki
vaan nauraa

Uskomston topiikki...

Jos rikot skenen käskyjä joudut Teinihelvetin ikuisiin liekkeihin kitumaan

[q]Jone:
---
UnityF:
jos haluu skenee niin mulle 1000e niin sit voin teijät sisää....

---


Miten sä voit päästää ketään sisään kun et ees osaa skenen salaista kädenpuristusta ja vihellystunnusta, johon yhdistettyjen nasaalinaksahdusten laatu osoittaa aseman arvoasteikossa (otan siitä mainitsemalla tietoisen riskin, että omat oikeuteni skenen sisällä tiputetaan tasoa alemmaksi ja että XP-pisteideni kertymäkerroin laskee) eikä sulla edes ole skenen ovien avaimista omia kopioita?

Äläkä hei muutenkaan niinq rupee polkemaan hintoja, prkl! Mä maksoin omasta jäsenyydestäni vuonna 1991 40 000mk ja silläkään rahalla musta ei tullut kuin vasta 10 vuotta myöhemmin 1. tason flabanjakajan apumiehen lainienleikkaaja-assistentti.

VIRALLINEN SKENEVAROITUS : UnityF:n 1000e:llä myymät skenesisäänpääsyt oikeuttavat ainoastaan pääsyyn skenen halpaan kopioon, sceneen.

[/q]

älä ny kun koitan huijaa itteleni helppoo rahaa... Vain tyhmät maksavat eikö se niin mee..?
mä oisin heittäny ne kopio skenee ja ne ei olis kummiskaan huomannu eroo..


Toi salainen kädenpuristus ym ym.. on kyl tosiaan niin salaista että oksat pois.. mä en oo ikinä edes nähny sitä kokonaisuudessaa kun kerran koitin vakoilla sitä seremoniaa niin mä jäin kiinni ja mulle melkein laitettiin otsaan leima et : \”NiS\” eli : Never in Skene... Sen jälkeen oon kiltisti vain keränny rahaa huijaamalla jotta saan tarpeeksi rahaa lahjoo oikee skene ottamaan mut sisää...*iloinen*
Mut sitä avainta odotellessa....

Haluuko joku sceneen?? vain 1000e... *pahis*....

[q](Syyntakeeton Kasari):
No sängyn kautta tietysti! Etkö sä vielä tiedä keneltä sun pitää ottaa suihin? Voi pientä.....*nauru*
[/q]

Kyllä se tietää... :D

[q]gluester:
Mä näkisin tuon ehkis oleellisemmaksi ongelmaksi, että MITEN PÄÄSTÄ SKENESTÄ POIS?
[/q]

Ahistaaks?

Homma on hyvin iisi! Eka myyt tietokonnes, hommat vipin Ale-pubii, Operaan ja Korkeeseenvaloon. Varo vaan sit, ettei ykskään näist lafkoist ala järjestää mitään sellasii klupi-iltoja, voi koituu turmioks.

Vähän aikaa saattaa nitkuttaa, mut 5 tuntia päivässä Eppuja ajaa pahimmat vierotukset pois. Jos toi ei tehoo, ni pahimmassa tapauksessa joudut kipasee kauppaan ostaa Pikku-G:n ceedeen, jota sitte vähintään 6 tuntii päivässä luukutetaan.

Parin vuoden päästä sullon Suomi-verkkarit, Suomi-paita ja sä haukut niitä ihmeellisiä piikkitukkii siitä, et ne kittaa vaan jotai siiderii kaiken maailman teknoluolis, jois ei ees kaljaa myydä.

Jos hyvä mäihä käy, sä pääset sisään Suomi-hiphop-skeneen ja hakkaat kattoa Raimssin tahdissa suurta yhteisöllistä hurmosta tuntien.

[muokattu 10.3.2004 13:41]

[q]UnityF:
---
Jone:
---
UnityF:
jos haluu skenee niin mulle 1000e niin sit voin teijät sisää....

---


Miten sä voit päästää ketään sisään kun et ees osaa skenen salaista kädenpuristusta ja vihellystunnusta, johon yhdistettyjen nasaalinaksahdusten laatu osoittaa aseman arvoasteikossa (otan siitä mainitsemalla tietoisen riskin, että omat oikeuteni skenen sisällä tiputetaan tasoa alemmaksi ja että XP-pisteideni kertymäkerroin laskee) eikä sulla edes ole skenen ovien avaimista omia kopioita?

Äläkä hei muutenkaan niinq rupee polkemaan hintoja, prkl! Mä maksoin omasta jäsenyydestäni vuonna 1991 40 000mk ja silläkään rahalla musta ei tullut kuin vasta 10 vuotta myöhemmin 1. tason flabanjakajan apumiehen lainienleikkaaja-assistentti.

