Jos kämppäsi palaisi, ja ehtisit ottaa 3 asiaa mukaasi, niin mitkä ne olis?
tuskin mä jaksaisin mitää pikku sälää alkaa pelastaa. Mukaan varmaan tulis takki, tupakit ja sytytin.....
Puhelin, valokuvia ja mun pehmokoiran
ton mustikkapiirakan jonka just otin uunista ja kissan ja kullan :D.
soitteluromppeet
oman runokirjani
insolta saatun ison nallen
noi tuli ekana mieleen :)
- Koirat
- pari valokuvaa tuolta laatikosta
-soitto kamat. (yah right.. miten vitussa seki onnistuis)
Kultsin ja n
(kun asustelen yksin niin) "muistolootan" valokuvineen yms, kovalevyt ja kolmanneksi vaikkapa nipun jotain omia piirustuksia ja vanhoja esseitä tai muuta itselle korvaamatonta. Esimerkiksi musalevyt jäis kyllä ihan jälkeen omiin kehnoihinkin tuotoksiin verrattuna.
1. vinyylihylly number 1 (toisessa on vaan jotain paskaa progea jne länkytystä ;) )
2. cd-hylly
3. macin keskusyksikkö
kaiken muun voi kotivakuutus korvata.
eipä täst varmaan oikein mitään muuta ehtis ottaa, ku mikserin ja läppärin :(
Kultsi kainaloon, läppäri ja käsilaukku (sis. koko elämän )
muut voi korvata, vaikka kaikkia omatekemiä vaatteita/koruja jäis kaipaan, mut niitä voi enivei tehdä aina lisää.
Ibook, Coca Cola-kyltti ja Marimekon 70-luvun desingjalkalamppu.
1.Piano.
2.Macci.
3.Nordlead.
Rahallisesti korvattavat hoitaa vakuutus.
Lompakko, puhelin (numerot) ja koneen keskusyksikkö.
Puhelin, Cd-levyt (laukku) ja tietsikka
Kulta *sydän* ja sit varmaan (pakosta) Villen kajarit ku se kantais tietokoneensa
koirat *sydän*
läppäri
laukku
Eipä siinä tilanteessa varmaan hirveesti muuta tulis ajateltua kuin että saa itsensä ja koirat ulos..
teknarit ja niin paljon levyjä kun mahdollista.
onneksi oon niin köyhä (enkä muutenkaan kerää paljoa krääsää),
ni ei siel palossa menisi juuri mitn arvokasta/tärkeetä :P
kissa, känny ja diiselin housut josta maksoin ihan pirusti(siinä samalla repisin kyllä pari paitaakin mukaani)
Koiran, päiväkirjan ja laukun, jossa kulkee päivittäin mukana kaikki olellinen. Eli tyypillinen naisen veska, jonka sisältö on suurempi kuin laukun tilavuus.Uskomatonta, mutta totta*tanssittel*
Voi ei mikä topic..
Mä ottaisin varmaan mukaan gerpiilit, ööö.. lompakon (passin) ja vaatteet (ainii ja ukkelin jos se ei ite heräis).
Sillon ku mun kämppä tosin (osittain) palo niin sitä lähti pyjama housut jalassa nenä nokisena essolle ostaa sipsei kello kuus aamulla Et eii kauheesti mitään kelaillu..(mut sillon ei ollu noita hiirejä tossa *hihu*) (edit part 2: eikä kyl ukkeliakaan)