Ibiza
Kirjoittelin pikaisesti ja muistikuviin perustuen pienen matkakertomuksen omasta reissusta. Minkäänlaisia muistiinpanoja ei valitettavasti matkan aikana tullut tehtyä, mutta matkaseura voi varmaankin oikaista mahdollisia asiavirheitä tekstissä.
Muutaman kuvan voisi varman vähän myöhemmin liittää mukaan kunhan saa ensin hieman karsittua ja valkattua niitä.
[q]OverDose, 13.7.2007 13:21:
---
monza, 12.7.2007 03:38:
Ketä muita lähössä 14.7 saarelle?
---
_o/
[/q]
_o/
[q]Dexu, Olin aina kuvitellu että sentään Ibizalla ei olisi ns. "turisteja" baareissa mutta erehdyin.[/q]
Ollaanpas sitä tiukkapipoisia.
[q]Andrei, 16.7.2007 01:33:
---
Dexu, Olin aina kuvitellu että sentään Ibizalla ei olisi ns. "turisteja" baareissa mutta erehdyin.
---
Ollaanpas sitä tiukkapipoisia.
[/q]
Joo ja olen ylpeä siitä. Ns. "turistin" määritelmä: Ei tanssi, ei juo, ei juhli eikä vittu tee mitään muuta kun vie tilaa muilta juhlijoilta. Eli olis vittu jääny sinne pubiin kaljalle. Tuli ihan aivot kipeeks kun koko hieno PvD ilta meni pilalle parin tuhannen "urpon" takia. Sovittiin jo frendien kanssa et mennään ens kerralla vippiin niin ei tartte olla tungoksessa.
[q]Anselmi Kuusisto, 16.7.2007 04:18:
En halua todellakaa nyt lietsoa mitään, mutta Ibiza on ympäristö jossa klubbaaminen on arkea ja kaikkien juttu(eli ihan eri asenteella kuin suomessa)!
[/q]
Joo, Suomessa jengi luulee sen olevan jotenkin niin helvetin erikoista että. :)
Mulla mahis saada sponsori(esim. Red Bull) mukaan...säästää siinä.
Ja sit ku mun kaveri asuu Ibizalla ympärivuotisesti, niin voi buukata siellä.
Joten tonni riittää mulle aika hyvin.
Ja ku kaveri on siel tunnettu naama bilepiireissä(tuntee mm. Ibizan kuuluisimman residentti artistin, Dj Pippin:in henk.koht.), se saa hommattuu mulle VIP:it joka clubille...
Se työskentelee iteki ravintola-alalla ja on mm. tehny joskus vuosia sitten töitä mm. Priviledgessä ja Cafe del Mar:issa.
Ootan IHAN mielettömästi, et pääsen sinne elokuussa!!!!!
Mä olen ollut Ibizalla 8x ja joka kerta olen ollut 24h turisti kadulla, rannalla, villassa, hotellissa, kattohuoneistossa, baarissa, syömässä, taksissa, vuokrabiilissä ja klubilla (sori, pakko oli halkoa hiuksia, kun huvittaa minkäänlaisen turismin paheksuminen Ibizaa käsittelevässä topicissa *hymy*)
Finnairin suorat lennot 28.7 Ibizalle 148e: http://www.takeoff.fi/ Jos olis lomaa ja rahaa lähtisin uudestaan!
[q]Janneko, 24.7.2007 22:01:
Finnairin suorat lennot 28.7 Ibizalle 148e: http://www.takeoff.fi/ Jos olis lomaa ja rahaa lähtisin uudestaan!
[/q]
Eilen toi oli vielä 198e Voi hättö, jää suorat lennot käyttämättä mutta elokuussa Barcan kautta niin voi sielläkin viettää pari päivää..
taytta tosiaan oli heinakuun aluksi! renaissance rokkas taas parhaiten pachassa ja insidevinkkina kaykaapas katsomassa meidan hotellin atzaron puutarhassa loungebileita keskiviikkoisin... hosted by jose padilla
http://www.atzaro.com
Oon kyllä kateellinen kaikille jotka ovat reissuun lähdössä Allekirjoittaneelle tuntuu jääneen järjetön matkakuume kesä-heinäkuun vaihteen Ibizan-matkasta... Teitä on varoitettu!
Ei malta odottaa sitten niin millään! Lauantaina lähtö ja matkakuume on ihan älytön
[q]opmdevil, 25.7.2007 19:16:
Konemetsan topiikkia mukaillen taytyy sanoa, etta huumekyttia on aivan kaikkialla. BoraBora on taynna pollareita univormuissa ja siviileissa ja heti kun nappikauppias tuli hieromaan kauppoja, niin lahti takahuoneeseen siviilipukuisen saattelemana. Amnesiassakin tuntuu olevan siviilipukuisia aikamoinen lauma, ainakin korvanapeista niin paattelen.
[/q]
Silti jengi oli suht hyvissä ... Eipä noi tehoratsiat oo näköjään paljoo menoo hidastanut .
