24h elinaikaa, mitä tekisit?
Jotakin kivaa. Jotakin sellaista mikä vie ajatukset muualle....Harrastaisin ehkä seksiä. Ja paljon.
[q]mayah:
---
Timmo:
23:50 kokeilisin takaperinvolttia polkupyörällä.
---
Jätät kuitenkin vähän pelivaraa, et jos se vaikka onnistuis..
[/q]
Joo, koska viime minuutilla kokeilisin uusiks.
bileet!
oman rakkaani kanssa jotai tekisin...eli varmaan köllitiköö ja sillee!
jos vaik jotenki pysäyttäis ajan ;)
nii tai pistäis sen menee nopeemmin niin ei tarttis venaa niin kauan kuolemaa
[q]ALIEN:
Kirjoittaisin kirjeet parhaille frendeilleni, ex-muijille ja varsinkin perheelleni. Sit viettäisin viimeiset tunnit tärkeinpien henkilöiden kanssa.
[/q]
tossa se aika nätisti tuli..
tosin kirjottaisin ystävilleni ja perheelleni..
sitte ystävien kanssa myllykukkoon syömään subia (vissiin maistuis jos kertoisin ennen syömistä et "terve,ei nähtä enää ikinä" ja sitte viimisiks tunneiks erään erittäin tärkeän ihmisen syliin silitettäväks. Siihen vois olla ihana nukahtaa iki-uneen..
Oikea vastaus tähänkin kysymykseen on toki AMOK-JUOKSU!
Minä luulatavasti vain kertoisin asiasta muille ja sanoisin että saa tulla katsomaan jos haluaa. Sitten vaan jäisin himaan ja klo. 23.59 toteaisin että ei sitten kukaan tullutkaan.
Vähintään pyrkisin kertomaan ja osoittamaan niille harvoille mulle oikeasti tärkeille ihmisille sen, kuinka tärkeitä he todellakin minulle ovat.
Ensin mentäisiin rentaliin ja vuokrattaisiin maserati 3200gt ja sen kanssa lähettäisiin hakemaan ystäviä stadiin. Sitten mentäisiin kämppiin ja vuokrattaisiin mannerheim-sviitti ja juotaisiin pullo dom perignon vintagea vuodelta -62. Sitten pyydettäisiin limousine ovelle ja suunnattaisiin kohti ludviginkatua ja chez dominiqueta jossa nautittaisiin yhdeksän ruokalajin illallinen juomineen. Siitä voitaisiin suunnata takaisin kämpille saunomaan ja viettämään loppuiltaan parhaiden ystävien kanssa
Tuli mieleen että yks vaihtoehto olisi kahtoa 24 eka tuotantokausi :P
MYCKE OM SEX
Med monga extra hottis pojkar *sydän*
Ja tatuointia. Ottaisin vitun ison lainan ja tekisin tatuoinnin jonka oon halunnut.
Vikoida elinhetkinäni haluan vetää mycke om huumeita ja kuolla iloinen pervo ilme naamallani 20ihanan alastoman pojan ympäröimänä. KIITOS!
[q]mikkihiiri:
Soittaisin aivan jokaisen tytölle, jonka numeron löytäisin puhelimesta ja vonkaisin seksiä...
[/q]
Aattelit lähteä tyylillä? Kudos!
[q]angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)
[/q]
Itket vai? "Dude.."
[q]Ana:
---
angelus:
Enpä tiedä oikein. varmaankin viettäisin koko päivän minulle rakkaiden/tärkeiden ihmisten kanssa ja varmaankin itkisin (tota tosin teen joka päiväkin)
---
Itket vai? "Dude.."
[/q]
Hei! löytyy mustakin joitain herkkiä puolia, ja kuten tiedät, oonhan ihan wussy girly man. Onneks tuon postauksen jälkeen olen ehkäpä tullut toisiin aatoksiin, mitä tekisin viimeiset 24h omasta elinajastani
[q]angelus:
---
Ana:
---
angelus:
---
Itket vai? "Dude.."
---
Hei! löytyy mustakin joitain herkkiä puolia, ja kuten tiedät, oonhan ihan wussy girly man ;)
[/q]
Nojoo mut päivittäin? Ei siin mitään, mä vaan aattelin et kumpaa meinasit, et vietät aikaa rakkaiden kanssa vai podet huonoa oloa :(
Mä varmaan kellistyisin sängylle kaikkien ystävieni (okei, molempien) oottaessa vieressä ja sit vikoina sanoina sanoisin että "The money is under the..." *KROAK*
[q]Ana:
"The money is under the..." *KROAK*
[/q]
Sit _se_ vetäis sua viä kerran lättyyn !
[q]Ana:
Nojoo mut päivittäin? Ei siin mitään, mä vaan aattelin et kumpaa meinasit, et vietät aikaa rakkaiden kanssa vai podet huonoa oloa :(
Mä varmaan kellistyisin sängylle kaikkien ystävieni (okei, molempien) oottaessa vieressä ja sit vikoina sanoina sanoisin että "The money is under the..." *KROAK*
[/q]
en muista kauan tosta postauksesta on aikaa, mutta voisin kuvitella että n.6kk? Tuolloin elämäntilanne ei ollut kaikkein paras. Onneks asiat muuttuvat, ja samoin perspektiivit niiden katseluun :)
Viettäisin ajan perheen ja ystävien seurassa. Mielellään viimeset hetket viettäis niin et ympärillä olisi kaikki tärkeimmät ihmiset.