Miten pääsee skeneen sisälle?

Back to häröily O

Skeneeee... Uuuuu... Booooo...

[q]Sirppu, 7.5.2006 13:20:
mie se oon kans ujo*nauru* ja omituinen
[/q]
uu outous on aliarvostettua

[q]jago, 7.5.2006 13:42:
---
Sirppu, 7.5.2006 13:20:
mie se oon kans ujo*nauru* ja omituinen

---

uu outous on aliarvostettua
[/q]
Yliarvostettua

[q]domi, 7.5.2006 13:51:
---
jago, 7.5.2006 13:42:
---
Sirppu, 7.5.2006 13:20:
mie se oon kans ujo*nauru* ja omituinen

---

uu outous on aliarvostettua

---

Yliarvostettua
[/q]
no joo molempii. outona jää helposti yksin*nyyh*

sydämeeni skenen teen *vistl*

joo mut silti en tajuu..pitääks syntyy reivaajaks et sais frendei..ku kumminiki nautin musast yht paljo ku muutki..ei oo reiluuu

[q]kumi, 7.5.2006 14:03:
joo mut silti en tajuu..pitääks syntyy reivaajaks et sais frendei..ku kumminiki nautin musast yht paljo ku muutki..ei oo reiluuu
[/q]
musta tuntuu että pitää olla lähes alkuperäisiä. täällä on jo niinpaljon väkeä että ei kukaan jaksa kaikkia muistaa. alkuperäiset/vakkarit on pakkomuistaa

[q]kumi, 7.5.2006 11:53:
*huoh*
kaikki aina sanoo et bilefrendei saa aina bileistä..mä en vaan tajuu miten helvetissä niitä saa kun kaikilla on jo omat kaveriporukkansa..mitä ne tekis yhel lyhyellä, ei kauniilla ja ujolla "uudella frendillä"
ja jos jopa tunnen jonkun bileis ja meen moikkaamaan ne vaan moikkaa takas ja hiipii pikkuhiljaa takas omaan "eliittiinsä" ..tuntuu kuin olis vaan joku yksinäinen paskakärpänen jolla ei ole elämää
ens kerral pitäs varmaa mennä alasti..ehkä sit joku huomais ees
[/q]

Joo no munkaan mielestä bileissä ei kyl ole mitenkään helppoa tutustua ihmisiin. Tai ehkä mä oon vain niin ujo kanssa. Tosin tähän vaikuttanee kanssa se, että jotkut tulee bileisiin pääasiassa tanssimaan eikä sosialisoimaan. Mutta en sitten tiedä... useampi vuosi on kuitenkin jo bileissä tullut pyörittyä enkä bileissä ole tainut tutustua uusiin tyyppeihin oikeastaan mitenkään muuten kuin muiden, jo ennestään olemassa olevien kaverien kautta. Mutta joo kait tää sitten on tosiaan niille ei-ujoille vähän erilaista

edit: niin ja joo jos alastin tuut bileisiin, niin saat ainakin musta "kaverin" samantien

lol no en ny oikeest alasti tulis..mut pitäs kuiteski varmaa pistää jotai sexikkäämpää päälle..ni sais huomioo..aika monel on vaatteet vähis vaik ei ois kauheen laihakaa..ainaki pääsis kuviin

[q]kumi, 7.5.2006 14:34:
lol no en ny oikeest alasti tulis..mut pitäs kuiteski varmaa pistää jotai sexikkäämpää päälle..ni sais huomioo..aika monel on vaatteet vähis vaik ei ois kauheen laihakaa..ainaki pääsis kuviin
[/q]
joo erikoisella asulla pääsee kyllä varmaan kuvaan joten semmosta vaan hakee ni ehkä pääset sitten niihin ja sitäkautta saat pärstää tunnetuksi

O