Jos kämppäsi palaisi, ja ehtisit ottaa 3 asiaa mukaasi, niin mitkä ne olis?
*sydän*aleksin*sydän*, viulun ja lompsukan*joo*
Tietokone, kamera ja sitten stereot. Eiköhän noilla pärjäis.
Tietokone, kännykkä, rahakätkö.
Mun ison untuvapeiton, valokuvat ja moottoripyörän avaimet
Käsilaukku. Siel on kaikki.
(Riippuu nyt siitä puhutaanko kämpästä, jossa mun romut on vai kämpästä, jossa mä budjaan.)
levarit ja mikseri... levyt painaa niin vitutst et varmaan joutuis jättää
kännykkä !!
ja riippuu kenen kaa olisin kämpässäni silloin kun se palaisi..
ja tietty auton avaimet
Spärderit.
Tuulettimen, Maton ja Ulko-oven..tiätty...*muhaha*
vaimon, koiran ja läppärin (siin on eukon kouluhässäkät)
sanoisin cd levyt mutta satoja kappaleita niitä ei varmaan voi laskea yhdeksi asiaksi?
ei mulla ole mitään erityisen tärkeää.
piirrustuskynät, päiväkirjat ja musiikki. nekin varmaan jäis :)
Tällä hetkellä (uusi kämppä, uudet kujeet): Kannettava ja molemmat kämppikset.
paperikamaa enimmäkseen. päiväkirjat, kirjeitä, tärkeitä papereita, valokuvia.
soundivehkeet, levyhylly ja tietokone. viimeks en tajunnut ottaa. muistakaa, lapset, kotivakuutus on halpa.
swearin kengät ja kovalevyn
hmm..
1) mun kisun
2) sitte vaatteita
3) laukun, lompakon ym tällaset tärkeet..
Ääh, tää on muuten vaikee. Toivottavasti koskaa ei
oikeesti tulis tollasta tilannetta..
Humm. tämäpä on oikeastaan aika vaikea.. Läppäri, kännykkä ja jokin vaateriepu taitaisi mukaan tulla.. Riippuen toki missä tilanteessa tuli syttyisi..
tulipalon sattuessa varmaan ensimäisenä yrittäisin saada itseni ja perheeni ulos asunnosta..
kolme tavaraa mukaan.. hmm..
kissahan ei ole tavara, se on eläin, joten sitä ei lasketa..
kissan lisäksi ottaisin valokuvat (niitä ku ei vakuutus korvaa), sitten tietokoneen (sisältää myös kuvia) ja kolmantena varmaan Dragonheart - patsaani, jonka arvo on jo nyt pilvissä..
Stereot, cd levyt ja Hannu Karpon puhelin numeron
Hmm.. tuleekohan tästä ees kolmea.
Mutta ainakin ensimmäiseksi ottaisin pehmolelu Tapin mukaan, koska se on ensimmäinen lahja jonka poikaystäväni on minulle antanut, ja sen paitaan on painatettu meiän nimet sekä päivä jolloin aloimme seurustelemaan. aika ihkua totta.
Toiseksi ottaisin laukkuni mukaan, jonka sisällä kulkee aina silmälasini, kalenterini, lompakkoni sekä avaimet. Ja muita tärkeitä papereita.
Ja viimeiseksi pistäisin takkini päälle, jos vaikka ulkona olisi kylmä, koska kumminkin olisi lempivaatteet päällä.
Tässä kun miettii niin ei siellä kotona kyllä oikeen taida olla mitään kallisarvoista tai missä olisi tunne arvoa, poikakaveri tainnut jo ryöstää kaikki ne itselleen.