Ibiza

Back to muu maailma O

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11003 <-- Sitä ihteään.

Vaikutteita mm. Amnesiasta, Privilegestä ja Spacesta..

[q]Shapka, 22.1.2007 20:25:
nyt, kato, tajusin... **toktok* puutuu vaan quotit, muuten sori
[/q]

jep viittasin siis Take Offin sivuille

[q]Jone, 13.1.2004 23:25:
Lennot manner-Espanjaanhan on pilkkahintaisia ja siitä pääsee saarelle käsittääkseni hyvin edullisesti lautalla.

Eipä sit enempää kun en ole käynyt, mutta en kyllä kieltämättä näe erityistä hohdokkuutta ystävien, kavereiden ja tuttujen tarinoissa saaren ördaavista brittipaukapäistä.
[/q]

Nii...tosiaan olin vuonna 2003 viikon Ibizalla...valehtelematta en nähnyt/törmännyt yhteen ainoaan brittiönkeröön??!! varmaan hiukan myös kiinni paikoista missä hengaa... =)

Tänään vikaa päivää voimassa Finnairin matkamessu-tarjous netissä eli suorat lennot Ibizalle 289e http://www.finnair.fi Huomenna maksaa jo alk 346e.Hotla/muu majoituis kannatta tosiaan itse hoitaa ja muualta kuin San Antoniosta,Figueretas ja Ibiza Townin läheillä olevat hyviä

[q]Huggu, 16.1.2007 16:53:
---
Zapa, 16.1.2007 15:48:
Meillä oli viime vuonna sama potkurikone barca-ibz ja tosiaan tuntui siltä, että se ei pääse perille saakka :)

---

Mut hei, 17 suunta ja oli vielä ilmainen oluttarjoilu !!
[/q]
Mistä näin halvalla löytyis lennot BCN - Ibiza (ja takaisin BCN)? Olis tarkoitus mennä Barcelonaan kesällä pitemmäksi aikaa ja vois semmosen "muutaman" päivän reissun tehdä saarelle

[q]nethr, 31.1.2007 15:41:

Mistä näin halvalla löytyis lennot BCN - Ibiza (ja takaisin BCN)? Olis tarkoitus mennä Barcelonaan kesällä pitemmäksi aikaa ja vois semmosen "muutaman" päivän reissun tehdä saarelle
[/q]

Kannattaa katsella tasaisin väliajoin:

iberia
spanair
aireuropa
vueling

[q]ville, 17.1.2007 09:09:
---
Halpaa kun makkara... tosimies vuokraa oman saaren:

http://www.unusualvillarentals.com/ibiza/ibizaxxxxvi/index.shtml

165 000 euroa / viikko

Kuukauden jos on, niin saa 10% alennuksen!
[/q]

Olikohan toi saari jopa myytävänä? Hinta tais olla kymmeniä miljoonia. Tälläistä siis kuulin joskus, paikkaansapitävyys voi olla sit eri juttu

[q]ville, 31.1.2007 16:11:
---
nethr, 31.1.2007 15:41:

---

Kannattaa katsella tasaisin väliajoin:

iberia
spanair
aireuropa
vueling
[/q]

muutenkin vuelingilta lahtee lentoja 35e per suunta barna-ibiza, ja aina tasaisin valiajoin mailispammina tulee noita 500000 seuraavaa lentoa 10e all inclusive tarjouksia ...

spanair ja iberia taas on firmoina niin syvalta ettei niilla mielellaan lenna :/

[q]dirtyface:
En ainakaan huomannu, et joku ois maininnu osotteen http://www.jookoskookos.com
Suomestakin siis järjestetään matkoja Ibizalle ainakin ens kesänä..
[/q]

Juu, toi vois olla hyvä juttu, jos meinais olla vaan viikon.
Mut ite meinaan olla semmoset 3vkoo, joten ei kannata edes ajatella tollasta valmismatkaa.
Meen ensin laivalla Tukholmaan, sit Arlandasta Barcelonaan, sieltä bussilla rantaan. Sit lautalla Ibizalle. Takas tullessa periaattees muuten sama reitti, mut lentäen. Ja siinä sit jää noi lautta/bussireissut väliin.
Nimittäin sinnepäi mentäessä hinnat voi olla korkeetki(ruotsissa kyl halvempaa ku Suomes), mut takas tullessa hinnat on tippunu jo aika paljon. Miksikö? - koska Espanja on halpa maa.

Jos joku on lähössä tos elokuun alkupuolella, niin ilmotelkaa...

fucking great

[q]Samoinajattelija:
---
guvnor:
briteistä voi saada halvalla lentoja. mänsesteris kattelin tarjouksia jonnekkin mallorcalle yms. lennot oli jotain 40 puntaa ja lontooseenhan pääsee 60e:llä. voi kyllä mennä säätämiseks lentojen etsiminen tosin.

