24h elinaikaa, mitä tekisit?

Back to häröily O

soittaisin apua ja menisin julkiselle paikalle (kai ehkä, en ole ihan varma)

[q]angelus:
---
Ana:

Nojoo mut päivittäin? Ei siin mitään, mä vaan aattelin et kumpaa meinasit, et vietät aikaa rakkaiden kanssa vai podet huonoa oloa :(

Mä varmaan kellistyisin sängylle kaikkien ystävieni (okei, molempien) oottaessa vieressä ja sit vikoina sanoina sanoisin että "The money is under the..." *KROAK*

---

en muista kauan tosta postauksesta on aikaa, mutta voisin kuvitella että n.6kk? Tuolloin elämäntilanne ei ollut kaikkein paras. Onneks asiat muuttuvat, ja samoin perspektiivit niiden katseluun :)
[/q]

No hyvä kuulla

en tekisi varmaan mitään ...

Heroiinia ja tuliaseita...*plur*

Kuuntelisin Natsipaskan Hevimiestä

Perinteinen jokaisen vastaantulijan ryöstö... ja niillä rahoilla BILE BILE BILE....
sit lopussa hyppäisin jostai korkeelta... toooosi tosi korkeelta..
pää sekasin ja menoks... niin se menis....

Itse asiassa luulisin että suht iso osa siitä menis sen tiedon varmistamiseen... En nääs usko että edes lääkärit osais ennustaa sitä noin tarkkaan - ja jos on niin huonossa kunnossa että on enää 24h elinaikaa niin olisiko siinä edes missään kunnossa tehdä yhtään mitään?

Ei toisaalta olis hullumpi nukkua pois jossain lääkityssä leijailu-tilassa

[q]Wizzy:
Heroiinia ja tuliaseita...*plur*
[/q]

Heroiiniapa hyvinki...*plur*

kaahaisin, ajaisin niin pitkälle ku pystyisin.. nauttisin viimisestä päivästä täysillä.. mut listan kärjes olis benji hyppy, laskuvarjohyppy.. liitovarjoilu..ym..

tapaisin kaikki rakkaat ihmiset ja kertoisin niile ihmisille tärkeitä asioita ja kiittäisin kaikesta.. (tiedän että ne pitäis kertoo jo nyt ku ei ikinä tiedä millon lähtee..mutta välillä kaikki on vaan niin hankalaa..)

kirjoittaisin pienen pikaisen 'elämänkerran', jossa käsiteltäis mun elämä siihen asti, ja tunteita ja totuuksia..mun ajatuksia jotka käsittelee mua.. sen vois sit kaikki halukkaat lukee.. ja ehkä myös ymmärtää..

ja pakko kai sitä olis jossain hyvissä bileissä käydä ja nauttia kaikesta siitä viimeisen kerran!*jiihaa*

jäisin varmaan miettimään miten se mun elämä päättyy ja menisin nukkumaan

Hankkisin silikonitissit ja lähtisin dokaa.

varmaan ampuisin itteni, vihaan odottamista..

Pelaisin nappi 3 kokopäivän.
No eih, kertoisin kaikille ihanille kuinka ihania ne on ja sit tekisin jotain mitä en oo ennen tehny, vois hypätä vaik katolt ni tietäis sit miltä se tuntuu, ja sit ois vielä vähemmän odottamista

Mitä tossa nyt sitten ehtis tehdä?
Vittuilla ihmisille viimeisen kerran :)

Kusisin alleni.

Vaihtaisin nimekseni Jack Bauer!

Kuperkeikan.

kaikkea pahoja asioita ihmisille ja itselle

Lässyn lää!
"Nti. Pahapaha sinulla on 24 tuntia elinaikaa...."

1. runkkua
2. revaa
3. ruokaa
4. rahaa