[q]TonySt
INDEED ! Ja jos saaren huumeongelmalle haluttaisiin oikeasti tehdä jotain (esim. klubien puolesta), niin helpointa olisi varmaan pudottaa niitä täysin järjettömän korkeita drinkkihintoja kilpailukykyiselle tasolle muiden päihteiden kanssa....mm. Spacen vodka-redbull 18e
[/q]
Ongelman?
Tuskimpa viinan hinta sitä niiden käyttöä laskee, mikä on sinänsä ihan hyvä. Ei jaksais tapella humalaisten kanssa, vaikka kyllähän sekin käy jos pyydetään.
Huumeita käytetään toki paljon, mutta en pitäisi sitä kuin tyyppien henkilökohtaisena ongelmana jos vetää overit. Ibizalla ei kuitenkaan ole heroiini narkkeja ryöstelemässä, sitä pitäisin ongelmana.
[q]Andrei, 26.7.2007 12:31:
Huumeita käytetään toki paljon, mutta en pitäisi sitä kuin tyyppien henkilökohtaisena ongelmana jos vetää overit. Ibizalla ei kuitenkaan ole heroiini narkkeja ryöstelemässä, sitä pitäisin ongelmana.
[/q]
Vaikka kaikki näyttääkin onnelliselta ja happyhappyjoyjoy menolta, ei se tarkoita sitä, että kaikki olisi täysin ok. Suuri määrä huumeita luo harmaata taloutta noin muutenkin ja taatusti edesauttaa myös muita rikollismuotoja. Tuskin rahat käärivät huumeparonit kuitenkaan mitään hyväntekijöitä on....
[q]ville, 26.7.2007 12:57:
---
Andrei, 26.7.2007 12:31:
---
Vaikka kaikki näyttääkin onnelliselta ja happyhappyjoyjoy menolta, ei se tarkoita sitä, että kaikki olisi täysin ok. Suuri määrä huumeita luo harmaata taloutta noin muutenkin ja taatusti edesauttaa myös muita rikollismuotoja. Tuskin rahat käärivät huumeparonit kuitenkaan mitään hyväntekijöitä on....
[/q]
Tämä ongelmahan poistuisi helposti ja kaikki tietävät että miten, mutta legalize it-teemaa voi käsitellä jossain muussa topikissa.
[q]emuli, 25.7.2007 17:24:
Ei malta odottaa sitten niin millään! Lauantaina lähtö ja matkakuume on ihan älytön
[/q]
Lauantaina lähtö kans
Varattiin matka ajat sitten ja tossa vähän aikaa sitten selvisi, että samaan aikaan saarelle lähtee joku SK-ravintoloiden ryhmä - "jes"
[q]ville, 26.7.2007 12:57:
---
Andrei, 26.7.2007 12:31:
---
[/q]
Eräs paikallinen katutaitelija väitti tällästä, että viime vuonna olisi myyty paljon paskoja nappeja mistä jengi olis joutunu sairaalaan ja tämän takia poliisi nyt ratsailee jengiä että saataisiin se paskan myynti kuriin. Tiedä sitten höpisikö tämä henkilö täysin omiaan .
[q]dOrKA,
...tosin sama se on siellä autolla ajamisen kanssa, varsinkin ennen uutta tietä siellä kuoli solkenaan ihmisiä jääden auton alle, nyt sentäs on pahimmalla amnesia / privilige akselilla ylikulkusillat yms. mut uusilla teillä rajoitukset monessa kohtaan 60km/h ja välillä selkeästi huonommilla tieosuuksilla 80km/h. Tulos on se et kaikki ajaa entistä kovempaa - varsinkin öisin voisin melkein väittää et ei mikään taksi alle 120km/h aja, monet 140km/h ja osa 170-180km/h tuntumassa. En tiedä tän vuoden liikenneturmien määriä mut on ihme jos tolla kaahailulla ei tule ruumiita teille. Joskin se on sanottava et kapungeissa ihmiset ajaa nätisti ja autot pysähtyy kun on astumassa suojateille tai vaikka ei edes suojatien yli kävelisi - toisin kuin suomessa.
[/q]
Toi Ibizan liikennemeininki on kyl hurjaa*ding* itelle jäi hirvee kammo päälle kun viime vuonna elokuussa oltiin mestoilla. Tiet on kapeita ja mutkaisia ja taksit painaa tuhatta ja sataa menemään. Kaikista pahimpana vielä kotimatkalle lähdettäessä aamutuimaan joku p**keleen kilipää pamautti meidän taksin perään sen enempiä eteenpäin katsomatta, kun itse madeltiin n.10km/h jonossa liikennevalojen kohdalla*grr* kiitos tämän mulkvistin, kärsin edelleen kolarin aiheuttamista pahoista selkävaivoista minkä kuntouttamista mikään vakuutus eikä kela suostu korvaamaan*senkin* Onni onnettomuudessa silti ettei käynyt vieläkin pahemmin tai henki lähtenyt..kuitenkin muutaman kerran joutuu harkitsemaan ennenkuin uskaltautuu uudelleen lähtemään saarelle.