---

Tälleen porvarillisena sivukommenttina että mä
maksan mielummin 300 egee suorasta lennosta
täyden palvelun yhtiöllä kuin 'ensin Air Namibialla
Ylä-Voltan kautta Vladivostokiin kahdella
välilaskulla ja sieltä Kar Airin potkurikoneella
Senegaliin ja sit loppumatka bussilla - ei maksa
ku 47 euroo ja yhet Leviksen farkut tutulle tullivirkamiehelle'

Semminkin kun viimeks lazlot onnistu sotkeen niinkin
yksinkertasen välilaskullisen lennon ku Barcelona -
Düsseldorf - Helsinki No, olihan se kiva yöpyä
Air Iberian kustannuksella Sheratonissa

Jännitystä elämään jos haluaa niin mikäs siinä.
[/q]

x 100.

Paljonko tuli pachan huone maksamaan?

[q]yana:
---
silencio:
Jos hinta hotelleineen on 499 niin lento ei enää kovin kallis olisi jos sen sais erikseen. Hmph, pitää tutkia asiaa lisää, ja vaihtoehtoja....

---

vaan mistas tiedat noitten kulurakenteen? todennakoisesti lento on silti aika iso osa tosta ja hintaa on tingitty varaamalla hotellista helvetisti huoneita kerrallaan. (nain ainakin on ollut silloin kun itse oon aiemmin saatanyt ryhmamatkoja suomesta ulos)
[/q]

onx sulla kenties britti/jenkkiläinen näppis..ku ei HIRVEESTI näy noita ä/ö-merkkejä...*hih*

*zaporttia odottel*

Hyviä vinkkejä ihan helvetin halpoihin lentoihin kaivataan. Tällä hetkellä paras tarjous n. 350 per lärvi.

[q]Roope Ankka, 30.6.2008 17:23:
Jos Espuma-iltaa Amnesiassa tai Manumissionia ( en tiedä missä se nykyään on, ilmeisesti ei Priviledgessä) ei ota huomioon, niin mielestäni mitään suuria eroja ei ole klubien sisäisten iltojen välillä muuten kuin hinnoittelussa (en ole vieläkään huomannut sitä eroa AvB:n ja no-name DJ:n välillä muuten kuin hinnassa ja mahdollisesti väkimäärässä).
[/q]

Tuosta oon kyllä täysin eri mieltä. Iltojen välillä on paljonkin eroja, ja ne erot tulee promoottorista, ei klubista eikä välttämättä aina dj:stäkään. Esim. Amnesian Armada tai Cocoon on kyllä niiiiin eri planeetoilta vaikka klubi onkin sama! Samoin myös Pachassa ja Spacessa on eri iltoina täysin eri fiilis ja yleisö. Mä en vaivaudu Spaceen edes ilmaiseksi ei-kiinnostaviin bileisiin, sen sijaan We Loveen maksaa ihan nurisematta 50 euroa lipusta. Ei se juttu ole se klubi itse, nehän on periaatteessa vaan seinät ja katto, kyllä sen illan itse rakentaa promoottori ja niiden tekemät valinnat imagon/musiikin suhteen.

8.6 on tällä hetkellä päivä jolloin Pure Pacha / Pete Tong avaa bileensä saarella. Ihmeen aikaisin, yleensä vasta kesäkuun lopulla on riennot alkaneet.

Voiskin tässä lueskella tätä viestiketjua ym. juttuja. Vähän siihen malliin värisee perskarvat että Ibiza kutsuu ens kesänä *vink*.

huh, hinnoista, esim es paradis mainosti et baari hinnat ja drinkit maksoi kumminkin 15e.. et onko ne joskus viela enemman maksanu?! menkaa kaikki wonky-sun set tripille! jos haluaa sulautua porukkaan ni avaimet mukaan. (itse en avaimia tarvinnut)
zooproject oli kanssa ihan jees, ja tánaa tiesto.

[q]Andrei, 15.2.2007 12:23:
Hyviä vinkkejä ihan helvetin halpoihin lentoihin kaivataan. Tällä hetkellä paras tarjous n. 350 per lärvi.
[/q]

Kaikkine kuluineen lennot n. 200e/pää ja näin ne sujuivat:

Me lennettiin viime heinäkuun puolivälissä ensin Tampereelta Ryanairin iltalennolla Stanstediin, jossa muutaman tunnin yöaikainen odottelu. Lattialla tarkeni nukkua (kuten suurin osa terminaalin asiakkaista turvallisesti tekee), kun laittoi rantapyyhkeen alustaksi. Easyjetin lento Ibizalle lähti aamu-6:lta UK:n aikaa ja jo aamupäivällä lähettiin kämpiltä sama pyyhe kainalossa kohti biitsiä!

Saapumispäivä oli lauantaiaamu, poislähtöpäivä keskiviikkoilta/yö (-> lisää perilläoloaikaa). Kaikki lennot ajallaan. Jos lähtisin tänä vuonna, yrittäisin vaihtaa Ryanair-osuuden Air Berliniksi, koska se lentää Stanstediin Hki-Vantaalta.

O