VIRALLINEN SKENEVAROITUS : UnityF:n 1000e:llä myymät skenesisäänpääsyt oikeuttavat ainoastaan pääsyyn skenen halpaan kopioon, sceneen.


---


älä ny kun koitan huijaa itteleni helppoo rahaa... Vain tyhmät maksavat eikö se niin mee..?
mä oisin heittäny ne kopio skenee ja ne ei olis kummiskaan huomannu eroo..


Toi salainen kädenpuristus ym ym.. on kyl tosiaan niin salaista että oksat pois.. mä en oo ikinä edes nähny sitä kokonaisuudessaa kun kerran koitin vakoilla sitä seremoniaa niin mä jäin kiinni ja mulle melkein laitettiin otsaan leima et : ”NiS” eli : Never in Skene... Sen jälkeen oon kiltisti vain keränny rahaa huijaamalla jotta saan tarpeeksi rahaa lahjoo oikee skene ottamaan mut sisää...*iloinen*
Mut sitä avainta odotellessa....

Haluuko joku sceneen?? vain 1000e... *pahis*....
[/q]


Voi Helvetin UnityF! Nyt annat mun rahat takas!

[q]Saara:

Voi Helvetin UnityF! Nyt annat mun rahat takas!
[/q]


*viheltelee* mitkä?
Katos Saara sä oot ny scenessä... Et skenessä.. pieni ero.. kuka huomaa.. oo tyytyväinen..


lisää helppoja nakkeja? vain 1000e...

[q]UnityF:
---
Saara:

Voi Helvetin UnityF! Nyt annat mun rahat takas!

---


lisää helppoja nakkeja? vain 1000e...
[/q]

Saaks piuhalle?

[q]Dementation:
Itse asiassa olen tässä tota järjestyksenvalvoja kurssia käydessäni oppinut paljonkin kaikkia juttuja miten kiertää lakipykäliä ja järjestää bileitä, mutta siinä on omat ongelmansa... Tutustukaa lakiin ja tuntekaa siten ”vihollisenne”
[/q]

Totta, siellä oppii kaikkea kummaa omista ja muiden oikeuksista + polliisisedät ihan ite kertoo miten sitä lakia voi välillä kiertää *aplodit*.

Omasta kurssista on kohta jo kolme vuotta aikaa et on tiedot saattanu vanhentua mutta eihän se päivitys vaadi kun yhden illan istujaiset *iloinen*.

[q]UnityF:
---
Saara:

Voi Helvetin UnityF! Nyt annat mun rahat takas!

---


*viheltelee* mitkä?
Katos Saara sä oot ny scenessä... Et skenessä.. pieni ero.. kuka huomaa.. oo tyytyväinen..


lisää helppoja nakkeja? vain 1000e...
[/q]

Täytyy tehä valitus kuluttaja-asiamiehelle...Tai no en viiti kaverista alkaa valittaa*sydän*

Skene meni jo, ja genre kuoli.

Vituttaa niin uskomattomasti et joka vitu valopää on pakko olla niin vitu skene.

Aijoo tp:lle tiedoks se et puhelimes on 8237982173892173982173 dj:n puhelin numero ja on päässy laittaa niitä ei meinaa et on scenes, se meinaa et on helppo ;D

Siin vaihees ku huomaa et on jotenki kierolla tavalla mukana järjestämässä sitä sun tätä niin saattaa jo pikkuhiljaa olla ”scenes”, mut ei sekään välttämättä tarkoita sitä...

Sanotaanko että kyllä sen sit tietää....

Ja konemusan joka vitu päägenrel on oma ”scene” ja monella niiden päägenrejen ”subgenreil”... Hyvänä esimerkkinä ikuinen psyken suomisaundi vs. tuubi meisingi.

Kyl te vaan sit tiiätte... ei sinne ännegetä sinne joudutaan... ja sit ku siel on sielt ei pääse milllä pois vaik haluaiski.

Skenestä pois pääseminen on helpompaa kuin uskottekaan...
Tulkaa mihin tahansa bileisiin mun kanssa... Edellyttää:
5min juttelua jonossa
ainakin 20min seurustelua itse klubilla
ja sitten vielä kuorrutuksena vielä muutama minuutti minun vieressä tanssimista.

Jos se ei toimi niin ei mikään...

Mie en oo koskaan ollut skenessä ja tuskin tule ikinä pääsemään edes sceneen.

Kertokaa kokemuksia.
Oliko yritys kova?
Mitä keinoja käytit?
Miltä tuntui, kun viimein pääsit skeneen?

O